Що робити, якщо після отримання замовлення в поштоматі виявлено, що товар пошкоджений?

Оновлено
Переглядів276

Якщо Ви виявили порушення цілісності товару, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання і оплати, в такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ Сервіс, заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс» або в чат-боті Viber та Telegram.

Після того, як форма буде заповнена, наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжется з Вами і надасть варіанти вирішення питання.

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Надсилай звернення у відділ рекламацій в чат-боті

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!