Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:
1.Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення у будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, який доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали звязку:
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/943/cibkjmz32rr0rf3m0lzksjn67yom1lsf/Telegram%20bot%20(1).png)
2.В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/8aa/pj7lb15afbb1rxmxdhajzel1h8cfoego/7777.png)
3. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/81f/pfmg73wxivj9ay499qsi6vugs5sjjkx3/66666.png)
Вас може зацікавити:
Це корисна стаття?
- 32
- 260