Місяць єдності та стійкості українських брендів [2]
Зміст:
Лютий та березень назавжди залишаться для теперішнього покоління українців найважчими місяцями, які принесли багато випробувань. Але в той же час це період надзвичайної стійкості та єдності, переосмислення цінностей та усвідомлення власних сил.
Підтримуючи українські бренди, ми робимо великий внесок в економічну стабільність України, спільну перемогу та майбутнє. Любімо своє, споживаймо своє, купуймо своє!
[ЧАСТИНА 1]
ТОВ «АЛЕАНА»
ТОВ «АЛЕАНА» – український лідер з виробництва пластмасової продукції. Підприємство засноване у вересні 2002 року. Товари виробляють у місті Обухів Київської області. Наразі на заводі ТОВ «АЛЕАНА» працює близько 500 працівників.
Серед асортименту продукції виділено 5 основних груп товарів: пластмасові меблі, вироби для кухні, дому, саду та городу, а також товари для дітей. Найпопулярнішими товарами збуту є вазони та кашпо, ємності для зберігання та інші товари господарського призначення.
Роблячи екскурс в історію, у компанії згадують, що у 2002 році інвестори активно вивчали споживчий ринок та поступово переймали досвід з-за кордону. На початку діяльності виробляли лише меблеву продукцію, але поступово переходили і до господарської групи товарів.
«Унікальність нашого підприємства полягає у складності виробів. Саме тому деякі товари нашого виробництва, як-от сміттєвий бак на 120 л і 240 л, а також шезлонги, не мають конкурентів серед українських виробників», – зазначають у ТОВ «АЛЕАНА».
На початку повномасштабного вторгнення рф в Україну підприємство призупинило повноцінне виробництво. Продовжували працювати лише деякі співробітники над виготовлення певних категорій товарів, необхідних для задоволення потреб покупців.
«Поступово, розуміння того, що війна найближчим часом не закінчиться, а робочі місця необхідно зберегти, як і в цілому підтримувати економіку України, наше підприємство частково почало відновлювати свою роботу», – наголошують у ТОВ «АЛЕАНА».
За останні два роки компанія загартувалася, стала сильнішою та готовою до будь-яких непередбачуваних ситуацій, які можуть виникнути у роботі. На початку повномасштабного вторгнення були складнощі під час відключення електроенергії, оскільки термопластавтомати призупинили роботу. Однак питання вирішили шляхом придбання генераторів, достатньо потужних для вироблення продукції. Також у компанії зазначають, що існує дефіцит фахових працівників у зв’язку з мобілізацією військовозобов'язаних чоловіків.
Від 2022 року попит на певні види товарів змінився. Найпопулярнішими стали такі товари, як посуд, табурети та контейнери для зберігання. Наразі відбувається розширення лінійки для зберігання інструментів та побутових речей. Серед українських виробників аналогічного асортименту продукції кількість конкурентів відносно невелика. А ось серед закордонних дуже багато виробників такого типу продукції з досить розвиненою інфраструктурою.
«Перевага нашого виробництва – локалізація, професійні працівники, конкурентоспроможна продукція та європейські стандарти якості. Щодо планів компанії на 2024 рік: варто виділити оновлення дизайну основних напрямків популярних товарів та розширення асортименту групи товарів у цілому», – амбітно стверджують у ТОВ «АЛЕАНА.
ТОВ «ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН»
Група компаній «Фомальгаут» – національний лідер з виробництва будівельних матеріалів, який має репутацію надійного партнера як для ринку України, так і для багатьох європейських країн.
ТОВ «ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН» було засновано у 1994 році. Протягом 30 років бізнес, який народився на невеличкому майданчику в Києві, масштабувався – і вийшов за межі України. Сьогодні група компаній FOMALGAUT об’єднує 8 підприємств на території України, має представництво у Польщі та забезпечує робочими місцями понад 1500 українців.
Компанія «ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН», що входить до групи FOMALGAUT, володіє 4 заводами з виробництва сухих будівельних сумішей ТМ POLIMIN із загальною потужністю понад 370 тис. тонн продукції на рік. На жаль, наразі 2 з них, розташовані на окупованих територіях, не працюють та частково зруйновані.
