Що робити, якщо повідомлення про підтвердження замовлення отримано, а товар ще не доставлений?

Поточний статус онлайн-замовлення можна уточнити, звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером 0 800 20 27 27, в особистому кабінеті або надіславши Ваше звернення через будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, доступний у розділі «Контакти».

Доступні канали зв'язку

Повідомлення про підтвердження замовлення означає те, що інтернет-магазин epicentrk.ua прийняв Ваше замовлення в роботу, але воно може бути ще не підготовлене до видачі або відвантаження зі складу.

Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із Центрів видачі онлайн-замовлень», у такому випадку потрібно дочекатись повідомлення на телефон про готовність замовлення до видачі

смс3
Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» або «Адресна доставка поштовим оператором» й отримане повідомлення на телефон із номером ТТН, у такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.

Тільки після отримання повідомлення про готовність замовлення до видачі, його можна отримати в Центрі видачі онлайн-замовлень.

Керуй замовленнями в чат-боті

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 16
- 29