Як дізнатись поточний статус виконання замовлення при доставці у відділення поштових операторів?

Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:

1.Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення у будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, який доступний у розділі «Контакти».

Доступні канали звязку:

2.В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK



3. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.

 

Якщо при оформленні онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз з відділень поштових операторів» і отримане повідомлення на телефон з номером ТТН, в такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.

Дізнайся статус онлайн-замовлення в чат-боті

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 4
- 32