
Фахівці по товарам
Скільки потрібно плитки, щоб зробити підлогу на кухні площею 10 кв. м.? Який для цього використати клей, хрестики для швів, шпателі для укладання? Можливо, ви хочете мати підлогу з підігрівом?
Ласкаво просимо до Епіцентру – місце, де ви знайдете відповіді на всі ці та багато інших питань.
Ми розуміємо, що при виборі товарів виникають питання, тому пропонуємо послуги фахівців експертної підтримки, які намагатимуться на них відповісти.
Наші профільні менеджери можуть:
- розповісти про додаткові характеристики товару;
- допомогти порівняти кілька моделей і обговорити їх відмінності;
- підібрати супутні товари і не тільки.
Як зв'язатися з фахівцем по товару:
- ви можете залишити запит безпосередньо в картці товару, що вас цікавить. Просто дочекайтеся спливаючої іконки в правому нижньому кутку екрана та почніть діалог зі спеціалістом;

- ви можете зателефонувати на гарячу лінію Епіцентру (0 800 20 27 27) та попросити зв'язатися з фахівцем експертної підтримки, після чого менеджер контакт-центру перемкне дзвінок.
Ми дуже цінуємо ваш час і те, що ви обрали саме нас, тому фахівці експертної підтримки готові допомогти вам зробити правильний вибір.
Не соромтеся звертатись до нас, ми завжди раді допомогти!
Час роботи експертної підтримки за напрямами
З 09:00 до 21:00 без вихідних:З 09:00 до 17:00, сб/нд – вихідні:
- споживча електроніка;
- меблі;
- побутова техніка;
- електроінструменти та сейфи;
- лакофарбові матеріали;
- дім та інтер'єр;
- електротехніка.
Категорії товарів, які шукають користувачі:
Товари для виживання,
телевізори,
пральний порошок,
шафи-купе,
смартфони,
коляски,
каністри,
електросамокати,
мікрохвильові печі,
конструктори LEGO,
настільні плити,
м'ясорубки,
електрочайники,
праски,
електричні печі,
AirPods 3,
iPhone 13,
iPhone 14,
картини по номерах,
ляльки,
кухонні машини,
кавомашини,
Прапор України,
ваги кухонні,
Епіцентр Help-bot у Telegram та Viber.
Ви дивилися