Як здійснити повернення товару?

Повернення товару можна здійснити двома способами:
1. Повернути товар у Центрі видачі онлайн-замовлень.
2. Повернути товар через кур'єрську службу доставки «Нова Пошта».

Порядок повернення товару через Центр видачі онлайн-замовлень:
1. Зверніться до Центру видачі онлайн-замовлень.
2. Надайте товар належної якості, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (під час оплати банківською платіжною картою) або видаткову накладну і паспорт, щоб засвідчити особу. 
3. Заповніть заяву на повернення, яку Вам надасть співробітник Центру видачі замовлень. 
Посилання на шаблон Заяви на повернення
4. Співробітник Центру видачі замовлень огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар належить до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру. 
5. Очікуйте повернення коштів. 

Порядок повернення товару через кур'єрську службу доставки «Нова Пошта»:
1. Заповніть на сайті або в чат-боті Viber та Telegram форму «Залишити звернення в сервіс» у розділі «Гарантія та сервіс». Опишіть причину повернення товару. 


2. Дочекайтеся від співробітника відділу «Сервіс» підтвердження відправки. 
3. Надішліть нам товар: підготуйте його, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної, заповнену Заяву на повернення. 
4. Повідомте нам, що Ви здійснили повернення – повідомте співробітника відділу «Сервіс», від якого була отримана інформація про повернення електронною поштою або через месенджер – надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, у листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті поштового оператора.
5. Співробітник відділу «Сервіс» огляне товар на предмет експлуатації. Якщо товар належить до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.
6. Очікуйте повернення грошей.

Якщо товар належить до технічно складного, продавець залишає за собою право вимагати проведення діагностики товару в умовах уповноваженого виробником сервісного центру.

Залишайте звернення до сервісу через чат-бот

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 48
- 61