Наша історія
Історія компанії

Компанія "Епіцентр К" була заснована у 2003 році
Успішний і потужний бізнес заснувало подружжя Олександр та Галина Гереги, які побудували Епіцентр на надійному фундаменті сімейних і національних цінностей.Історія компанії почалася з невеличкого магазину керамічної плитки площею 25 кв. м на вул. Петра Запорожця у місті Києві. Бізнес стрімко розвивався і 1997 року з’явилася ідея побудувати перший в країні будівельний гіпермаркет. Прообразом Епіцентру стала французька мережа Castorama, досвід якої Олександр Герега вивчав, відвідуючи Польщу.6 грудня 2003 року на вул. Братиславській, 11 у м. Києві відкрився перший в Україні будівельний гіпермаркет «Епіцентр».
З назвою «Епіцентр» пов’язана цікава історія
Спочатку розробку бренду доручили рекламним компаніям, які надали близько 800 варіантів. Однак жоден з них не сподобався власникам і вони оголосили конкурс між співробітниками.Пропозиція назвати магазин «Епіцентр» надійшла від одного з продавців. Однак засновники компанії хотіли назву з дев’яти букв, оскільки вважали цифру «9» щасливою для себе. У Галини Гереги день народження 9 серпня, в Олександра – 27-го, а 2 + 7 = 9. Дев’ять букв було і в назві мережі Castorama. У підсумку до назви вирішили додати букву «К», що означало «команда». Так і з’явився "Епіцентр К".Перші три торгові об’єкти компанія відкрила в Києві, після чого почала освоювати регіони. Першим Епіцентром за межами столиці став магазин у Львові, потім в Полтаві. Слідом – інші міста-мільйонники – Дніпро, Харків, Одеса та Донецьк. Зараз торговельні об’єкти компанії працюють у 56 населених пунктах України. Найбільше – в Києві (9), Львові та Одесі (по 5).
Мережа "Епіцентр" налічує 72 ТЦ
Сьогодні мережа "Епіцентр" налічує 72 ТЦ. Загальна торгова площа становить понад 2 млн кв. м. Для порівняння, на цій площі могли б поміститися 270 футбольних полів міжнародного стандарту.Стратегія розвитку компанії з самого початку передбачала відкриття магазинів поряд з великими гіпермаркетами, такими як Metro чи Ашан. Це дозволяло розраховувати на синергію торгових об’єктів, коли відвідувачі продуктових магазинів могли також відвідати господарський торговельний центр і навпаки.Стратегія розвитку компанії з самого початку передбачала відкриття магазинів поряд з великими гіпермаркетами, такими як Metro чи Ашан. Це дозволяло розраховувати на синергію торгових об’єктів, коли відвідувачі продуктових магазинів могли також відвідати господарський торговельний центр і навпаки.Спочатку магазини "Епіцентр" працювали в традиційному для будівельних гіпермаркетів форматі DIY (від англ. Do It Yourself – зроби сам), проте з розширенням асортименту ритейлер поступово вийшов за межі формату, ставши мережею торгових центрів, де покупець отримує весь асортимент непродовольчих товарів та зручні сервіси.
Засновники компанії

Герега
Олександр
ВолодимировичЗасновник ТОВ “Епіцентр К”
Герега
Галина
ФедорівнаЗасновниця, голова ТОВ “Епіцентр К”
Суржик
Тетяна
ФедорівнаЗасновниця, перший заступник голови ТОВ “Епіцентр К”
Наша родина
Група компаній «Епіцентр» — це омніканальна екосистема, яка об’єднує торговельні центри «Епіцентр» і «Нова лінія», інтернет-магазин та маркетплейс epicentrk.ua, мережу мультибрендових спортивних магазинів «Інтерспорт-Україна», агрохолдинг «Епіцентр Агро», заводи з виробництва керамічної плитки Epicentr Ceramic Corporation, виробництво з деревообробки ЦБМ «Осмолода» й логістичні потужності.
72
Торговельні центри “Епіцентр”310+
Центрів видачі замовлень51
Спортивний магазин INTERSPORTOnLine
Онлайн-магазин та маркетплейс epicentrk.ua168 тис.га
Земель в обробці агрохолдингу “Епіцентр Агро” та 17 сучасних елеваторівВиробництво
Заводи керамічної плитки
Epicentr Ceramic Corporation та деревообробне підприємство ЦБМ “Осмолода”Логістика
Власні логістичні потужності,
загальною площею
175 тис. кв. м5
Сучасних спортивних комплексів “Епіцентр”
Як ми змінювались

