Каталог товарів

Наш бізнес:
Мережа Епіцентр

Формат

За 20 років національна мережа пройшла еволюцію від будівельних гіпермаркетів до будівельно-господарських та переросла в найбільшу в Україні мережу торговельних центрів.

Епіцентр створив власний унікальний формат, який не має аналогів у світі.
Відділи у торговельних центрах “Епіцентр” представлені у форматі shop-in-shop.
У 2017 році відкрився перший магазин Intersport поза межами мережі “Епіцентр”. У 2020 році частина магазинів формату shop-in-shop – галереї “Деко” та E.PIC – також вийшли за межі мережі “Епіцентр”, відкрившись в інших торговельно-розважальних центрах.

Епіцентр створив свою неповторну модель, яку генеральний секретар European DIY Retail Association Джон Херберт  назвав «унікальним світовим форматом». Сьогодні у мережі «Епіцентр» клієнти можуть придбати широкий асортимент товарів, відвідати ресторани та розважити дітей. 

Європейська бізнес-асоціація називає Епіцентр «торговим центром майбутнього». Експерти західної Європи відзначають креативність, високотехнологічність, зручність та особливу атмосферу у торгових залах мережі. Постійний розвиток, переформатування, нові магазини, салони та галереї, розширення асортименту товарів та послуг зумовили беззаперечне лідерство компанії на ринку роздрібної торгівлі. 

  • млн м2
    торговельних площ
  •  
    торговельні центри
  •  
    співробітників у мережі

Наші покупці

З оновленням формату збільшується цільова аудиторія, з’являються нові категорії клієнтів. На сьогодні доля товарів для “будівництва” сягає лише 20%, а більшість споживачів обирають Епіцентр для покупок декоративних груп товарів, іграшок, канцелярії, продуктів харчування, зоотоварів, одягу та інших груп. 

Завдяки напряму онлайн кожен покупець має змогу замовити товар із будь-якого місця в будь-який час. Інтернет-магазин працює з 2016 року. У 2019 році на технічній платформі 27.ua було створено epicentrk.ua й розширено пропозицію за допомогою маркетплейсу. Основною перевагою та цінністю для клієнтів є можливість забрати замовлення безоплатно в будь-якому ТЦ «Епіцентр», а також у Центрах видачі замовлень, що покривають всю Україну. 



  • %
    молода аудиторія 20–40 років
  • %
    мають дітей
  • %
    мають власне авто
  • %
    покупців – жінки

SHOP-IN-SHOP

Компанія активно розвиває концептуальні магазини всередині торгових центрів
  • Деко

    У “Галереях Деко” представлено широкий асортимент товарів для дому: посуд, домашній текстиль, декор та подарунки.
    ДЕКО було виділено як окремий напрям в мережі Епіцентр у 2008 році. Найбільші “Галереї Деко” площею 15 тис. кв. м розташовані у ТЦ “Епіцентр” на вул. Полярній у м. Київ.

    Понад 40 % асортименту “Галерей Деко” складає продукція власних торговельних марок – LaNuit, Flamberg, SmartKitchen, Fiora, SongerundSohne, Origami, Luna, NotaBene, UP! тощо.
    Деко
  • Садовий центр

    У “Садових центрах” представлено широкий асортимент живих рослин та аксесуарів для них, найсучасніше обладнання для поливу і зрошення, товари для саду, дачі, насіння та садовий декор.

    Для покупців надаються додаткові послуги – пересадка рослин та створення вишуканих подарункових декоративно-квіткових композицій під замовлення.
    Садовий центр
  • Епік

    Дитячі магазини E.PIC пропонують широкий асортимент продукції для дітей від 0 до 14 років – іграшки, одяг, харчування, засоби гігієни та догляду, дитячі меблі, товари для творчості та активного відпочинку.

    Асортимент магазинів E.PIC один із найбільших на ринку України — понад 70 тис. позицій. 

