Як відслідкувати статус замовлення?
Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:
1. Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши звернення через будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали зв'язку
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/943/cibkjmz32rr0rf3m0lzksjn67yom1lsf/Telegram%20bot%20(1).png)
2. В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK.
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/8aa/pj7lb15afbb1rxmxdhajzel1h8cfoego/7777.png)
3. В офіційному чат-боті Viber або Telegram.
Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» або «Адресна доставка поштовим оператором» й отримане повідомлення на телефон із номером ТТН, у такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.
Вас може зацікавити:
Це корисна стаття?
- 115
- 835