Асортимент сумішей POLIMIN налічує понад 160 найменувань, серед яких представлено такі продуктові групи: суміші для влаштування підлоги, клеї для плитки, заповнювачі швів, суміші для систем теплоізоляції фасадів, штукатурки (цементні, вапняні, силіконові та акрилові), шпаклівки та ґрунтовки, фарби, розчини для кладки, суміші для газобетону, гідроізоляції та інші.
«Наша компанія стала першим та єдиним українським виробником, що сертифікував понад 40 найменувань своєї продукції згідно з європейського стандарту (EN). І сьогодні, ми продовжуємо впроваджувати на вітчизняному ринку нові, вищі європейські норми та стандарти завдяки високій якості власних будівельних сумішей», – амбітно зазначають працівники ТОВ «ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН».
З початком повномасштабної військової агресії рф проти України у 2022 році, компанія «ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН» не припиняла свою роботу, розуміючи всі ризики та зобов’язання, які має перед своїми клієнтами та закордонними партнерами. Що важливо, жоден з міжнародних партнерів компанії не відмовився від співпраці протягом цього періоду. Тож компанія і сьогодні продовжує постачати продукцію за кордон, забезпечуючи нашу країну необхідними валютними надходженнями.
Також компанія безплатно відвантажує матеріали для зведення укріплювальних споруд й облаштування блок-постів. Підприємству «Київгаз» були відвантажені матеріали для захисту газорозподільчої системи. Крім того, частину виробничих потужностей інших підприємств групи FOMALGAUT було переорієнтовано на виготовлення продукції воєнного призначення. Зокрема, виробництво протитанкових їжаків та буржуйок, які на регулярній основі передаються нашим захисникам.
З 2022 року, компанія «ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН» як бізнес-волонтер і національний виробник сухих будівельних сумішей, започаткувала акцію: «Підтримай ЗСУ – купуй українське», у рамках якої частину коштів, отриманих від реалізації продукції ТМ POLIMIN, щомісяця спрямовується на підтримку ЗСУ.
Значною підтримкою для будівельного бізнесу стали державні програми з відновлення пошкодженого і зруйнованого житла – інноваційна програма «єОселя» та програма «єВідновлення». Відповідно, підрядні організації все частіше обирають матеріали саме TM Polimin з відновлення фасадів та для роботи з бюджетними об’єктами.
Компанія не лише адаптувалася до надскладних умов воєнного часу, а й знаходить можливості до подальшого розвитку: продовжує вдосконалювати рецептури наявних продуктів, оновлює дизайн упаковки, розробляє та починає випуск цілком нової продукції – гіпсових штукатурок та інтер’єрних фарб.
Компанія «ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН» гарантує високу якість і відповідність своєї продукції всім будівельним стандартам і нормам. Підприємство має акредитовану лабораторію, яка оснащена сучасним випробувальним обладнанням, де працює висококваліфікований персонал. Крім контрольних випробувань, лабораторія здійснює наукові дослідження в різних галузях промислових технологій: розробляє та впроваджує нові види в’язких матеріалів, залучає екологічні способи утилізації та переробки промислових відходів будівельної галузі тощо.
Спеціалісти служби технічної підтримки компанії здійснюють авторський нагляд на всіх етапах реалізації різноманітних будівельних проєктів та виявляють помилки та недоліки, а також пропонують рішення для їх попередження та/або своєчасного усунення.
Серед планів компанії на найближчий рік є втілення в життя проєкту з редизайну бренду POLIMIN – від логотипа до дизайну упаковки; збільшення виробничих потужностей заводів, які працюють; запуск і виведення на проєктну потужність заводу з виробництва гіпсу та нової лінійки гіпсових сумішей; продовження розширення асортименту продукції POLIMIN, щоб максимально задовольнити потреби українців у якісних матеріалах для ремонту та будівництва.
Паралельно зі зростанням виробництва продукції ТМ POLIMIN та розширенням її асортименту, збільшувалися і торгові площі в мережі магазинів «Епіцентр», на яких вона широко представлена.
Компанія «ФОМАЛЬГАУТ-ПОЛІМІН» цінує плідну співпрацю з мережею «Епіцентр», яка розпочалася ще у 2010 році. За цей час сформувалися міцні партнерські відносини, які ґрунтуються на принципах надійності та взаємовигідної співпраці.
