Як здійснити повернення товару?

Оновлено
Переглядів28 733

Повернення товару можна здійснити двома способами:
1. Повернути товар у Центрі видачі онлайн-замовлень.
2. Повернути товар через кур'єрську службу доставки «Нова Пошта».

Порядок повернення товару через Центр видачі онлайн-замовлень:
1. Зверніться до Центру видачі онлайн-замовлень.
2. Надайте товар належної якості, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (під час оплати банківською платіжною картою) або видаткову накладну і паспорт, щоб засвідчити особу.
3. Заповніть заяву на повернення, яку Вам надасть співробітник Центру видачі замовлень.
Посилання на шаблон Заяви на повернення
4. Співробітник Центру видачі замовлень огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар належить до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.
5. Очікуйте повернення коштів.

Порядок повернення товару через кур'єрську службу доставки «Нова Пошта»:
1. Заповніть на сайті або в чат-боті Viber та Telegram форму «Залишити звернення в сервіс» у розділі «Гарантія та сервіс». Опишіть причину повернення товару.


2. Дочекайтеся від співробітника відділу «Сервіс» підтвердження відправки.
3. Надішліть нам товар: підготуйте його, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної, заповнену Заяву на повернення.
4. Повідомте нам, що Ви здійснили повернення – повідомте співробітника відділу «Сервіс», від якого була отримана інформація про повернення електронною поштою або через месенджер – надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, у листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті поштового оператора.
5. Співробітник відділу «Сервіс» огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар належить до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.
6. Очікуйте повернення грошей.

Якщо товар належить до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.

Відео інструкція

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?
  • Як дізнатись поточний статус виконання замовлення при доставці у відділення поштових операторів?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Залишайте звернення до сервісу через чат-бот

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

  • Дарья

    2024-12-06

    Отримала пошкоджений товар, хочу повернути

    • Епіцентр К

      2024-12-08

      Добрий день! З питаннями сервісного обслуговування товарів їх обміну, повернення або доукомплектації відсутніх деталей цих товарів, якщо Ви придбали товари в інтернет-магазині epicentrk.ua Ви можете звернутися у сервісний відділ магазину заповнивши форму на сторінці https://epicentrk.ua/ua/info/garanty/. Після опрацювання даного звернення відповідальний співробітник з Вами обов'язково зв'яжеться. Якщо купівля товарів була здійснена в ТЦ Епіцентр необхідно звернутися безпосередньо в той торговий центр, в якому була здійснена купівля товарів.