Що робити, якщо замовлення не доставлене в термін?
Поточний статус онлайн-замовлення можна уточнити, звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером 0 800 20 27 27 або надіславши звернення через будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали зв'язку
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/943/cibkjmz32rr0rf3m0lzksjn67yom1lsf/Telegram%20bot%20(1).png)
Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» або «Адресна доставка поштовим оператором» й отримане повідомлення на телефон із номером ТТН, у такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.
Вас може зацікавити:
Це корисна стаття?
- 2
- 72