Сучасні торговельні центри
У 2013 році компанія придбала контрольний пакет акцій мережі будівельних гіпермаркетів «Нова Лінія». З 2019 року розпочався процес перебудови гіпермаркетів «Нова лінія» у торговельні центри «Епіцентр».У 2014 році Епіцентр почав перехід від формату «будівельно-господарські гіпермаркети» до формату «сучасні торговельні центри».У 2015 році Епіцентр підписав ліцензійний договір із однією з найбільших мереж магазинів спортивних товарів у світі швейцарською компанією INTERSPORT.
Епіцентр Агро
У 2015 році розпочався розвиток аграрного направлення групи компаній «Епіцентр» – «Епіцентр Агро». Компанія вирощує зернові та олійні культури в 6 областях майже на 168 тис. га землі, має тваринницькі комплекси й активно розвиває елеваторне господарство.
Направлення онлайн
2016 року був запущений партнерський проєкт — інтернет-магазин 27.ua.У 2019 році на технічній платформі 27.ua створено epicentrk.ua, який за 2 роки виріс у 7 разів і став одним із найвідвідуваніших інтернет-магазинів серед українських споживачів. Асортимент на сьогодні перевищує 4 млн товарів.
Виробничі потужності
Група компаній «Епіцентр» має власні виробничі потужності.До структури групи компаній входить Epicentr Ceramic Corporation — найтехнологічніші заводи керамічної плитки в Європі. Розташоване підприємство в у смт Калинівка Київської області. Річний обсяг виготовлення продукції становить 9,5 млн кв. м й вона на сьогодні експортується в понад 20 країн світу.ЦБМ «Осмолода» — деревообробне підприємство в Івано-Франківській області, що функціонує з 2001 року. Підприємство є лідером деревообробної галузі України в сегменті виробництва пиломатеріалів і погонажних виробів з дерева.
Логістичні потужності
Діяльність групи компаній «Епіцентр» забезпечується розгалуженою логістичною системою.Логістичний центр «Калинівка», площею 140 тис. кв. м, централізовано забезпечує 75% поставок товарів у торговельні центри мережі.У 2019 році компанія збільшила власні потужності, відкривши фулфілмент центр на вул. Полярний у Києві (7 тис. кв. м) та потужний фулфілмент центр «Віскозна» загальною площею 30 тис. кв. м.Власний автопарк групи компаній “Епіцентр” налічує понад 3 300 одиниць. Зокрема сюди входять легкові, міжнародні ліцензовані комерційні та вантажні автомобілі, а також агротехніка й будівельний транспорт.
Важливі цифри
80 млн
Покупців щороку відвідують наші ТЦ7 млрд грн
Податків та обов’язкових платежів сплачено у 2023 р.2,2 млн м2
Загальна торгова площа ТЦ800 тис.
Артикулів становить асортимент найбільшого ТЦ38 000
Співробітників у групі компаній7200+
Постачальників успішно співпрацюють з компанією84,4 млрд грн
Товарообіг мережі у 2023 р.2440
Груп товарів представлено в мережі
Наші досягнення

2008-2015, 2019-2023 рр.
Переможець міжнародного фестивалю-конкурсу “Вибір року”
2007 р.
Лауреат національної премії “Український торговий Олімп”
2008 р.
Переможець бізнес-конкурсу “Бренд року”
2010 р.
Переможець національного бізнес-рейтингу “Лідер галузі”
з 2010 р.
член European DIY Retail Association
2010-2017 рр.
Переможець рейтингу “ТОП-100 кращих компаній України”
з 2012 р.
Член European Business Association
2018-2021 р.
Найкращий ритейлер України в сегменті товарів для дому та затишку
з 2018 р.
Член Асоціації ритейлерів України
2020 р.
Переможець Національного конкурсу “Благодійна Україна” в номінації “Благодійність в охороні здоров’я”