    У E.PIC працюють дитячі аніматори, батути, ігрові зони та лабіринти. 
    Епік
  • Канцтовари

    Магазини “Пиши-малюй” - все, щоб зробити навчання школярів та роботу офісних працівників комфортною та результативною. Представлене канцелярське приладдя та товари для офісу, школи та творчості: стильні блокноти, записники, зошити, портфелі, рюкзаки, пенали, товари для творчості та креативного дозвілля.
    Канцтовари
  • Центр меблів

    Мережа торговельних центрів Епіцентр розвиває “Центри меблів” з 2014 року. 
    Асортимент “Центрів меблів” складає понад 11,5 тис. найменувань у шести основних категоріях: корпусні меблі, столові меблі, офісні меблі, м’які меблі, кухня і концептуальні меблі. Акцент робиться на готові рішення, зокрема — дизайнерські інтер’єри у різних стилях.
    Бренд співпрацює з більш ніж 100 виробниками. Орієнтується на якісні та доступні вітчизняні бренди.
    Центр меблів
  • Центр техніки ЦЕ ТЕ

    Перші “Центри техніки ЦЕ ТЕ” було відкрито у березні 2019 року. 
    На окремих experience- та бренд-зонах представлений широкий вибір побутової техніки у всіх цінових та технічних сегментах, а також ексклюзивні моделі провідних брендів та новинки преміум-сегменту техніки та електроніки.
    Центр техніки ЦЕ ТЕ
  • Автомол

    Автомол – це 59 торгових майданчиків, де представлено понад 500 вітчизняних і світових брендів. В асортименті магазину 10 тис. арикулів товарів: автомобільні комплектуючі та запасні частини, косметика, хімія, технічні рідини, товари для безпеки, електроніка.
    У Автомолі також представлені товари власних торгових марок – AUTO Assistance, EVO та UP.
    Автомол
  • Косметичний бутік Mon Cheri

    Mon Chéri – мультибрендовий магазин, який пропонує покупцям преміальні засоби догляду за волоссям, та шкірою, декоративну косметику, парфумерію тощо відомих світових брендів.
    Косметичний бутік Mon Cheri
  • Мілітарі

    Магазин Military для прихильників полювання та риболовлі. В асортименті товари для полювання, кемпінгу, активного дозвілля та туризму від відомих європейських та вітчизняних брендів. 
    Має ліцензію на продаж вогнепальної зброї та набоїв.
    Мілітарі
  • Флора-центр «Букет»

    Флора-центр “Букет” пропонує клієнтам букети з живих квітів, а також квіткові композиції під замовлення. Професійні флористи, декоратори і дизайнери підібирають для клієнта саме ті квіти і букети, які підійдуть під їх бажання та потреби.
    Флора-центр «Букет»
  • Зоотовари

    У магазинах Lapki представлені корми, годівниці, поїлки, акваріуми, засоби гігієни та аксесуари для домашніх улюбленців.
    Зоотовари
  • Кераміка центр

    Концепція “Кераміка Центр” включає зручну й цікаву презентацію готових рішень. Кваліфіковані дизайнери та великий асортимент в наявності дозволяють покупцям швидко і легко обирати сантехніку та плитку під будь-який інтер’єр.
    Особливістю магазинів є ексклюзивний асортимент — майже 80 % плитки та сантехніки “Кераміка Центр” складають європейські бренди, які безпосередньо імпортує компанія “Епіцентр К”, а також власні торгові марки.
    Кераміка центр
  • Студія світла

    “Студія світла” — це сучасний інноваційний простір, де зручно, комфортно та затишно робити покупки. 
    Новий формат “Студія світла” дозволяє покупцеві одночасно знайти різні стилі освітлювальної продукції, керуючись оформленням  свого власного інтер’єру: сканді, лофт, мінімалізм, модерн та багато інших.
    Студія світла
  • Intersport

