Каталог товарів
Київ
Київ, вул. Полярна, 20-Д

Подарункові картки (сертифікати) ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» та ПрАТ «Нова Лінія» не підлягають поверненню, обміну та зворотній конвертації в грошовий еквівалент

Повернення товару

Споживач (фізична особа)

Повернення товару в термін 14 днів

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
  • виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Товар придбаний в ТЦ ЕпіцентрК
  • Звернутися до каси «Повернення товару» ТЦ ЕпіцентрК.
  • Надати касиру розрахунковий документ, товар та документ що засвідчує особу.
    Якщо розрахунковий документ втрачено, підійти до інфобоксу відділу, в якому було придбано товар і відновити чек, з яким звернутися до каси «Повернення товару».
  • Представник відділу проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення.
    Згідно з чинним законодавством, покупцю можуть відмовити в поверненні товару.
  • Заповнити заяву на повернення
  • Після огляду товару здійснюється повернення коштів.

Важливо: при оплаті за товар банківською картою, при поверненні товару обов'язкова наявність карти. з якої була проведена оплата. Термін отримання грошових коштів згідно з чинним законодавством.

Товар придбаний в інтернет-магазині

Повернення товару в Центрі видачі

  1. Надати товар - Вам необхідно надати товар, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною картою) або видаткову накладну та паспорт, щоб засвідчити особу.
  2. Заповнити Заяву на повернення - Вам необхідно заповнити Заяву на повернення, яку Вам надасть співробітник Центру видачі замовлень.
  3. Очікувати повернення грошей - співробітник Центру видачі замовлень огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар належить до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру:
  • Якщо товар був оплачений у Центрі видачі замовлень або через службу доставки – повернення коштів буде проведено в день розірвання договору. За відсутності необхідної суми у касі, гроші повернуть протягом 7 днів.
  • За умови оплати платіжною банківською картою, повернення грошей буде здійснено на карту, з якої проведена оплата.
  • За умови оплати товару через кур’єрську службу (платіж) – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів через відділення «Укрпошти». Покупцеві прийде СМС на вказаний номер телефону з номером переказу, за яким він зможе отримати гроші на «Укрпошті».
  • За умови оплати товару банківською платіжною картою на сайті – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої проведена оплата.

Термін повернення грошей за товар, що було придбано поза Центром видачі замовлень, може збільшитися, але не має перевищувати 30 днів від дня отримання товару та Заяви на повернення.

Повернення через кур'єрську служби доставки

  1. Погодьте повернення - Заповніть на сайті форму Залишити звернення в сервіс. Опишіть причину повернення товару. Дочекайтеся від сервіс-менеджера підтвердження відправки.
  2. Надішліть нам товар - Підготуйте товар, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної, заповнену Заяву на повернення. Оплата доставки товару за рахунок відправника (Покупця).
  3. Повідомте нам, що Ви здійснили повернення – повідомте сервіс-менеджера, від якого була отримана інформація про повернення електронною поштою - надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, в листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення.
    Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
  4. Чекайте повернення грошей - співробітник відділу «Сервіс» огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар відноситься до технічноскладного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.
  • За умови оплати товару через кур'єрську службу (післяплата) – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів через відділення «Укрпошти». Покупцеві прийде СМС на вказаний номер телефону з номером нарахування, за яким він зможе отримати гроші на «Укрпошті».
  • За умови оплати товару банківською платіжною картою на сайті – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була проведена оплата.

Термін повернення грошей за товар, який було придбано поза Центром обслуговування покупців, може збільшитися, але не має перевищувати 30 днів від дня отримання товару та заяви на повернення.

Повернення товару, який був оплачений у Центрі видачі замовлень або через мобільний касовий апарат служби доставки інтернет-магазину, можливе лише у Центрі видачі замовлень.

Повернення товару протягом встановленого строку гарантії

Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
  • збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту не порушена.
Товар придбаний в ТЦ ЕпіцентрК
  • Звернутися до каси «Повернення товару».
  • Надати касиру розрахунковий документ, товар, документ від сервісного центру, де вказано що товар має істотний недолік та документ, що засвідчує особу.
    Якщо розрахунковий документ втрачено, підійти до інфобоксу відділу, в якому було придбано товар і відновити чек, з яким звернутися до каси «Повернення товару».
  • Представник відділу проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення. Згідно з чинним законодавством покупцю можуть відмовити в поверненні товару.
  • Заповнити заяву на повернення.
  • Після огляду товару здійснюється повернення коштів.

Важливо: при оплаті за товар банківською картою, при поверненні товару обов'язкова наявність карти, з якої була проведена оплата. Термін отримання грошових коштів згідно з чинним законодавством.

