Каталог товарів
20.03.2024 12:11:34

Місяць єдності та стійкості українських брендів [1]

Лютий та березень назавжди залишаться для теперішнього покоління українців найважчими місяцями, які принесли багато випробувань. Але в той же час це період надзвичайної стійкості та єдності, переосмислення цінностей та усвідомлення власних сил.
Підтримуючи українські бренди, ми робимо великий внесок в економічну стабільність України, спільну перемогу та майбутнє. Любімо своє, споживаймо своє, купуймо своє!


[ЧАСТИНА 2]




Coover Box

Coover Box – бренд, який виготовляє найскладніші пакувальні проєкти: картонні коробки, адвент-календарі для українських торговельних мереж, пакування для подарунків, преміального алкоголю, ювелірних виробів тощо.

Coover Box на ринку вже понад 10 років, і відрізняється від конкурентів саме складністю своїх виробів – для компанії не існує неможливих для втілення проєктів. 
Співпраця з Епіцентром почалася для бренду в 2014 році, і це дозволило розширити виробництво. Засновник бренду Артем Шишкін ділиться: «Ми вже себе не бачимо без Епіцентру, це наш класний друг і цікавий проєкт водночас. І це єдина мережа, де Coover Box торгує в роздріб. Ніде, ні з ким іншим ми так не працюємо, Епіцентр – єдиний».



На сьогодні в Coover Box працює 64 людини. Більшість із них працюють сім’ями, тому бренд позиціонує себе як справді сімейний, тісний, дружній. «Ми не корпорація, ми радше ламповий сімейний двіж, – жартує Артем Шишкін. – І корпоративна культура спілкування в нас відповідна: молодіжна, товариська. Ми любимо вживати сленг, любимо хіпстерський вайб».

Компанія пишається своєю розробкою: єдиним в Україні 3D-конструктором, який дозволяє обирати розмір, колір виробу, завантажити лого і крутити проєкт 3D-коробочки у будь-яких напрямах. Засновник з гордістю додає: «Навіть президенти обирають на подарунки елітний алкоголь саме в наших коробочках. Адже вони найоригінальніші, найкрасивіші і найвишуканіші. І плюс ми робимо все можливе для збільшення технологічних рішень, автоматизації процесів, в т.ч. автоматизації креслень виробів».

Але найвища цінність для компанії все таки команда, оскільки це вже давно справжня сім'я. «Продовжуючи тему сім'ї, – говорить Артем Шишкін, – мій батько, наприклад, теж працює на виробництві».



Повномасштабне вторгнення змусило компанію зупинити виробництво на місяць. Але, трохи оговтавшись, почали доробляти старе, а згодом з’явилися і нові продукти. Після трьох-чотирьох місяців від початку вторгнення Артем Шишкін покинув компанію на пів року задля волонтерства у фонді World Central Kitchen: «Це великий американський фонд, який годує людей в гарячих точках. Я допомагав там, ми годували людей у Дніпрі, Запоріжжі, прифронтовій зоні Донецька. Це була дуже велика, потужна історія».

У компанії відзначають, що вже є певна кадрова проблема: керівника виробництва і кількох інших співробітників Coover Box мобілізували, і наразі вони у війську. А щоб найняти на роботу вантажника, знадобилося аж два місяці пошуків. У компанії хотіли по максимуму роботизувати все виробництво, але на сьогодні вирішили поставити це рішення на паузу: залишити робочі місця людям.

Станом на сьогодні Coover Box вже дійшов до обсягів виробництва початку 2022 року. В компанії дуже радіють факту, що люди не зупиняють життя, не ставлять його на паузу, живуть для себе, дбають про найдорожчих і прагнуть їх потішити. Адже Coover Box пакує в основному преміальну продукцію, на яку, відповідно, є попит. 

І хоча війна не дозволяє втілити всі задумки, цьогоріч бренд має великі амбіції розширити виробництво коробок для ювелірних прикрас, а також наростити імпорт продукції.

Соцмережі компанії:
Facebook
Instagram




ТОВ «Двері Булат»

«Якість, стабільність, надійність» – основне кредо Чернігівської фабрики вхідних металевих дверей ТМ «Булат». 

Історія компанії почалася у 2013 році, коли в цеху, площею 360 кв. м та з 6 працівниками були виготовлені перші двері. З 2016 року компанія розпочала успішно реалізовувати продукцію до країн Євросоюзу, здобувши авторитет надійного партнера.

Ключовим етапом став 2017 рік, коли компанія розпочала постачати продукцію в національну мережу торгових центрів «Епіцентр». В тому ж році була представлена нова торгова марка – Цитадель. Цей крок дозволив розширити асортимент продукції та охопити нові сегменти ринку.

У 2022 році компанія зареєструвала торгову марку Revolut Doors, що стало результатом системного аналізу асортименту та стратегічного підходу до різноманітності вхідних дверей.

Сьогодні «Двері Булат» – це понад 100 співробітників, які працюють на площі понад 6500 кв. м. Компанія активно представлена у кожному обласному центрі України, має регіональні склади у ключових містах, таких як Чернігів, Київ та Дніпро. Виробництво дверей здійснюється кваліфікованими майстрами на сучасному європейському обладнанні, яке постачається з Німеччини, Туреччини, Італії та України. Кожні двері створюються за допомогою безпечних для здоров’я матеріалів. 


ДВЕРІ БУЛАТ – це не просто металеві двері, це 5-річна гарантія безпеки та стилю для будинків чи бізнесу з терміном експлуатації до 20 років. Торгові марки Цитадель та Revolut Doors є серійною продукцією високої якості за доступними цінами, доповнюючи бренд Булат.

Компанія сфокусована на якості продукції, термінах виробництва та на процесах, які пов’язані з ними. Замовники отримують свій товар вчасно. Виробнича потужність – 3600 дверей на місяць і більше 200 моделей. 

Сьогодні двері ТМ «Булат» встановлені в оселях Литви, Латвії, Естонії, Молдови та Україні. 

У 2023 році, за версією Forbes Ukraine, ТМ «Двері Булат» була визнана однією із найперспективніших компаній України. І це серйозне визнання.

З початком повномасштабного вторгнення, підприємство «Двері Булат»  зазнало чималих пошкоджень, були прямі влучання на виробництво. 

За словами Віктора Атрощенка, засновника товариства, після звільнення Чернігівської області від російських окупаційних військ у квітні 2022 року, компанія швидко та оперативно здійснила ремонт та приступила до виробництва продукції.

Як реагують на постійні тривоги та близькість із сусідом-агресором? «Це уже наші реалії, – зауважує Віктор Григорович. – Ми сфокусовані на роботі, а рідні нас підтримують. Навіть у найважчі часи ми з сім’ями не виїздили з Чернігова і не плануємо переносити виробництво. Адже як ми можемо залишити без роботи та заробітної плати наших працівників?» 

