Які умови оплати при доставці у відділення поштових операторів (товар іншого продавця, не Епіцентр)?

1. Оплата готівкою при отриманні замовленння:
Товар оплачується готівкою тільки в національній валюті. 
Оплата при отриманні доступна для замовлень, оформлених зі способом оплати «Самовивіз» та «Доставка у відділення поштових операторів». Покупець сплачує кошти після отримання товару у відділенні поштового оператора.
Також при отриманні онлайн-замовлення через поштового оператора, покупець сплачує комісію поштовому перевізнику:
  • Нова Пошта - 2% від суми замовлення + 20 грн.
  • Укрпошта - 2% від суми замовлення.

2. Оплата банківською картою на сайті або при отриманні замовлення:
Оплатити замовлення банківською карткою можна під час оформлення онлайн-замовлення на сайті інтернет-магазину. 
Оплата карткою на сайті може використовуватись для замовлень з будь-яким способом доставки («Поштові оператори», «Самовивіз»).
Повідомляємо що не всі продавці надають можливість вибору оплати на сайті, інформацію можна побачити в корзині при воборі способу оплати.

3. Предоплата:
Продавець може запросити часткову оплату за товар. 
Предоплата здійснюється на банківську карту продавця. 

4. Оплата по безготівковому розрахунку:
Можливість безготівкового способу оплати можливо уточнити при підтверджені замовлення з оператором або зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотнього зв'язку, які доступні в розділі «Контакти».

Компанія «‎Епіцентр» приймає звернення від клієнтів у таких каналах:
  • гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
  • онлайн-чат на сайті;
  • офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
  • електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
  • форма звернення у розділі «Контакти».

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 0
- 0