Соціальні мережі компанії:
Facebook
Instagram
Тернопільський М’ясокомбінат
Тернопільський м’ясокомбінат – амбітне українське підприємство з довгою та цікавою історією, створене ще до часів становлення незалежності України. Виробничі потужності комбінату зосереджені у селі Острів на Тернопільщині.
Тернопільський м'ясокомбінат є частиною закритого циклу сільськогосподарського виробництва групи компаній «Агропродсервіс». Наразі підприємством виготовляється 430 видів м’ясної продукції, крім того, цехами переробляється 800 тонн свинини на місяць, 400 тонн птиці на місяць і 150 тонн яловичини на місяць.
М’ясокомбінат пройшов довгий шлях зростання, знайшов свою індивідуальність та наразі є одним зі стовпів економіки Тернопільщини. Продукція має попит як серед військових, так і серед мільйонів українців завдяки високому рівню якості, безпечності та корисності.
У 2016 році підприємство м’ясокомбінату повноцінно реорганізувало роботу виробництва – і за короткий період часу покращило якість, марку та смакові властивості продукції. Технічні можливості комбінату дозволяють переробляти свинину, яловичину та птицю від забою до виготовлення готового продукту з дотриманням усіх державних стандартів якості. Лінійка охоплює понад 50 видів тушкованого м’яса, паштетів та різноманітних каш.
«Акумулювати всі свої сили та продовжити працювати», – саме з такою думкою працівники Тернопільського м’ясокомбінату вийшли на роботу у перший день повномасштабного вторгнення. Керівництво усвідомило відповідальність перед державою та українським народом – і направило всі потужності підприємства на функціонування ланки в ланцюгу постачання харчових ресурсів для фронту та цивільного населення. Робочі години продовжено, виробничі лінії оптимізовані, а виробництво вдвічі збільшено. Всі ці заходи призначені для того, щоб забезпечити українське населення необхідними харчовими продуктами в умовах війни, коли звичайний доступ до них може бути обмеженим чи недоступним.
Ковбасні вироби, консервована продукція, охолоджені\заморожені напівфабрикати – їжа щоденного раціону, яку часто обирають українці. Проте війна розставила свої пріоритети продуктового кошика.
Забезпечити сім’ю та рідних стратегічними запасами – справа особистої впевненості у завтрашньому дні. Консервовану продукцію з якісною м’ясною сировиною та тривалим терміном зберігання все частіше обирають українці. Такий попит створив нову потребу.
«Кращі технологи компанії «Тернопільський М’ясокомбінат» провели роботу над запуском лінійки консервованих напівфабрикатів для розширення смакових рішень та гастрономічного задоволення нашого споживача. Нині ми спостерігаємо стрімке зростання цієї категорії товару, а конкретніше «Солянка Галицька», «Гуляш Угорський» і «Фрикадельки в помідоровому соусі». Охолоджені та заморожені напівфабрикати так само у топі. Люди цінують час проведений разом з близькими, а ми пишаємось, що створюємо продукт, який збирає рідних за столом», – зазначають у Тернопільському м'ясокомбінаті.
На базі групи компаній «Агропродсервіс», існує благодійний фонд «Покрова», який є втіленням соціальної позиції Тернопільського м’ясокомбінату. З початку повномасштабного вторгнення рф в Україну Координаційний штаб підтримки оборони України працював для забезпечення продуктовими наборами українців у біді. Саме це є гуманітарною допомогою українцям, які постраждали внаслідок війни, закладам охорони здоров’я у громадах Тернопільської області.
«Наразі Тернопільський м’ясокомбінат інвестував у розвиток потужного механізму харчової промисловості, який задовольнить національні масштаби та розширить горизонти експорту продукції. Такі сміливі плани пробуджують віру у прогресивне майбутнє нашої країни. Разом до перемоги!» – завзято наголошує колектив підприємства «Тернопільський М’ясокомбінат».
ТОВ «ІНТЕР ВАЙТ» та бренд COOL SOCKS
COOL SOCKS – провідний український бренд шкарпеток товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР ВАЙТ», заснований у 2017 році.
Засновниця бренду все своє життя займалася виготовленням залізобетонних виробів, великий завод займав весь час. Але так хотілося чогось красивого, сердечного та нашого, українського.