Більше 20% працівників товариства захищають Україну на фронті. І на підприємстві обов’язком вважають підтримку наших захисників.  

«Наші воїни мають мати все! – стверджує Віктор Атрощенко, – Ми пережили страхіття війни, ми усе бачили. І наш обов’язок – робити все можливе для перемоги України, для наших захисників! А бізнес має працювати, щоб вчасно сплачувати податки, платити зарплату працівникам. Оскільки розвиток вітчизняної економіки вбачаю саме у виробництві, переробці та експорті».

Керівництво підприємства допомагає у будівництві Центру навчання, де встановлює вікна та двері, також двері встановлюють у лазні для наших воїнів. 

А нещодавно ТОВ «Двері Булат» виграли грант на розвиток компанії у експортному напрямку на суму 5,4 млн. грн за програмою 50х50.

Соцмережі компанії:
Facebook
Instagram




АКВА РОДОС

Компанія «АКВА РОДОС» – лідер України по виробництву і продажу меблів для ванної кімнати, виробник меблів для дому та імпортер сантехнічних виробів. Компанія заснована у 2002 році в м. Славута, Хмельницької області.

На сьогодні, це найбільше профільне підприємство у східній Європі, що займає територію більше 45 000 кв. м, це 1000+ працівників та виробничі потужності більше 60 000 одиниць готової продукції на місяць і складською програмою, яка перевищує 200 000 одиниць.

З моменту заснування, компанія «АКВА РОДОС» виробляє різноманітні колекції меблів для ванних кімнат.  Окремим направленням діяльності компанії є виробництво спалень, меблів для дитячих кімнат, прихожих та інших меблів для дому. АКВА РОДОС веде плідну співпрацю з компаніями в Австрії, Німеччині, Італії, Бельгії, Чехії, Туреччині, Польщі та багатьма вітчизняними партнерами.


Меблі АКВА РОДОС користуються великим попитом в Україні, а зростаючий експорт покриває все більше і більше Європейських та Азійських країн.

З перших днів повномасштабного вторгнення багато працівників компанії стали на захист країни. І зараз підприємство регулярно допомагає ЗСУ та іншим формуванням, які пришвидшують нашу перемогу.


У жовтні 2022 року, через ракетну атаку, офіс та складські приміщення площею більш ніж 20 000 кв. м зазнали повного руйнування. На превеликий жаль, загинули та були поранені працівники складів… Але компанія в особі керівництва знайшла в собі сили та можливості для виконання зобов’язань перед партнерами та покупцями.

Навіть в теперішні складні часи компанія АКВА РОДОС зберегла позиції на ринку, оптимізувалась і продовжує працювати на підтримку економіки країни.

Протягом 22 років АКВА РОДОС створює бренд, який гарантує високу якістю, бездоганний дизайн та широкий асортимент виробленої продукції. Завдяки цьому, їм вдається бути кращими навіть за іноземних конкурентів, які представлені на ринку України.

«Ми № 1 у своїй сфері виробництва, ми – кращі за інших», – амбіційно заявляють представники компанії і продовжують дотримуватись свого гасла: «АКВА РОДОС – традиційні переваги в якості!» 


Соцмережі компанії:
Facebook
Instagram





Константа

Чверть століття працює на меблевому ринку України фабрика «Константа». У 1998 році у Харкові невелика група ентузіастів на чолі із засновником компанії об'єдналася, щоб запропонувати споживачам меблеву продукцію європейської якості за доступними цінами. Був заснований родинний бізнес, який має найвищий рівень довіри.  На першому етапі свого розвитку працівники фабрики виготовляли дивани на орендованих площах з використанням виключно ручного інструменту. Були зроблені ексклюзивні меблі за індивідуальними замовленнями.

Протягом наступних років підприємство розвивалось, розширювався асортимент, створювались колекції м’яких меблів як у преміальному сегменті та і для широкого кола споживачів. 

Сьогодні Константа виготовляє і реалізовує м’які та корпусні меблі і є лідером меблевого ринку в України. Основна група товарів – м'які меблі: дивани, ліжка, крісла, пуфи; корпусні меблі: шафи купе, кухонні меблі, столи, стінки, меблі для спальні, вітальні. 


Висока якість продукції та привабливі ціни викликали інтерес щодо співпраці у зарубіжних ритейлерів. Вже понад 10 років  бренд працює і на міжнародному ринку. Географія продажів широка: Німеччина, Казахстан, Молдова, Румунія, Польща, Німеччина, Бельгія, Австрія, Хорватія та інші країни Європи.

Війна стала шоком і випробуванням на міцність для всіх українських виробників, і для Константи в тому числі. Попри те, що виробництво знаходиться в Харкові, керівництво компанії прийняло рішення залишатись в місті і працювати.

«А як по-іншому? – дивується директор фабрики Олексій Константинов. – Ми просто робимо свою роботу. Ми харків’яни, ми надстійкі. Тут служать наші співробітники, яким ми постійно надсилаємо допомогу. Ми дуже любимо своє місто, і, як ніхто, розуміємо цінність всього українського: історії, мови, культури. Тому нам ще більше хочеться працювати для країни і наших людей».

У перші місяці великої війни, коли відбулось значне переміщення людей, компанія вивчала зміни у споживчому попиті та  запропонувала доступніші цінові варіанти для споживачів, враховуючи їх змінені фінансові можливості. Фабрика випустила серію функціональних диванів для щоденного використання, які можна розташувати на малогабаритній площі, щоб надати покупцям можливість економії без шкоди для якості. Акції та цінові знижки стали постійними, щоб допомогти покупцям легше долати труднощі, пов'язані зі зміною їх життя і непростої життєвої ситуації.

Звичайно, зважаючи на всі виклики, Константа організувала резервні потужності у Києві та Львові. Попри проблеми з логістикою, блокуванням кордонів, менеджери фабрики знаходять шляхи поставок продукції на іноземний ринок, бо цінують своїх європейських партнерів. А ті, в свою чергу, мають велику довіру до українського виробника. 


«Чи відрізняється європейський споживач від українського? Та ні, смаки і вимоги до продукції майже однакові – якість, функціональність, комфорт, зручність, естетичність,
– розповідає директор фабрики. – І навіть зараз, в надскладних умовах, ми активно досліджуємо нові ринки для розширення дистрибуції. Також ми відслідковуємо зміни у споживчому попиті та адаптовуємо наш асортимент під поточні вимоги ринку. Ми приділяємо увагу інноваціям та якості, створюючи нові моделі у преміальному сегменті. Цей напрямок дозволяє пропонувати моделі для клієнтів, які цінують розкіш та витончений дизайн». 

Проте найцінніший капітал для компанії – це люди, її співробітники, ті, хто зараз трудяться в цехах підприємства, і ті, хто зі зброєю в руках боронять країну. Компанія робить все можливе, щоб зберегти робочі місця для своїх працівників і створити кращі умови праці, в тому числі для тих колег-захисників, які повернуться з війни.




Svetcomplect Ukraine

Svetcomplect Ukraine – високотехнологічна українська компанія, що працює на ринку освітлення з 2000 року. Заснована у Києві та реалізує повний спектр сучасного світлодіодного освітлення, яке може задовольнити потреби будь-якого споживача. Це стандартні LED-лампи з найпопулярнішими цоколями, люстри, настінні світильники, LED-стрічка, паркове освітлення.

Ось уже протягом 20 років Svetcomplect Ukraine є незмінним партнером національної мережі «Епіцентр». Партнерство з мережею стало одним з надійних шляхів розвитку як самої компанії, так і українського бізнесу загалом.

«Ми зайшли із власним товаром в Епіцентр через рік після офіційного відкриття мережі в Україні, – говорить директор компанії Svetcomplect Ukraine Юрій Шленчак. – Нині займаємо лідируючі позиції серед постачальників Епіцентру. Найперший товар, який в далекому 2004-му ми запропонували покупцям – точкові світильники. Попит був неймовірним. В принципі, й зараз ситуація не змінилася. Точкові світильники незмінно займають свою долю від загальних продаж. До того ж, досі популярні моделі, які ми запропонували ще 20 років тому. Це ознака надійності наших товарів. У випадках, якщо бачимо, що товар не надто цікавий покупцям, знижуємо ціну й виводимо з асортименту. Кошти вкладаємо у нову продукцію».


Під час повномасштабної війни компанії вдалося збільшити власне українське виробництво уп’ятеро. Нині воно становить до 20 % загального обороту. Svetcomplect Ukraine також розширила асортимент продукції, яка допоможе українцям у довгостроковій перспективі заощадити кошти на освітленні. 

«На 24 лютого 2022-го у дорозі знаходилося близько 12 контейнерів з нашою продукцією, – продовжує Юрій Шленчак. – Тоді найскладнішим виявилося організувати логістику. Та й загалом потрібно було зрозуміти, як рухатися далі: чи везти товар, чи буде на нього попит, яка продукція знадобиться у першу чергу. Виникли складнощі з товарними кредитами – це один зі способів розрахунку з партнерами. Довелося перерозподіляти кошти. У березні-квітні 80 % відсотків працівників компанії ми не змогли забезпечити повноцінною роботою, але намагались підтримати кожного й виплачували частину зарплати. Але вже в травні змогли повернутися до повного розрахунку, як було до повномасштабного вторгнення. Це вдалося завдяки тому, що компанія не зупиняла роботу ні на день. Ми були одними з перших, хто відновив поставки товару в Епіцентр після початку повномасштабної війни».


У другій половині квітня 2022 у компанії зрозуміли: потрібно забирати все, що було замовлено раніше в Китаї. Бо продажі стрімко зросли, особливо на заході країни – можна було говорити навіть про дефіцит товару. Бренду вдалося наростити виробництво саме за рахунок швидких рішень та готовності до адаптації.

На сьогодні колектив Svetcomplect Ukraine налічує понад 300 осіб. З них 80 % – це люди, які працюють в компанії понад 5 років. Від початку повномасштабної війни компанія не звільнила жодного співробітника. Частина людей працює за кордоном, частина – в Україні. 22 працівники служать у Збройних силах. На жаль, один загинув. Компанія підтримує родини військових, продовжує виплачувати заробітні плати тим, хто пішов на фронт.

«Якщо людина звільняється з компанії, то це проблема компанії. Точніше керівництва, а не тієї людини. Якщо так трапляється, намагаємося зрозуміти, чому від нас пішли. Окрім заробітної плати, робимо акцент на індивідуальних потребах людей. Для когось важливий додатковий відпочинок, для іншого – службова автівка. Також розуміємо, що людині потрібен кар'єрний ріст чи іноді просто хочеться змін. Завжди наголошуємо, що готові знову прийняти працівника в команду. Був випадок, коли юнак прийшов до нас на літо підзаробити. І залишився, працює уже 10 років», – каже директор компанії.

У колективі Svetcomplect Ukraine чимало працівників захоплюється футболом. Компанія має власний футбольний клуб «Любомир». Через воєнний стан поки що довелося призупинити проєкт по дорослому футболу, але дитячий компанія продовжує підтримувати.

Бренд впевнений: нині економіка України тримається на робочих місцях та податках. Тому розвиток українського бізнесу — єдиний шлях, яким маємо рухатися. Тож купуючи українські товари, ми підтримуємо своїх виробників і зміцнюємо економіку країни загалом.

Соцмережі компанії:
Facebook
Instagram




ТОВ «Данко-тойс»

Компанія «Данко-тойс» протягом 13 років є незмінним лідером на ринку настільних ігор, наборів для творчості, пазлів , розваг, дозвілля  та розвитку дітей і дорослих в Україні та далеко за її межами. Харківський бренд завжди ставить задоволення дітей на перше місце, і працює наполегливо, щоб надати їм найкращі можливості для розвитку та веселощів.

З Епіцентром компанія співпрацює з 2012 року. За цей час «Данко-тойс» змогли стати справжнім лідером у своїй галузі, завоювавши любов, довіру та визнання клієнтів. Успіх бренду ґрунтується на високій якості продукції, інноваційних рішеннях та якісному сервісі: вся продукція вироблена з безпечних матеріалів, має всі необхідні сертифікати відповідності.

Компанія завжди стежить за останніми тенденціями у галузі, впроваджує нові технології та розвивається разом із клієнтами, які вже давно стали колегами та друзями.

До великої війни «Данко-тойс» постійно брали участь у галузевих виставках та багаторазово ставали переможцями в своїх категоріях.

У нових воєнних реаліях багато працівників компанії приєдналися до лав героїчних захисників. На жаль, сьогодні серед них є багато загиблих та поранених…

Через три тижні після початку повномасштабного вторгнення, ще коли ворог стояв ледь не на околицях Харкова, під обстрілами, «Данко-тойс» відновили свою роботу і виробництво, та почали відвантажувати продукцію не тільки по Україні, а й закордонним клієнтам.

Під час бойових дій поблизу Харкова компанія продовжила працювати, радувати дітей якісними та безпечними іграшками, щоб допомогти їм відволіктися в цей важкий період. Не злякали підприємців і часті масовані ракетні обстріли – як і будь-яке інше українське місто, харківці працюють, роблять свій вклад в економіку країни.

Не зупиняючи виробництво у Харкові, «Данко-тойс» демонструють своє відданість місцевому співтовариству та готовність допомагати одне одному у будь-яких обставинах. У компанії пишаються можливістю бути частиною цього міста та мати можливість допомагати його мешканцям, а особливо дітям, у будь-якій ситуації.

Так, декілька будівель «Данко-тойс» було пошкоджено. Проте на сьогодні все  оперативно відновлено власними силами підприємства та функціонує в повному обсязі. 


«Харків – залізобетон» – це  лозунг цього витривалого міста, і, частково, лозунг бренду. У таких умовах важливо мати стратегію, яка дозволить зберегти стабільність бізнесу і захистити його від можливих ризиків. І «Данко-тойс», безумовно, напрацювали свою дієву стратегію та виконають її, знаходять способи та можливості адаптуватися до нових умов і забезпечити свою діяльність.

Із важливих напрацювань за крайні два роки: підприємство розробило нові маршрути поставок комплектуючих та сировини, створило на своєму підприємстві умови для чи не повної автономності та убезпечили себе від перебоїв з електроенергією та опаленням. Бренд завжди готовий до змін і постійно шукає нові можливості та шляхи розвитку, а також намагається будувати партнерські відносини з іншими підприємствами й організаціями.

Співробітники «Данко-тойс» працюють наполегливо, творчо та впевнено, розробляють та вводять нові види продукції, розширюють асортимент, клієнтську базу.

Не дивлячись на всі складнощі та непередбачуваність подій буремного воєнного часу  бізнес у Харкові може існувати і розвиватися, і приклад «Данко-тойс» це підтверджує.




ТОВ «ЮКО Україна» 

ТОВ «ЮКО Україна» розпочало свою виробничу діяльність в Україні в 2003 році. З перших днів роботи підприємство за основу взяло якість. Сьогодні, незважаючи на складнощі ведення бізнесу в умовах війни, компанія дотримується свого основного принципу – якісне виробництво кованих ручних інструментів та аксесуари до них.

Фактично, таким асортиментом виготовлених інструментів в Україні не може похизуватися ніхто. І це є перевагою підприємства на ринку не лише нашої країни, а й країн Євросоюзу та частини країн Африки. На підприємстві виготовляють усе, що потрібно у господарстві: від сокир, держаків, лопат, зубил для обробки металів, молотків, кувалд – до губцевих інструментів, в тому числі сертифікованих діелектричних. Також виготовляють дерев’яні вироби промислового призначення, металеві інструменти для будівництва, саду і городу. 


Серед переваг над конкурентами – підбір якісних матеріалів та використання сучасних технологій кування. А ще – мобільність та швидкість не лише у доставці товару, а й оперативне реагування на запити від контрагентів. Так на замовлення компаній, зокрема і «Епіцентр К», з якою співпрацюють із часу заснування, ЮКО Україна виконує індивідуальні замовлення. Обидва товариства пишаються стабільними партнерськими взаєминами, яким більше 20 років. 

Продукція товариства відповідає стандартам якості. Коли одні ризикують фінансами, страждають від блокування кордонів та затримки товарних позицій, контрагенти ТОВ «ЮКО Україна» отримують заявлені інструменти вчасно та оперативно. Головне кредо діяльності підприємства – якість, стабільність та надійність.


З початку повномасштабного вторгнення ризиків припинити свою діяльність було чимало: з Київщини, де знаходилось виробництво, змушені були вивезти не лише обладнання, а й продукцію, яку швидко реалізовували, щоб не дісталася ворогу. Коли регіон був звільнений, розпочали працювати, як кажуть, з чистого листа, адже метал купували за значно вищою ціною. Працювали в десятикілометровій зоні від бойових дій. Величезною проблемою було здійснювати виробничу діяльність при відключенні електроенергії. Фактично, працювали тоді з 5 години ранку. А при відсутності електропостачання приступали до ручної роботи та комплектації продукції. 

Колектив із розумінням поставився до викликів війни. Третина працівників підприємства захищає Україну на полі бою. Як соціально відповідальний бізнес бренд не лише донатить на потреби ЗСУ та своїх колег, а й допомагає відновлювати цивільну інфраструктуру, тим самим наближаючи перемогу України. 

Тож «ЮКО Україна» готова до будь-яких викликів. Працювали, працюють і будуть працювати. А також вже зараз думають про післявоєнне відновлення та оцінюють можливі перспективи своєї діяльності та деокупованих територіях України. 




Вентс

Бренд Вентс (Vents) – продукт ПрАТ «Вентиляційні системи», яке відіграє провідну роль на вітчизняному та світовому ринках вентиляційної продукції. Лідерські позиції українського виробника підкріплені великими обсягами виробництва, широкою географією продажів, високою часткою експорту та членством в авторитетних світових асоціаціях – експертах кліматичної галузі. Орієнтація на клієнта, інноваційність і найбільший асортимент продукції дають змогу компанії задовольняти будь-які потреби споживачів у сучасній вентиляційній техніці і впливати на формування їхніх уподобань.

Рік створення компанії – 1999. Частка експорту у загальних продажах – понад 75%.


Щороку компанія випускає понад 30 млн одиниць товарів.

На виробничих площадках компанії у м. Боярка (Київська обл.) впроваджена й успішно діє управлінська стратегія ощадливого виробництва (Lean Production), яка ґрунтується на постійному прагненні до усунення всіх видів втрат і повністю орієнтована на споживача. Вентс поділяє принципи сталого розвитку, прийняті ООН, і вибудовує свої бізнес-процеси відповідно до його цілей і вимог. В основі роботи компанії лежать дбайливе ставлення до довкілля, раціональне використання природних багатств, економія енергоресурсів, відповідальне виробництво та споживання, відповідальне ставлення до співробітників та клієнтів, рівність і рівноправність. 

Одним із головних орієнтирів компанії є випуск енергоощадної продукції. З цією метою вентиляційні пристрої виробника комплектуються сучасними ЕС-двигунами, які мають низьке енергоспоживання і в процесі експлуатації дають значну економію електроенергії.

ПрАТ «Вентиляційні системи» і НМТЦ «Епіцентр» пов'язує тривала й тісна співпраця, яка розпочалася в 2003 році. Сьогодні продукція Вентс має найбільші площі торгових стендів у ТЦ «Епіцентр» і представлена найширшим асортиментом (близько 800–900 товарних артикулів). 

За 21 рів співробітництва в Епіцентрі люди купили продукцію Вентс в таких обсягах:
• більше 20 млн товарних позицій (тобто, приблизно в кожного другого жителя України є продукція Вентс!);
• в т.ч. більше 2 млн побутових вентиляторів;
• більше 4000 км повітроводів, а це те саме, що тричі подолати відстань через усю Україну з Заходу на Схід.


В багатьох торгових центрах «Епіцентр» облаштовано демостенди бренду, де відвідувачі можуть побачити вентиляційну продукцію в уже змонтованому вигляді і протестувати її в роботі.

За 21 рік співпраці компанії реалізували велику кількість спільних проєктів, аналогів яким немає навіть у великих міжнародних торговельних мережах. Серед таких можна виділити акцію «Утилізація» (принеси старий вентилятор і отримай знижку на новий), «Безкоштовний монтаж при купівлі децентралізованого провітрювача» та інші. Також компанії влаштовують регулярні розіграші та презентації технічних новинок на своїх сторінках у соціальних мережах, беруть участь у «чорних п’ятницях», пропонують зручні програми кредитування та інші унікальні пропозиції.

Соцмережі компанії:
Facebook




ТОВ «Компанія "Верес"»

Верес – провідний український виробник дитячих товарів родом із Чернігова. Це символ якості, безпеки та дбайливого підходу до виготовлення дитячих меблів, який завжди ставить на перше місце потреби своїх споживачів. Понад 25 років компанія створює меблі з турботою та любов’ю до дітей. Лозунг компанії: «Верес – найкраще з дитинства».

Компанія «Верес» була заснована у 1997 році ідейним натхненником Удовиченком Олександром Борисовичем. Вона активно розвивалася, збільшуючи вибір меблів для немовлят та підлітків. Наразі асортимент налічує 7 колекцій, понад 260 різновидів ліжок, комодів, комодів-пеленаторів, шаф, тумб, стільців, столів.

Виробничі потужності зосереджені у місті Чернігові. Мережа охоплює всю Україну, а експортний портфель клієнтів налічує понад 20 країн світу, зокрема у Франції, Австрії, Німеччині, Чилі, Колумбії, Ізраїлі та ін. З 2017 року компанія «Верес» плідно співпрацює з мережею ТЦ «Епіцентр», де кожен може втілити дитячі меблеві мрії.



Український виробник зумів створити якісні продукти, які конкурують із закордонними аналогами. Поєднання карпатського бука з італійськими лакофарбовими матеріалами на водній основі – запорука лідерства компанії в сегменті безпечних та екологічно чистих меблів для дітей. В Україні серед виробників дитячих меблів компанія «Верес» перша встановила автоматичну фарбувальну лінію. Весь процес фарбування здійснюється в електростатичному полі виключно водним продуктом. Завдяки цьому виробник отримує екологічне покриття виробів. Адже пріоритетом компанії є впровадження інновацій у виробництві, щоб забезпечити високу якість та безпеку продукції. При створенні меблів використовуються тільки перевірені, якісні, безпечні матеріали, що мають сертифікати відповідності.

Компанія «Верес» відома дизайнерськими підходами до виготовлення дитячих меблів. Вона поєднує сучасні тенденції з функціональністю, розробляючи естетично привабливі, зручні та практичні рішення для дитячих кімнат. Кожна колекція бренду особлива, якісна, стильна та надійна, вона покликана прикрашати дитячі кімнати та ощасливлювати своїх власників.

Місія бренду полягає у забезпеченні найкращих умов для розвитку дитини, облаштуванні затишного та безпечного середовища в дитячій кімнаті. Компанія сповідує у своїй діяльності сімейні цінності, адже дитинство має бути щасливим, творчим та безтурботним. Працівники компанії прагнуть, щоб їхня продукція дарувала відчуття радості, безпеки, затишку та комфорту сучасним сім’ям.


З початком повномасштабного вторгнення команда бренду намагалася працювати, дбати про безпеку та надавати фінансову підтримку своїм співробітникам. Компанія разом із мешканцями міста-героя Чернігова відчула руйнівну силу війни, була частково знищена, але нескорена. Усі її сили акумульовані, щоб максимально швидко відновити виробництво та створити безпечні умови для працівників.

Попри виклики воєнного часу колектив компанії «Верес» тримається разом, продовжує працювати на благо держави, згуртовується заради перемоги, підтримує ЗСУ, допомагає дітям, захоплюючи своєю стійкістю та незламністю. Завдяки висококваліфікованому персоналу мережа вдосконалює продукцію, розширює асортимент, проєктує нові вироби в колекціях, враховуючи останні тенденції та потреби малюків та їх батьків.

Компанія «Верес» прагне бути відповідальним гравцем у галузі виробництва дитячих меблів. Вона підтримує соціальні ініціативи, стежить за екологічно чистими практиками у своїй діяльності. Керівництво компанії зберігає культурну спадщину, започаткувавши корпоративну традицію – поглиблене вивчення української мови співробітниками. Команда мережі працює, підтримуючи економіку країни, вірить у щасливе та мирне майбутнє, щодня мотивує та надихає не здаватися, рухатися вперед до найбільшої мрії українців – перемоги.

Соцмережі компанії:
Facebook




ТОВ «Полімер-Лак»

LACRYSIL – це бренд українського виробника ТОВ «Полімер-Лак». Компанія була заснована у 1993 році та вже 30 років є відомим і надійним виробником будівельних матеріалів – таких як клеї, герметики, піни, фарби тощо.



«Незламні та сильні» – так двома словами можна охарактеризувати компанію сьогодні. І це не просто гучні гасла! Бо ще в перші дні повномасштабної війни підприємство ТОВ «Полімер-Лак», яке знаходилось на Херсонщині, було захоплено ворогами, а згодом вщент знищено у запеклій боротьбі. Зараз купи згорілого металу та каміння лишилися на місці сучасного виробництва, в яке багато років інвестували та вкладали душу.



Проковтнувши гірку суміш люті та болю, ставши сильнішими, керівництво та колектив відродили підприємство на новому місці – у Вишгороді на Київщині. З “нуля” та до повного відновлення асортименту LACRYSIL за 6 місяців – це неймовірно короткий строк, і це без перебільшень бізнесовий подвиг. Вражає!

За словами власника компанії Комкова Едуарда, цей фантастичний результат, немов пазл, складається з важливих частин, де кожна має своє особливе місце. І перша вагома частина – це віра та незламна воля працівників, досвід та рішучість керівництва.



Інша величезна частина – це допомога партнерів. Епіцентр став одним із таких партнерів, підтримавши у самий скрутний момент, проявивши надійність та людяність.

Третя, не менш важлива складова – це любов до України та велика вдячність Героям-Захисникам, які боронять нашу землю.

Тож з найпершого дня війни LACRYSIL не припиняє допомогу ЗСУ, поставляючи транспортні засоби, обладнання, спорядження тощо; продовжує підтримувати сім'ї з окупованих територій, надаючи їм житло та робочі місця.

Сьогодні LACRYSIL лідер у своїй галузі. LACRYSIL – це український бренд, якість якого не поступається якості європейських аналогів. LACRYSIL – це поєднання захопленості своєю справою та любові до України. LACRYSIL – це історія про міцність та професіоналізм, яка триває та розвивається попри злигодні життя.

Соцмережі компанії:
Facebook
Instagram



Жива Земля

З брендом «Жива Земля» знайомий чи не кожен дачник та фермер, адже компанія – лідер із виробництва мікробних препаратів для щедрого органічного врожаю. Біопрепарати виробника прекрасно захищають овочі й плодові дерева від шкідників, але не шкодять людині та природі, дозволені для застосування в органічному землеробстві (про що свідчить логотип «Органік стандарт» на пакуванні).

«Жива Земля» – повністю український виробник, який не залежить від закордонних постачань. Компанія знаходиться у м. Ладижин на Вінниччині, має власний завод з сучасним високотехнологічним обладнанням європейського зразка, а також науково-дослідний центр з розробки нових біопрепаратів, які виготовляють продукцію за індивідуальним замовленням. Завдяки сучасному обладнанню та модернізації виробництва, потужність заводу сягає 10 тис. тонн біопрепаратів в рік.



Також у виробника є власний логістичний парк для транспортування продукції в будь-який регіон України і гаряча лінія, яка допомагає отримувати зворотний зв'язок щодо продукції та надавати агрономічну підтримку кожному, хто звертається з питаннями щодо застосування біопрепаратів.

Продукція бренду завойовує серця садівників та дачників за кордоном, успішно продається у Молдові, Болгарії, Словаччині, Литві та Польщі.

Цьогоріч компанії виповнюється 25 років. Девіз компанії: «До рослини – як до родини!»

У компанії працює понад 600 видатних фахівців з різних галузей, включаючи мікробіологів, ентомологів, фітопатологів, агрохіміків, агрономів-практиків, кандидатів наук, а також висококваліфікована команда торгових представників.


Від початку повномасштабного вторгнення «Жива Земля» здійснює підтримку всіх мобілізованих працівників та надсилає допомогу ЗСУ (автівки, квадрокоптери, тепловізори, рації та багато іншого), фермерським господарствам, які постраждали під час окупації, та дітям, переміщеним із гарячих точок. Загальна сума допомоги вже склала понад 6 627 000 грн.

Працівники компанії мають добру традицію їздити в дитячі будинки, притулки, школи-інтернати, лікарні й передавати вихованцям гуманітарну допомогу у вигляді книжок, одягу, солодощів та органічних фруктів та овочів.


Епіцентр є одним із стратегічних партнерів з реалізації біопрепаратів, з яким «Жива Земля» офіційно співпрацює вже 7 років. В мережі «Епіцентр» виробник має зростання на 42 % у 2023 році (в порівнянні з 2022 роком).

Бренд не зупиняється у розвитку і на разі налагоджує виробництво біоактиватора ґрунту «Біохелп». Зараз він виробляється у невеликих обсягах, але вже отримав високу оцінку від користувачів. Тож у 2024 році «Жива Земля» планує розширити виробництво, щоб задовольнити попит споживачів мережі «Епіцентр» на новітній продукт.

Соцмережі компанії:
Facebook
Instagram




GOLDEN TILE

Golden Tile – єдиний український виробник керамічної плитки з найширшим асортиментом в усіх ключових категоріях: від малих форматів 100х200 та 100х300 до великого формату керамограніту 1200х600 см.

Керамічна група Golden Tile Ceramic Group є вертикально інтегрованою групою компаній, яка забезпечує повний цикл виробництва та дистрибуції керамічної плитки і складається з:
- ТОВ «Шахтобуд», підприємства з видобутку вогнетривких глин;
- ТОВ «Майдан – Вільський кар'єр», підприємства з видобутку польового шпату;
- ПрАТ «Харківський плитковий завод», підприємства з виробництва плитки та керамограніту;
- ТОВ «Голден Тайл» (Golden Tile), офіційного дистриб'ютора продукції керамічної групи.

Виробництво розташовано у Харкові, тож початок повномасштабного вторгнення не міг не вплинути на виробничі процеси. Однак вже навесні 2022 року ПрАТ «Харківський плитковий завод» відновило свою діяльність. Завдяки стратегічному плануванню та ефективній взаємодії з державними органами, підприємство оперативно провело реконструкцію пошкоджених об'єктів та поновило роботу виробничих ліній. Впровадження нових систем безпеки та резервних заходів дало змогу мінімізувати ризики та забезпечити стабілізацію робочих процесів, стійкість у нинішніх умовах.

Працівники Golden Tile Ceramic Group проявили високий професіоналізм, рішучість та патріотизм в кризових умовах, і компанія ними неймовірно пишається, вважає ключовим активом успіху. Наразі на ХПЗ і ТОВ «Голден Тайл» працює 551 особа, загалом же керамічна група налічує 650 співробітників.



Також у компанії з гордістю розповідають про високий рівень клієнтського сервісу, соціальну відповідальність, ефективне управління, стратегічний розвиток та успіхи в розробці якісних продуктів. А Епіцентр в свою чергу надзвичайно цінує стабільні партнерські взаємини з Голден Тайл, що тривають вже 18 років!

Переваги продукції та організації процесів у Golden Tile Ceramic Group вражають. Це:
- сировинна база: найкраща у світі українська вогнетривка глина і польовий шпат власного видобутку;
- обладнання: підприємство працює на сучасному обладнанні лідерів галузі – компаній SACMI та Barbieri & Tarozzi;
- контроль якості: якість продукції відповідає стандартам ISO 9001:2009 та ISO EN 14411:2012 (контроль якості на усіх етапах виробництва – від видобутку сировини до постачання готової продукції клієнту, а лабораторія заводу – єдина в Україні серед промислових підприємств акредитована за системою менеджменту якості ISO/IEC 17025:2017;
- дизайн керамічної плитки розробляється у співпраці з провідними італійськими студіями, постійне оновлення колекцій;
- власне виробництво фрити та контроль її якості.



З першого дня великої війни керамічна група зайняла активну позицію щодо підтримки як військових (передача квадрокоптерів, квадроциклів, автомобілів та дизпального, засобів індивідуального захисту, будівельних матеріалів – насамперед, керамічної плитки), так й цивільного населення (матеріальна допомога, харчові продукти, засоби гігієни, теплі речі).

Компанія безкоштовно надає керамічну плитку для відновлення лікарень та закладів освіти. А з 22 лютого 2022 року ХПЗ забезпечує роботу двох бомбосховищ, надаючи усім, хто потребує, не тільки прихисток, а й гаряче харчування. Фахівці компанії боронять Україну зі зброєю у руках на різних ділянках фронту.

Якщо плитка, то Golden Tile! Підписуйтеся на бренд у соцмережах:
Facebook
Instagram




ТОВ «Грейд-Плюс»

Понад 20 років історії успіху, присвячених розвитку і вдосконаленню у виробництві меблів. ТОВ «Грейд-Плюс» – відомий український виробник та постачальник корпусних меблів. Компанія заснована у 2002 році, а вже з 2003-го стала першим постачальником кухонних меблів у торгові центри «Епіцентр». Наразі у власності бренду дві великі меблеві фабрики з сучасним європейським обладнанням, що знаходяться у м. Лубни Полтавської області та с. Гоголів Київської області. В компанії працює близько 400 осіб – спеціалісти з багаторічним досвідом, відданістю та любов’ю до своєї справи.

Компанія виготовляє широкий асортимент кухонних, житлових меблів та меблів для ванних кімнат. Висока якість кухонь та модульних систем є візитною карткою в Центрах меблів мережі «Епіцентр». У сегменті житлових меблів найбільшу популярність мають шафи та гардероби, які можна складати за принципом конструктора. Додаючи та переставляючи окремі модулі, можна створювати унікальні комплекти меблів, які ідеально впишуться у приміщення. Пропонується також великий вибір відтінків фасадів, корпусів та різні розміри окремих модулів.

Попри війну, ТОВ «Грейд-Плюс» продовжує знаходити шляхи просування та реалізації своєї продукції. Компанія нещодавно оновила свою експозицію в новому Центрі меблів GRAND у Києві, на Оболоні. Зручність такого розміщення полягає в тому, що на одному торговому майданчику вперше представлено чотири різні концепти. Там вдалось розмістити житлові меблі різного призначення, а також кухні з готовими експозиціями та зоною індивідуального проєктування.

Ринок меблів завжди був конкурентним, і нинішні часи – не виняток. ТОВ «Грейд-Плюс» має значні переваги порівняно з конкурентами, надаючи широкий асортимент та сучасні дизайнерські рішення як у матеріалах, так і фурнітурі. Компанія продовжує впроваджувати інновації на виробництві, розробляти новий дизайн та створювати продукти для комфортного життя. Незмінною перевагою є надання гарантії 5 років на свої вироби. Наразі компанія має близько 1000 виставкових зразків у Центрах меблів мережі «Епіцентр». У 20-ти найбільших торгових центрах «Епіцентр» для покупців працюють представники ТОВ «Грейд-Плюс», які допомагають втілити кращі дизайнерські рішення омріяних кухонь.

Починаючи з 2022 року, попит на товари українського виробництва підвищився. Адже українці прагнуть споживати вітчизняні товари якнайбільше, підтримуючи економіку країни. ТОВ «Грейд-Плюс» зосереджує свою увагу на якості та довговічності своїх меблів, наслідуючи інновації та контролюючи процес виробництва на кожному його етапі. Адже споживач готовий витрачати кошти на своє, українське, якщо продукція відповідає вимогам якості.

Засновники ТОВ «Грейд-Плюс» створили фонд «Допомагай та перемагай разом з нами», і спільно з волонтерами вже встигли зробити безліч добрих справ. Окрім допомоги воїнам ЗСУ, фонд власними силами передав лікарські засоби та набори для новонароджених у пологовий будинок №1 в Миколаєві, а також харчові набори вихованцям Чернігівського ліцею. Фонд планує надалі продовжувати благодійну діяльність у майбутньому, щоб допомагати українцям, які цього найбільше потребують.

Впродовж 2024 року компанія планує не зупинятись на досягнутому. Вона продовжує оновлювати обладнання, збільшувати виробничі потужності, оновлювати та розширювати асортимент кухонь, житлових меблів та меблів для ванних кімнат.

ТОВ «Грейд-Плюс» – надійний партнер мережі «Епіцентр», виставкові зразки меблів якого представлені в 62 торгових центрах «Епіцентр». Компанія пишається багаторічною співпрацею з мережею «Епіцентр», щиро дякує кожному покупцю за довіру та продовжує плідно працювати задля підтримки економіки країни.

Соцмережі компанії:
Facebook
Instagram




NEW TON

Як очолити галузь з виробництва аерозольних фарб та інших лакофарбових виробів у аерозолях та швидко відновитися від початку широкомасштабного вторгнення – показала на практиці українська компанія NEW TON (ООО «Ньютон-промсервіс»).

Все почалося у 2004-му, коли бренд NEW TON тільки розпочав всеукраїнську ритейл-експансію з випуску аерозольних фарб власного виробництва. Згодом з’явилися лінійки засобів автохімії та автокосметики PiTon, відбувся запуск фарб під брендом Slider та емалей Rector.

Продукція NEW TON з’явилася на поличках відділів автотоварів Automall торгової мережі «Епіцентр» 10 років тому. А сьогодні товари компанії під власними торговельними марками PiTon, Biodur, Slider, Rector можна знайти не тільки на поличках українських магазинів, але й у 25 країнах світу.



Високу планку якості продукції завжди забезпечували колектив професіоналів, європейські автоматизовані лінії, сировина та власна дослідницька лабораторія. На підтриєстві зазначають: «Команда людей – це і є компанія NEW TON. Унікальні знання, різноманітні таланти, досвід перемог і поразок, наша корпоративна культура – це найцінніший і неповторний скарб NEW TON».

2022-й вніс корективи у життя країни та людей, тож плани подальшого розвитку компанії довелося переглянути. Шок тривав недовго. Вже у квітні 2022 компанія здійснила часткову релокацію виробничих потужностей з Харківською області (місцеперебування головного виробництва) до м. Долина Івано-Франківської області. На жаль, під час релокації компанія зазнала втрат.

Не зважаючи на те, що всі співробітники були змушені поїхати з Харкова в різні міста країни, жодна людина не втратила свого робочого місця і заробітну плату. Зараз в компанії 307 співробітників. 32 співробітники – на передовій.

На сьогодні компанія NEW TON відновила свою роботу практично повністю. Компанія адаптувалась до нових викликів, організувала безперервну роботу з альтернативними джерелами енергії та інтернетом. За пів року їй вдалося відновити виробництво всього асортименту, а після поновлення ще й розробити нові продукти. Серед новинок: розширення асортименту матових фарб, спеціалізованих мастил, різноманітних очищувачів, засобів для обслуговування автомобілів (загалом 34 новинки).


Компанії вдалося повернути довіру європейських партнерів і забезпечити своєчасне виробництво та експорт своїх продуктів.

NEW TON допомагає наближати нашу перемогу: компанія співпрацює з Культурним ШОКом (Штаб Олега Каданова), Харківським літературним музеєм та харківськими волонтерськими організаціями. Від початку великої війни компанія надає допомогу бійцям ЗСУ через волонтерів: автівки, одяг, засоби захисту і маскування. Також на передову постійно передаються матові фарби, газові балони, мастила й очищувачі.

Соцмережі компанії:
Facebook
Instagram




Білтекс

Групу компаній «Білтекс» засновано у 2013 році у Дніпрі. У компанії працює близько 200 працівників. Підприємство спеціалізується на текстилі для дому та комерційного використання. Компанія також є офіційними представниками низки виробників Азербайджану, Туреччини, Туркменістану та Узбекистану в Україні.

Продукція Biltex виготовляється із 100 % бавовни, чим якісно відрізняється від багатьох конкурентів.

Під час великої війни «Білтекс» створив два нові підприємства. Одне з них – влітку 2022 року у Львівській області – ТОВ «Перша українська виробнича компанія», де зараз працює 50 людей. І друге – в 2023 році у місті Дніпро – нове підприємство «Текспро ЮА», де наразі працює 15 людей.



«Ми не зупиняли свою діяльність ні на мить. Я розумів, що зараз як ніколи важливо вкладатися в розвиток української економіки. Тож протягом останніх двох років вдалося масштабуватися – збільшили групу на дві компанії. Звичайно, не обійшлося і без державних програм, які також значно вплинули на можливість розвитку»
, – розповідає засновник «Білтекс» Костянтин Гаренко.

Також, з початку повномасштабної війни «Білтекс» перетворив свої традиційний новорічний корпоратив на великі збори донатів на дрони. В компанії повідомили, що середньому в рік виходить закупити 35 дронів та передати нашим захисникам. Крім того, компанія продовжує надсилати донати на потреби збройних сил щомісяця.

«Найбільше я пишаюсь своїм колективом, тому що він зберігся з початку повномасштабного вторгнення, ніхто нікуди не розбігся і в тяжкий час всі працювали», – додає Костянтин Гаренко.

На сьогоднішній день у компанії представлено великий асортимент товарів, який виготовляється в Україні. Найпопулярніші позиції: комплекти постільної білизни, махрові халати, рушники, ковдри, подушки, декоративний текстиль (декоративні подушки, пледи, штори).




Bioton Cosmetics

Історія Bioton Cosmetics – це 27 років краси, догляду, здоров’я та користі для вдячних клієнток та клієнтів.

Український бренд натуральної косметики та побутової хімії Bioton Cosmetics розпочав бізнес із дистриб'юторства. Але з 2014 року, після окупації Криму, Bioton перетворився на підприємство-виробника з широким спектром товарів, припинивши дистриб’юторську діяльність у Криму і придбавши виробничі потужності у місті Дніпро. Таким чином, це перший український бренд, який прийшов у виробництво із продажів, що свідчить про прогресивний підхід, прагнення до розвитку та безумовну віру у свій бренд.

Зараз широкий спектр товарів Bioton Cosmetics налічує 13 торгових марок і понад 500 найменувань косметики та побутової хімії, а також продукцію контрактного виробництва. Значним досягненням підприємства є перша в Україні розробка зубної пасти, саме тому метою є лідерство у цьому сегменті ринку.


«Ми прагнемо, щоб українці підтримували продукцію національного виробництва, дбали про своє здоров'я, купували якісну українську продукцію. Саме тому слоган нашої компанії – це “Краса та догляд щодня”», – розповідає власник бізнесу Ілля Шелеменцев.

Офіс і виробництво компанії налічують близько 150 співробітників. Серед обов’язкових корпоративних традицій: планування та виконання планів, відзначення успіхів, щорічне святкування дня народження компанії, навчання з планування та розвитку персоналу.

Bioton Cosmetics пишається тим, що пропонує українцям якісну продукцію за доступними цінами. За даними дослідження, проведеного компанією, 86% споживачів обирають косметику Bioton Cosmetics, тому що вона перевищує їхні очікування.


Компанія довго та плідно співпрацює з Епіцентром – ще з часів дистриб’юторства та національного імпорту. Партнерство постійно розвивається, і тепер, крім косметики, включає різноманітні товари побутово-вжиткового напрямку.

Повномасштабне вторгнення рф суттєво вплинуло на виробництво, але Bioton Cosmetics вирішили ризикнути і не припиняти продажі. І це був правильний вибір. Компанія вдячна українцям, які залишились у країні, та партнерам, які підтримали вітчизняний бізнес.

В свою чергу бренд постійно допомагає армії і передав для ЗСУ три власні вантажівки.

Соцмережі компанії:
Facebook
Instagram




ELEYUS

«З нами краще!» – саме з таким девізом працює українська компанія та виробник побутової техніки ELEYUS. Її виробничі потужності компанії знаходяться в місті Тернопіль, а мережа із більш ніж 50 сервісними центрами ефективно працює по всій Україні.

Епіцентр почав співпрацювати з ТМ ELEYUS в 2009 році – власне, одразу з виходом торгової марки на ринок. Зараз в компанії працює 96 людей.



Продукція ELEYUS – це варильні поверхні, витяжки, соло плити, духові шафи, холодильники, бойлери, і навіть пральні, сушильні та посудомийні машини.

Бренд ELEYUS – виключно український, і цим пишається вся команда компанії. Погодьмося, українських брендів побутової техніки на ринку не так багато, а ELEYUS – це ще й якість світового рівня, без перебільшення. Що ж суттєво відрізняє цього виробника від конкурентів?

Головна перевага бренду – 5 років офіційної гарантії на всю побутову техніку ELEYUS. Лише впевнені у якості своєї продукції виробники можуть собі дозволити такий тривалий гарантійний строк, і це багато про що говорить. Великий вибір продукції (більш ніж 500 моделей) – це друга суттєва перевага бренду. Далеко не кожна торгова марка побутової техніки надає споживачу таку градацію кольорів: від модного чорного до практичного бежевого кольору.



ТМ ELEYUS отримала визнання Всеукраїнського галузево-аналітичного центру, отримала нагороду «Компанія року 2021».
У компанії розповідають: 
«За більш ніж 15 років роботи в нас сформувалася особлива корпоративна культура, де колектив – одне ціле, а люди – найбільша цінність. Для нас це не просто слова, а те, завдяки чому працюємо як команда, нові члени колективу швидше адаптуються, ми легко сприймаємо зміни і разом досягаємо результату. А одна з найкрасивіших і найприємніших для нас корпоративних традицій – святкування Дня вишиванки». 

Після повномасштабного вторгнення компанія швидко адаптувалася і почала розширювати асортимент продукції. Адже ELEYUS вже давно став брендом, який пропонує якісну, сучасну велику побутову техніку. Це допомогло повернутися в робочий ритм, сумлінно сплачувати податки і допомагати Силам оборони України.

Підтримаймо ELEYUS у соцмережах, вони точно заслужили на наші вподобайки:
Facebook  
Instagram



Ви дивилися