Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «Епіцентр»?
Якщо у Вас виникли питання, Ви можете зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, що доступні в розділі «Контакти».
Компанія «Епіцентр» приймає звернення від клієнтів за такими каналами:
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/943/cibkjmz32rr0rf3m0lzksjn67yom1lsf/Telegram%20bot%20(1).png)
- гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
- онлайн-чат на сайті;
- офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook і Instagram;
- електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
- форма звернення у розділі «Контакти»;
- чат-бот Viber і Telegram.
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/4d4/jgb51qmri1jaa5r98nb3ulz6oln7er6b/%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20(2).png)
Вас може зацікавити:
Це корисна стаття?
- 102
- 140