За декілька місяців пошуків вирішила зупинилися на шкарпетках. Було закуплено перше обладнання – лише 6 станків. Жодної людини, яка хоч якось була б пов’язана з трикотажним виробництвом, не було. Будівельник, бізнесвумен, бухгалтер, механік – це всі, хто започатковував бренд. Далі проводили безліч співбесід, щоб набрати команду, але висококваліфікованих співробітників вирощували самі! Засновниця, рідний брат, близький знайомий та кваліфікований технолог – почали навчатися, адже у них була мета – підкорити ще одну виробничу вершину.
Засновниця не приховує, що було багато браку, багато невдач, недоспаних ночей і навіть сліз, але команда не зупинилася, адже мала мету: зробити українські шкарпетки якісними, доступними, яскравими та цікавими. І це все не роз’єднало, а лише зблизило колектив і зробило однією родиною.
Спеціалісти компанії йдуть у ногу зі швидкоплинними запитами покупців, тому зміни асортименту проходять протягом 5-10 робочих днів. Креативні дизайнери працюють над тим, щоб задовольнити потреби та смакові переваги кожного українця. Вся продукція сертифікована та виробляється з високоякісної сировини.
Від перших 6 станків – до 40 станків нині. Від найпростіших дизайнів – до картин на шкарпетках. Від однієї кімнати – до великої фабрики. Від продажів на лотках на ринку Троєщина – до співпраці з великими мережами. І один з найбільших контрактів – саме з Епіцентром.
Повномасштабне вторгнення рф в Україну внесло свої корективи. З перших днів війни багато співробітників-чоловіків вступили до лав ЗСУ. Виробництво зупинилося на два місяці. Перші втрати, дуже болючі. Брат засновниці, який був найкращим фахівцем сімейного бізнесу, загинув під Бахмутом. Руки опускалися. «Але компанії було необхідно працювати, заради майбутнього та дітей співробітників. Потрібно було не підвести партнерів, в тому чисті Епіцентр, який довірив нам виготовлення шкарпеток під своїми ТМ LUNA та Maxx Pro», – розповідає засновниця бренду.
Тож виробництво відновилося, і тривало цілодобово. Нові дизайни з’являлися щодня. Від найпростіших – до неймовірно складних. Бавовна від найкращих виробників, розширення асортименту – бамбук, віскоза, стильні дизайни, висока якість. «І відвантаження з усмішками!» – додає Світлана.
Станом на сьогодні головним пріоритетом компанії є допомога українським військовим. «Уже третє авто від ТОВ «ІНТЕР ВАЙТ» поїхало на передову. Дрони, станції, прилади нічного бачення – все, що запросять хлопці, все, щоб наблизити перемогу. Все відвантажується одразу, без афішування та розголосу. Адже саме зараз – це головна мета всієї України!» – натхненно закінчує свою розповідь засновниця бренду.
У планах компанії – європейський ринок, і є вже перші напрацювання. Але подробиці поки тримаються у таємниці, тож обов’язково слідкуйте за соцмережами бренду:
Facebook
Instagram
ТОВ «НВО "Екософт"»
ТОВ «НВО "Екософт"» — українська компанія, що виробляє фільтри та системи очищення води для дому й промисловості. Працює з 1991 року в Ірпені на Київщині. Засновниками є родина науковців.
2018-го бізнес, що розпочинався як сімейна справа, став частиною австрійської BWT Group. Вона об'єднує понад 80 компаній і є світовим лідером у постачанні обладнання та технологій для очищення води. Це партнерство дозволило залучити інвестиції для розширення виробництва, потроїти кількість робочих місць та суму сплачених податків. Зараз в компанії працює 350 осіб.
«Це команда висококваліфікованих спеціалістів. До речі, у нас працюють навіть цілими сім’ями. Така практика закладена на рівні корпоративної культури, тому ми вітаємо це», – пояснив представник «Екософт» Валерій Сєрков.
Попри партнерство з австрійцями, «Екософт» залишився суто українською компанією з самостійним менеджментом та власним брендом, що сприймається у світі саме як український. Товари виробника можна придбати в 60 країнах світу на 5 континентах. Значна частка продуктів, які компанія постачає на ринок України, є на полицях Епіцентру, і це рішення для домашньої водопідготовки: фільтри-глечики, системи зворотного осмосу та побутові фільтраційні системи. З національною мережею ТЦ співпрацюють з 2008-го.
