Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?

Оновлено
Переглядів53 291

Якщо у Вас виникли питання, Ви можете зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, що доступні в розділі «Контакти».

Компанія «‎Епіцентр» приймає звернення від клієнтів за такими каналами:

  • гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
  • онлайн-чат на сайті;
  • офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook і Instagram;
  • електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
  • форма звернення у розділі «Контакти»;
  • чат-бот Viber і Telegram.

Залишай своє звернення через чат-бот

Відео інструкція

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!