Скільки посилка зберігатиметься в поштоматі?

Оновлено
Переглядів1 542

Термін зберігання замовлення залежить від габаритів, становить від 3 до 5 днів.

Цей термін може бути продовжений до зручної для Вас дати, але не більше ніж 3 дні.

Термін зберігання онлайн-замовлення можна продовжити такими способами:

  • зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0 800 20 27 27;
  • через чат-бот Viber чи Telegram.

Продовжити термін зберігання можна тільки раз, до того ж на максимальний термін 3 дні.    

Відео інструкція

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Продовжити термін зберігання через чат-бот

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

  • Hannah Volodymyrivna

    2025-04-29

    зробила замовлення 26 квітня на поштомат, 27квітня прийшло смс, що можна забрати. 28 квітня оплатила, Гроші СПИСАНО, але QR code для відчинення комірки не прийшов. Гаряча лінія на жоден номер не відповідає! додаток не грузить, телеграм-бот теж видає помилку! ніякої підтримки і обслуговування! вже третій день не можу отримати посилку, і усі способи зв'язку з компанією НЕДОСТУПНІ!!!

    • Епіцентр К

      2025-05-07

      Добрий день! На жаль, у зв’язку з цілеспрямованою хакерською атакою, що сталась в ніч на 28 квітня, інформація щодо термінів готовності онлайн замовлень буде надана після відновлення роботи. Зараз ми не можемо перевірити статус онлайн-замовлення через технічні обмеження після хакерської атаки. Перевірка буде можлива лише після повної стабілізації роботи системи. Код для отримання замовлення обов’язково буде надіслано Вам, щойно всі технічні проблеми будуть повністю вирішені. Запевняємо Вас, що наша команда активно працює над якнайшвидшим відновленням повної роботи системи. Ми докладаємо максимум зусиль для нормалізації процесів та зручності обслуговування наших клієнтів. Просимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння! 🙏