Після початку повномасштабної війни потужності Екософт в Ірпені опинилися в окупації. Росіяни вщент розбомбили завод та склад підприємства.
«Тоді багато працівників евакуювалися до Тернополя, туди ж перенесли й бізнес. Релокація дозволила продовжувати роботу і відповідно підтримувати колектив. Для підтримки працівників, які постраждали від війни, створили фонд допомоги. На сьогодні до нього залучили та витратили понад 350 тисяч євро», – розповів Сєрков.
До кінця 2022-го виробництво в Ірпені відновили. У планах – звести новий виробничий комплекс. Компанія планує збільшити випуск сучасного обладнання для очищення води, підтримати регіон та створити нові робочі місця.
Паралельно Екософт активно долучається до відбудови Ірпеня, допомоги постраждалій водній інфраструктурі України та підтримки ЗСУ. Виробник змонтував для соціальних об’єктів та населених пунктів понад 300 систем очищення води. Закуповує та передає військовим комп'ютерне обладнання, автівки, паливо, мобільні системи очищення води в польових умов. Також компанія ініціювала благодійний проєкт «Допомога в кожній краплі» для збору коштів на ремонт п’ятиповерхового будинку в Ірпені. Мета – зібрати 1 млн грн та повернути додому 44 родини.
«Наша позиція – це бізнес тут і зараз. Екософт, попри всі труднощі, продовжує працювати в Україні: сплачує податки, створює робочі місця, унікальні технологічні рішення, яких так потребує сьогодні наша країна. Ми є лідером українського ринку водопідготовки, а лідер – це завжди про силу та відповідальність», – зауважив Сєрков.
Міністерство дверей
«Міністерство дверей» — це торгова марка торговельно-виробничої компанії з Дніпропетровської області, яка з 2014 року підкорює внутрішній та зовнішній ринки вхідними дверима власного виробництва.
Засновник ТМ «Міністерство дверей» Сергій Панченко працює у дверній сфері вже понад 20 років. Протягом довгого часу він проживав у Китаї, займався експортом китайських дверей. Згодом — імпортом цієї продукції в Україну. Виробництво будували за принципом китайських технологій. Досі це єдине підприємство у нашій країні з таким підходом.
Зараз команда виготовляє понад 7500 вхідних дверей на місяць. Значна кількість продукції підкорює ринки 9 країн. У компанії працює 235 співробітників.
Основна мета «Міністерства дверей» — створювати гідні українські двері, які люди з різних куточків світу можуть придбати за мінімально можливою ціною.
Основна унікальність підприємства — використання китайської технології. Це означає, що великі процеси діляться на маленькі операції. Досить часто все зводиться до однієї конкретної дії. Такий підхід дозволяє навіть некваліфікованим співробітникам легко та швидко виконувати роботу.
Український споживач цікавиться українською продукцією, але купує передусім доступний за ціною товар. Тому головний сегмент «Міністерства дверей» — середній та нижче середнього. Це обґрунтовано ще й тим, що у кризових ситуаціях найкраще продається дешевший товар, тому що люди починають витрачати менше.
Виробництво не виготовляє двері під замовлення, є лише поточна продукція та чіткий модельний ряд. На виробництві активно впроваджуються lean-технології, щоб зробити цю сферу комфортною для жінок та людей з інвалідністю. Бренду вдалося досягти майже гендерної рівності серед працівників на різних ділянках виробничих процесів. У відсотковому співвідношенні тут працює 53% чоловіків та 47% жінок.
Окремий напрямок роботи — це роботизація виробництва. Компанія замовила два зварювальні роботи. У майбутньому планує закупити більше машин, які можуть зварювати потрібні елементи, переносити матеріали та співпрацювати з верстатами. У 2023 році цей підхід допоміг зрости вдвічі у порівнянні з показниками попереднього року. Компанія має амбітні плани повторити таке ж зростання у 2024.
