Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?

Оновлено
Переглядів28 526

Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:

1. В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK

2. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.

3. Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення у будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, який доступний у розділі «Контакти».

Доступні канали звязку:


Відео інструкція

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Дізнайся статус онлайн-замовлення в чат-боті

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

  • Дяговець

    2025-04-28

    Не работае ничего! В том числе телефоны службы поддержки - 9-45 дня. 28.04.2025

    • Епіцентр К

      2025-05-06

      Добрий день! Перепрошуємо за тривалий час надання відповіді та доставлені незручності. У ніч на 28 квітня 2025 року у мережі  торговельних центрів Епіцентр сталась цілеспрямована хакерська атака, про, що ми одразу повідомили наших покупців на головній сторінці сайту.  Замовлення, які були підготовлені до видачі до моменту виникнення системного збою, можна отримати. Запевняємо Вас, що наша команда активно працює над якнайшвидшим відновленням повної роботи системи. Ми докладаємо максимум зусиль для нормалізації процесів та зручності обслуговування наших клієнтів. Просимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння! 🙏

  • Сергій

    2025-05-01

    Так як же, все таки, відслідкувати Замовлення №47641601

    • Епіцентр К

      2025-05-07

      Добрий день. За звичайної ситуації ми б рекомендували скористатись порадами які викладені в статті, проте у зв’язку з масштабною хакерською атакою, що відбулася в ніч на 28 квітня, тимчасово відсутня можливість надати актуальну інформацію щодо термінів готовності онлайн-замовлень. Наразі наша команда активно працює над повним відновленням усіх процесів. Ми одразу повідомили про ситуацію на офіційній сторінці нашого сайту та в соціальних мережах, аби поінформувати наших клієнтів якнайшвидше. Якщо Ваше замовлення було сформоване до моменту збою, Ви можете його отримати у точці видачі при оплаті готівкою.Просимо вибачення за тимчасові незручності та щиро дякуємо за Ваше розуміння і терпіння.