Що робити, якщо замовлення не доставлене в термін?

Поточний статус онлайн-замовлення можна уточнити, звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером 0 800 20 27 27 або надіславши звернення через будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, доступний у розділі «Контакти».

Доступні канали зв'язку


Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» або «Адресна доставка поштовим оператором» й отримане повідомлення на телефон із номером ТТН, у такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.

Зверніться до служби підтримки в чат-боті

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 2
- 72