Раніше найбільшими конкурентами бренду були російські виробники, а зараз їх на ринку немає. В Україну імпортують лише китайські двері – інші країни не завозять сюди таку продукцію. Тому активно працює внутрішній ринок. На щастя, конкуренти «Міністерства дверей» по ціновому сегменту роблять менш технологічні двері, а отже і менш привабливі для покупців. А якщо виробники преміум-сегменту намагаються перейти на дешевші варіанти, втрачають конкурентоспроможність. Адже неможливо виробляти якісні двері середнього сегменту за технологією, яка використовується для дорожчого – має бути зовсім інший підхід та обладнання.
«Дорожчі двері зробити значно простіше, ніж якісні дешеві. Можна відразу закупити матеріали за найвищою ціною та вигідно продати готовий виріб. Значно важче зробити найдешевші двері, але зберегти співвідношення ціна-якість. «Міністерству дверей» це вдається», – діляться інсайтами на підприємстві.
Команда «Міністерства дверей» продовжила свою роботу навіть у перші дні повномасштабного вторгнення: відвантажувала готові замовлення, пропрацьовувала нову логістику, укладала оновлені договори з кожною країною-експортером.
24 лютого 2022 передчасно сплатили повну суму податків: близько пів мільйона гривень. У перші тижні повномасштабного вторгнення розпочали активну допомогу та підтримку ЗСУ: виготовили понад 1500 бронежилетів; варили протитанкові їжаки будь-якої форми відповідно до запитів військових; активно донатили та забезпечували всім необхідним співробітників, які перебувають на передовій (а до лав ЗСУ доєдналося 10 % колективу – 30 людей). Протягом воєнного стану колектив підсилило 135 жінок.
Окремий напрямок благодійності — це допомога діткам, яких евакуюють з Донецької області на захід України. Також «Міністерство дверей» активно підтримує юнацьку збірну з триатлону та студентську креативну молодь.
Епіцентр для бренду – це певна гарантія продажів, яку неможливо отримати серед інших каналів збуту всередині країни. «Міністерство дверей» наголошує, що протягом 10-ти років співпраці з мережею ТЦ сформувалися дуже особливі, теплі стосунки з департаментом «Двері»: «Тут працюють професіонали, які вміють комунікувати та готові до експериментів. Вміння почути та зрозуміти одне одного допомагає «Міністерству дверей» досягати запланованих позитивних результатів».
ТОВ «Меткаспостач»
Компанія «Меткаспостач» – провідний український виробник металевих поличних стелажів легкого та середнього навантаження, верстатів, шаф та алюмінієвих драбин. Продукція виробляється під торговою маркою «Меткас», заснованою у 2008 році. Завод «Меткаспостач» розташований у Київській області.
Виробництво перших стелажів почалося на саморобних станках і не перевищувало 2000 стелажів на місяць у двох моделях. Наразі виробничі потужності дають змогу виробляти понад 40000 стелажів на місяць. Асортиментний ряд налічує понад 1500 артикулів. Металеві вироби «Меткаспостач» дають змогу оптимізувати простір як в офісному форматі, так і в приватних домогосподарствах і квартирах.
Специфіка виробництва дозволяє замовити не лише поточні серії стелажів, а й виготовити стелаж за індивідуальними розмірами. Окрім масового виробництва, компанія «Меткаспостач» виготовляє стелажі, верстати, металеві шафи, алюмінієві драбини за індивідуальними замовленнями відповідно до технічного завдання, наданого клієнтом.
Виробничі потужності забезпечують 15 прокатних ліній українського виробництва та 2 фарбувальні цехи. Металеві стелажі, шафи, верстати та драбини прості, міцні та довговічні у використанні, тому витримують великі навантаження та задовольняють потреби клієнтів. При виготовленні продукції «Меткаспостач» використовуються екологічно чисті матеріали. Розробкою нових моделей стелажів та модернізацією наявних займається інженерний відділ. Кожна нова модель стелажа проходить випробування якості й максимальне навантаження. Якість виробництва стелажів підтверджується сертифікатом ISO 9001 та відповідає обов’язковим вимогам Європейського Союзу й «Технічним умовам України».
Нині продукцію «Меткас» можна придбати в мережі «Епіцентр» по всій Україні, а також країнах Європи (Німеччині, Литві, Польщі, Румунії, Чехії, Словаччині, Болгарії, Грузії та Нідерландах).
