Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:
1. В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK

2. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.

3. Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення у будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, який доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали звязку:
.png)
Відео інструкція
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Дізнайся статус онлайн-замовлення в чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Дяговець
2025-04-28Не работае ничего! В том числе телефоны службы поддержки - 9-45 дня. 28.04.2025
Епіцентр К
2025-05-06Добрий день! Перепрошуємо за тривалий час надання відповіді та доставлені незручності. У ніч на 28 квітня 2025 року у мережі торговельних центрів Епіцентр сталась цілеспрямована хакерська атака, про, що ми одразу повідомили наших покупців на головній сторінці сайту. Замовлення, які були підготовлені до видачі до моменту виникнення системного збою, можна отримати. Запевняємо Вас, що наша команда активно працює над якнайшвидшим відновленням повної роботи системи. Ми докладаємо максимум зусиль для нормалізації процесів та зручності обслуговування наших клієнтів. Просимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння! 🙏
Сергій
2025-05-01Так як же, все таки, відслідкувати Замовлення №47641601
Епіцентр К
2025-05-07Добрий день. За звичайної ситуації ми б рекомендували скористатись порадами які викладені в статті, проте у зв’язку з масштабною хакерською атакою, що відбулася в ніч на 28 квітня, тимчасово відсутня можливість надати актуальну інформацію щодо термінів готовності онлайн-замовлень. Наразі наша команда активно працює над повним відновленням усіх процесів. Ми одразу повідомили про ситуацію на офіційній сторінці нашого сайту та в соціальних мережах, аби поінформувати наших клієнтів якнайшвидше. Якщо Ваше замовлення було сформоване до моменту збою, Ви можете його отримати у точці видачі при оплаті готівкою.Просимо вибачення за тимчасові незручності та щиро дякуємо за Ваше розуміння і терпіння.