Якщо комірка відчинилась, а там не моє замовлення чи порожньо?
Якщо Ви виявили порушення цілісності товару, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання і оплати, в такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ Сервіс, заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс» або в чат-боті Viber та Telegram.
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/743/w5flnniiwsxxm17arqaamzwxy8n0uih4/%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20(8).png)
Після того, як форма буде заповнена, наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання.
Вас може зацікавити:
Це корисна стаття?
- 0
- 0