Повномасштабне вторгнення рф в Україну стало випробуванням для компанії «Меткаспостач». Однак, їй вдалося вистояти та стати ще сильнішою. 9 березня 2022 року виробник поновив роботу, а вже 11 березня компанія зробила перше відвантаження товару. Виробнику вдалося не тільки зберегти бізнес, але й розширити його, створюючи нові продукти та додаткові робочі місця. Варто зазначити, що останнім часом у компанії «Меткаспостач» збільшилася кількість жінок серед працівників у порівнянні з періодом до воєнним періодом.
«Попит на наш продукт має незначну позитивну динаміку. Протягом останніх двох років нам вдалось запустити нове виробництво алюмінієвих драбин та створити нові асортиментні лінійки: металеві шафи, стелажі концепції «лофт», садові тримачі, навісні стелажі для шин та багато іншого. Конкурента перевага компанії – це широка асортиментна лінійка та короткий термін виготовлення (1-3 дні)», – зазначають у компанії «Меткаспостач».
З кінця 2023 року до початку 2024 року українці почали активніше цікавитися вітчизняним виробником. Компанія «Меткаспостач» гарантує надійність продукції завдяки якісній сировині та оптимальності конструкторських рішень, довговічність, естетичність зовнішнього вигляду і безпечне зберігання різноманітних вантажів, включаючи негабаритні, особистих речей, інструментів. Саме завдяки конкурентним перевагам компанії вдається задовольнити очікування українських покупців.
«Наразі ми підтримуємо наших захисників України, благодійні фонди та волонтерів», – зазначають у компанії «Меткаспостач».
Серед планів компанії на 2024 рік можна виділити будівництво трьох нових цехів загальною площею у 3 тис. м2.
«Епіцентр – наш ключовий партнер понад 15 років, тому надійність нашої співпраці перевірена часом», – наголошують у компанії «Меткаспостач».
ТОВ «ВО «Дніпрошкіргалантерея»
ТОВ «ВО «Дніпрошкіргалантерея» — лідер ринку з виробництва робочих рукавичок (трикотажних та спеціального призначення). Також компанія імпортує спецодяг, взуття та засоби індивідуального захисту. Продукція представлена під ТМ Doloni та Sizam.
Дніпрошкіргалантерея – українська компанія зі своїми традиціями та цінностями, які міцно затвердилися у її корпоративній культурі. Щодня тут працює понад 170 людей, щоб досягати поставленої мети — бути найкращими у своїй ніші.
Дніпрошкіргалантерея була створена у 2008 році, коли ввели в експлуатацію перші 20 в’язальних автоматів, 2 оверлочні машини та 1 лінію з нанесення ПВХ. З кожним роком підприємство розширювало свої потужності, вводились нові виробничі лінії, збільшувався обсяг продукції, в тому числі на експорт. Вже у 2019 році компанія отримала сертифікат відповідності СЕ в нотифікованому органі Європейського союзу для експорту продукції на територію ЄС. Також розширили асортимент у сегменті засобів індивідуального захисту та одягу спеціального призначення продукції під ТМ SIZAM, яка за якістю та надійністю не поступається відомим світовим брендам. На сьогодні підприємство виробляє близько 3 млн пар рукавичок на місяць; працює швейна дільниця з сучасним парком автоматизованого оверлочного обладнання; 7 ліній з нанесення ПВХ, одна з яких працює за новітньою технологією одночасного нанесення триколірного двостороннього малюнка; власний цех з виготовлення пластизолю, що дозволяє його робити з різними фізичними властивостями та у широкій гамі кольорів; виробнича лінія з виготовлення обливної трикотажної рукавички з полімерним покриттям.
«Головна цінність нашого бренду — лідерство, прагнення бути №1 на ринку України, – розповідає директор підприємства. — Ми прагнемо першими виводити на ринок нові вдосконалені товари, першими впроваджувати технології та формувати нові тенденції. Ми постійно розширюємо асортимент продукції, щоб максимально задовольнити нашого покупця в якісних та професійних засобах захисту. Як виробник ми приділяємо велику увагу якості наших продуктів».
Підприємство вже 14 років є надійним постачальником і партнером Епіцентру. Протягом цих років сформувались міцні партнерські відносини, які ґрунтуються на принципах взаємовигідної співпраці, чесності та поваги. Епіцентр займає в структурі виробництва частку до 15 %.
Варто зазначити, що підприємство використовує сировину власного виробництва та кращих світових виробників, яка відповідає санітарним нормам та вимогам законодавчої бази України. Підприємство гарантує високу якість своїх виробів, що випускаються під ТМ DOLONI та SIZAM, щоб надавати клієнтам найкращі рішення у виборі засобів індивідуального захисту. Вся продукція комфортна у щоденному використанні та забезпечує захист при виконанні різних видів робіт.
В умовах війни компанія мобілізувала зусилля всієї команди задля виробництва та забезпечення ринку, в т. ч. воїнів, високоякісними рукавичками, спецодягом та засобами індивідуального захисту. Компанія активно підтримує сили оборони, допомагає своєю продукцією, яка є дуже важливою для українських захисників. Також компанія на постійному зв’язку з колегами, які зараз захищають країну. Бо основною цінністю для бренду завжди були і є люди, відносини в колективі, які будуються на принципах поваги, підтримки та професіоналізму.
«Звичайно, війна внесла свої корективи, і в нашому сегменті бізнесу відбулося падіння ринку збуту в цілому, але Дніпрошкіргалантерея не зменшила, а навпаки – нарощує асортимент продукції як власного виробництва, так і імпортних товарів. Постійно працюємо над вдосконаленням асортименту, шукаємо нові ніші та використовуємо інновації в виробництві», – зазначив директор підприємства.
На думку директора підприємства, після перемоги у війні відбудеться різке зростання всіх ринків та відновлення економіки в цілому, бо відбудова України потребує значних ресурсів. І Дніпрошкіргалантерея планує зростати швидше, адже йде в ногу з новітніми технологіями виробництва та дистрибуції. Основною підтримкою для економіки зараз є працюючий бізнес в умовах війни, який стабільно сплачує податки.
Завод керамічної плитки ТОВ «Епіцентр К»
Промотуючи українські бренди, на правах хостингової платформи хочемо розповісти і про своє власне виробництво та продукцію, якою ми пишаємось. Це завод керамічної плитки ТОВ «Епіцентр К» та торгова марка ALLORE.
Ми пишаємося тим, що за 5 років на ринку стали лідерами у сфері інноваційних технологій та якості керамічної продукції. Наше унікальне обладнання, зокрема система сухого фарбування маси Easy Color Boost, технологія Continua+, цифрові системи від System, технології Super Shine і Qualitron, дозволяють нам пропонувати вироби, які не лише відповідають, але й визначають тренди ринку. Регулярні інвестиції в інновації дозволяють нам пропонувати продукцію, яка вирізняється серед конкурентів завдяки своїй бездоганній якості та передовим технологіям.
Колектив заводу керамічної плитки налічує понад 420 висококваліфікованих спеціалістів та майстрів своєї справи, чия кваліфікація та талант є основою нашого успіху. Безмірно вдячні колективу професіоналів, в результаті роботи та постійного прагнення до досконалості яких ми можемо випускати високоякісний продукт. Недаремно наш девіз: «Мистецтво досконалості в кожній плитці» — адже це відображає місію та бачення, підкреслюючи прагнення до інновацій, якості та лідерства у галузі.
Незважаючи на виклики, пов'язані з повномасштабним вторгненням, на сьогоднішній день (лютий 2024) заводу вдалося відновити рівень виробництва 2021 року. У 2022-2023 роках ми приділили особливу увагу підтримці та розвитку співробітників, зміцнили нашу політику клієнтоцентричності, конкурентоспроможності, а також соціальної відповідальності, що дозволило ще більше зміцнити нашу позицію на ринку та в суспільстві.
Ми активно беремо участь у благодійних та соціально значущих проєктах, спрямованих на підтримку Збройних Сил України, допомогу дітям, тваринам, відновлення цивільної інфраструктури та підтримку медичних установ. Ми віримо, що наш внесок допомагає не лише зміцнювати суспільство, але й наближати перемогу.
В колективі заводу культивується цінність командної роботи. Ми вважаємо дуже ефективним наш унікальний підхід до розвитку кожного працівника, пропонуючи програми навчання та розвитку, а також організовуючи корпоративні заходи, які зміцнюють дух співпраці та взаємопідтримки. Ці традиції не лише згуртовують наш колектив, але й відображають наше прагнення до досконалості у всьому, що ми робимо.
Ви дивилися