Що робити, якщо після отримання замовлення в поштоматі виявлено, що товар пошкоджений?

Якщо Ви виявили порушення цілісності товару, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання і оплати, в такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ Сервіс, заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс» або в чат-боті Viber та Telegram.

Після того, як форма буде заповнена, наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжется з Вами і надасть варіанти вирішення питання.

Після відчинення комірки замовлення потрібно обов'язково отримати.

Надсилай звернення у відділ рекламацій в чат-боті

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 0
- 0