Товар придбаний в інтернет-магазині

Повернення в Центрі видачі замовлень

  1. Необхідно надати - товар неналежної якості, документ неремонтопридатності від сервісного центру, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною карткою) або видаткову накладну, паспорт або інший документ, що засвідчує особу.
  2. Заповніть Заяву на повернення - Вам необхідно заповнити Заяву на повернення, яку Вам надасть співробітник Центру видачі замовлень.
  3. Чекайте повернення грошей. Рішення по документу неремонтопридатності приймається протягом 3 днів, після чого:
  • відшкодовуються гроші за товар – якщо наданий документ дає право на відшкодування коштів;
  • товар повертається – якщо наданий документ не дає права на повернення товару.

Якщо повернення товару підтверджено:

  • За умови, що товар Вами був оплачений в Центрі видачі замовлень або через мобільний касовий апарат служби доставки інтернет-магазину, — повернення грошей буде проведено в день розірвання договору. При відсутності необхідної суми в касі повернення грошей буде проведено протягом 7 днів.
  • За умови оплати платіжною банківською картою, повернення грошей буде здійснено на карту, з якої була проведена оплата. Наявність банківської платіжної картки під час повернення є обов'язковою.
  • За умови оплати товару через кур’єрську службу (післяплата) – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів через відділення «Укрпошти». Покупцеві прийде СМС на вказаний номер телефону з номером нарахування, за яким він зможе отримати гроші на «Укрпошті».
  • За умови оплати товару банківською платіжною картою на сайті – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була проведена оплата.

Термін повернення грошей за товар, придбаний за межами торгового приміщення, може збільшитися, але не може перевищувати 30 днів із дня отримання товару і заяви на повернення.

Повернення через кур'єрську служби доставки

  1. Погодьте повернення - Заповніть на сайті форму Залишити звернення в сервіс. Опишіть причину повернення товару. Дочекайтеся від сервіс-менеджера підтвердження відправки.
  2. Надішліть нам товар - Підготуйте товар, документ сервісного центру, де вказано наявність істотного недоліку, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної, заповнену Заяву на повернення. Оплата доставки товару за рахунок відправника (Покупця).
  3. Повідомте нам, що Ви здійснили повернення – повідомте сервіс-менеджера, від якого була отримана інформація про повернення електронною поштою - надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, в листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
  4. Чекайте повернення грошей - співробітник Відділу «Сервіс» огляне товар і перевірить документи неремонтопридатності. Період часу необхідний для перевірки документів від 3 до 14 днів, після чого:
    • відшкодовуються гроші за товар – якщо наданий документ дає право на відшкодування коштів;
    • товар повертається – якщо наданий документ не дає права на повернення товару
  5. За умови оплати товару через кур'єрську службу (післяплата) – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів через відділення «Укрпошти». Покупцеві прийде СМС на вказаний номер телефону з номером нарахування, за яким він зможе отримати гроші на «Укрпошті».
  6. За умови оплати товару банківською платіжною картою на сайті – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була проведена оплата.

Термін повернення грошей за товар, який було придбано поза Центром видачі замовлень, може збільшитися, але не має перевищувати 30 днів від дня отримання товару та заяви на повернення.

Повернення товару, який був оплачений у Центрі видачі замовлень через мобільний касовий апарат служби доставки, можливе лише у Центрі обслуговування покупців

Суб'єкт господарської діяльності (юридична особа або ФОП)

Товар придбаний в ТЦ ЕпіцентрК
  1. Звернутися до каси «Безготівкового розрахунку»
  2. Надати касиру видаткову накладну, що була видана при отриманні товару, посвідчення особи та товар. Якщо розрахунковий документ втрачено, підійти до інфобоксу відділу, в якому було придбано товар і відновити видаткову накладну, з яким звернутися до каси «Безготівкового розрахунку».
  3. Представник відділу проведе огляд товару, після чого буде прийняте рішення по проведенню повернення. Згідно з чинним законодавством покупцю можуть відмовити в поверненні товару.
  4. Після огляду товару на касі «Безготівкового розрахунку» касиром роздруковуються:
    • Дві Прибуткові накладні, де вказується, що це Повернення;
    • Заява (що покупець хоче здати товар);
    • АКТ здачі товару продавцю.
  5. Покупець ставить свій підпис в документах.
  6. Один екземпляр документів залишається у продавця, другий – передається покупцю.
Товар придбаний в інтернет-магазині

Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи – підприємця (надалі – ФОП) можливе у будь-якому Центрі видачі замовлень або дистанційно через компанію-перевізника.

Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.

Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:

  • накладну на повернення товару із круглою печаткою компанії, виписану сьогоднішньою датою, де вказано її реєстраційний номер;
  • лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
  • видаткову накладну (копію);
  • товар, який повертається, належної якості.

У накладній на повернення мають бути зазначені інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.

Лист на повернення коштів повинен бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою.

Юридична особа або ФОП із товаром, який повертається, та підготовленими документами на повернення має звернутися в Центр видачі замовлень .

Повернення товару через перевізника можливе тільки після перевірки правильності заповнення документів і підтвердження з боку продавця. Для підтвердження повернення заповніть на сайті форму «Залишити звернення в сервіс».

Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення.