Каталог товарів

17.05.2021 15:26:26

Епіцентр запустив соціальний проєкт "Не труси Дитину"

NetrusyImage1.png

Соціальний проєкт «Не труси дитину» — перший в Україні інформаційно-освітній проєкт для батьків та лікарів, присвячений синдрому струшеної дитини (ССД) в Україні.

Головна місія проєкту — підвищення обізнаності суспільства про синдром струшеної дитини (ССД) та його профілактику.

NetrusyCollage1.png


NetrusyIcon3.pngЩо таке синдром струшеної дитини?

Термін «синдром струшеної дитини» застосовують для опису насильницької травми голови, яку завдають немовляті батьки, намагаючись вгамувати її плач. Найчастіше такі випадки трапляються в період з 2 тижнів від народження до 3-4 місяців. Його ще називають періодом «фіолетового» плачу. Наслідками ССД може бути цілий ряд відхилень розвитку дитини, погіршення стану здоров'я та у вкрай тяжких випадках — інвалідність або смерть. На жаль, до цього моменту в країні дуже низький рівень обізнаності щодо цієї проблеми і фактично відсутня системна комунікація щодо синдрому струшеної дитини та методів його запобігання.


NetrusyIcon4.pngЩо таке період фіолетового плачу?

Це період сильного плачу дитини, який є нормальним для розвитку немовляти. Цей період можуть плутати або називати періодом, коли у дитини є «коліки», тому що плач може звучати ненормально. Коли дитині дають ліки для лікування симптомів кольок, це посилює думку про те, що з дитиною щось не так. Насправді дитина переживає дуже нормальну фазу розвитку.


NetrusyIcon6.pngРекомендації батькам

Можна знайти на сайті: МГО “Міжнародний центр розвитку і лідерства”
та на нашому YouTube каналі “Проєкт синдром струшеної дитини”

NetrusyInfo (1).png

NetrusyInfo (2).png

NetrusyInfo (3).png

NetrusyInfo (4).png

netrusyicon1.png Історія розвитку проєкту

У 2018 році «Міжнародний центр розвитку і лідерства» (МЦРЛ) у партнерстві з Уповноваженим Президента з прав дитини започаткували проєкт «Дитинство без насильства: роль медичних працівників у системі ідентифікації та реагування на випадки насильства над дітьми». 

Розвиваючи цю ініціативу, група компаній «Епіцентр» запустила в мережі проєкт «Не труси дитину!», який триватиме протягом березня-травня 2021 року.

NetrusyCollage2.png

Придбавши пачку підгузків провідних виробників у мережі «Епіцентр», покупці бачитимуть на них відповідну наліпку — «Не труси дитину», з інформацією про проєкт. У торгових залах мережі розміщено банери для батьків з інформацією про ССД. Соціальний ролик щодо небезпеки синдрому струшеної дитини транслюватиме понад 700 медіа-екранів у всіх 65 ТЦ «Епіцентр». Крім того, «Епіцентр» запустив серію освітніх роликів для батьків з порадами та інформацією про синдром струшеної дитини від відомих українських педіатрів на власному Youtube-каналі.

NetrusyPlaha1.png
Ініціативу підтримали такі відомі бренди, як Pampers, Chicolino, Moony, Skippy, Molfix, Aura Baby, Evy Baby, Dada, Bambik.

«Проєктом «Не труси дитину!» ми хочемо розказати про небезпеку синдрому струшеної дитини максимально широкій аудиторії батьків та докорінно змінити переконання багатьох із них, що струшування дитини  — це нормально і не несе жодної загрози їхнім малюкам. У такий спосіб компанія «Епіцентр», яка є сімейним брендом, турбується про своїх покупців та хоче надати інформацію про цю небезпечну проблему як найбільшій кількості українських родин», —  розповіла Юлія Чудновець, керівник Департаменту зв’язків із громадськістю ТОВ «Епіцентр К». 

У травні компанія забезпечила всі пологові будинки України інформаційними плакатами, які надають можливість майбутнім батькам дізнатись необхідну інформацію про синдром струшеної дитини. Перинатальний центр міста Київ став одним з перших закладів, який розмістив ознайомчі плакати для батьків.

NeTrusyCollage3.png

“Ми хочемо таким чином привернути увагу медиків до необхідності інформування про ССД і період так званого “фіолетового” плачу. Одразу після народження дитини батьки мають бути проінформовані про небезпечні наслідки надмірного заколисування дітей”, - підкреслила Юлія Чудновець. 

NeTrusyCollage4.png

Також інформаційну довідку про синдром струшеної дитини та його наслідки батьки отримуватимуть, здійснюючи покупки в національній мережі торговельних центрів “Епіцентр” в рамках державної програми “пакунок малюка”. За період дії цієї програми через ТЦ “Епіцентр” по всій країні було реалізовано товарів на понад 10 млн грн.


Проект реалізується за підтримки МГО “Міжнародний центр розвитку і лідерства”, Уповноваженого Президента України з прав
дитини та за експертної підтримки Благодійного фонду “Барви”. 
NetrusyPlaha2.png


Ви дивилися