Як відслідкувати статус замовлення?
Оновлено
Переглядів109 440
Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:
1. В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK.

2. В офіційному чат-боті Viber або Telegram.
3. Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши звернення через будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали зв'язку
.png)
Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» або «Адресна доставка поштовим оператором» й отримане повідомлення на телефон із номером ТТН, у такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.
Відео інструкція
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Дізнайся статус онлайн-замовлення в чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!