Як відслідкувати статус замовлення?

Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:

1. Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши звернення через будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, доступний у розділі «Контакти».

Доступні канали зв'язку

2. В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK.



3. В офіційному чат-боті Viber або Telegram.

 

Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» або «Адресна доставка поштовим оператором» й отримане повідомлення на телефон із номером ТТН, у такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.

Дізнайся статус онлайн-замовлення в чат-боті

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 114
- 825