Що робити, якщо після отримання замовлення в поштоматі виявлено, що товар пошкоджений?
Оновлено
Переглядів33
Якщо Ви виявили порушення цілісності товару, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання і оплати, в такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ Сервіс, заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс» або в чат-боті Viber та Telegram.
Після того, як форма буде заповнена, наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжется з Вами і надасть варіанти вирішення питання.
Після відчинення комірки замовлення потрібно обов'язково отримати.
Це корисна стаття?
Надсилай звернення у відділ рекламацій в чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!