Як дізнатися, що моє замовлення вже надійшло і я можу його забрати?
Якщо замовлення вже доставлене в поштомат, вам прийде повідомлення на мобільний телефон з унікальним кодом для його отримання за умови, що замовлення вже оплачене. Якщо замовлення не оплачене, вам надійде повідомлення про готовність і посилання на оплату.
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/129/sdl3lrfxu2wdpepf6vbnhgx79f82tk09/%D1%81%D0%BC%D1%81%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C.png)
Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:
1.В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/8aa/pj7lb15afbb1rxmxdhajzel1h8cfoego/7777.png)
2. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.
Вас може зацікавити:
Це корисна стаття?
- 1
- 0