    В 2015 році група компаній «Епіцентр К» підписала ексклюзивний контракт зі швейцарською Intersport International Corporation GMBH та отримала право на розвиток в Україні мультибрендової мережі спортивного одягу, взуття й аксесуарів Intersport. В Україні мережа магазинів Intersport представлена чотирма форматами: концептуальні магазини Intersport, магазини формату «аутлет» Intersport Outlet, концептуальний Intersport Outlet City у форматі Outlet Sport&Fashion - 7000 кв. м, а також магазинами intersport.ua до 200 кв. м з базовим асортиментом та акцентом на товарну групу «велосипеди» та «фітнес аксесуари» у невеликих регіональних містах. The Heart of Sport – не просто слоган. Магазини Intersport – є серцем спортивного ком`юніті і створені для тих, хто любить спорт та активне життя всією душею.
    Intersport
  • INTERSPORT OUTLET

    Група магазинів від 500 до 3000 кв. м, де представлені спортивні колекції минулих сезонів з постійно діючими максимальними знижками – це Intersport Outlet. В магазинах присутній асортимент як світових брендів: Nike, Puma, Adidas, New Balance, Reebok та багатьох інших, так й власних торгових марок Intersport – McKinley, Energetics, Firefly, MaxxPro, Pro Touch. Товар представлений в усіх спортивних категоріях, які зазвичай можна знайти в концептуальних магазинах Intersport, а самі магазини розміщені в Києві та в регіонах України.
    INTERSPORT OUTLET
  • 4F

    В 2020 році група компаній «Епіцентр К» уклала угоду про розвиток в Україні польської мережі монобрендових магазинів спортивного одягу й аксесуарів 4F. Перший магазин бренду 4F відкритий в київському ТРЦ Retroville. Бренд 4F спеціалізується на створенні високоякісного спортивного одягу та аксесуарів для зайняття активними видами спорту, фітнесом в сегменті «медіум». Також 4F розвиває лінійку товарів для туризму та повсякденного використання. Наразі амбасадором бренду є один з кращих футболістів світу – Роберт Левандовський. 4F є партнером Олімпійських комітетів кількох країн, створюючи ексклюзивні колекції для спортсменів олімпійських збірних. 4F. Ми – команда.
    4F
  • Food Market

    Сучасні продовольчі супермаркети Food Market в інноваційному форматі з’явились у торговельних центрах Епіцентр з 2020 року. Концепція Food Market – це широкий вибір продуктів харчування та готової їжі. В асортименті свіже м’ясо та риба, сири та молокопродукти, бакалія та хлібобулочні вироби, солодощі й шоколад, велика фреш-зона (овочі, фрукти, зелень), продукти здорового харчування, заморожені продукти, консервація безалкогольні та алкогольні напої. У багатьох Food Market є власне виробництво м’ясних та рибних виробів та напівфабрикатів, власне пекарня та фудкорт.
    Food Market
  • Аптека 100+

    Аптека 100+ – новий напрям у роботі мережі Епіцентр, який розвивається в торговельних центрах – 2020 року. В наших аптеках представлений великий асортимент лікарських засобів, вітамінів, біологічно-активних добавок, товарів для мам і дітей, засобів гігієни та лікувальної косметики, товарів для реабілітації, фіточаї й ароматичні олії. Нові аптеки мають зручне розташування біля входу в ТЦ, що робить їхнє відвідування комфортним та безпечним для покупців. Аптеках 100+ – це Епіцентр вашого здоров’я!
    Аптека 100+
  • Студія Інтер’єрів

    В Студії інтер’єрів зібрані найактуальніші колекції внутрішнього декору – шпалери та фарби. Оздоблювальні матеріали зібрані в кількох експозиційних зонах за різними стилями. Це дозволяє продемонструвати сучасні техніки нанесення фарб та візуалізувати використання цих матеріалів в інтер’єрі. Перша концептуальна Студія інтер’єрів з’явилась в ТЦ Епіцентр у Запоріжжі в 2020 році.
    Студія Інтер’єрів
  • All4Rest

    В магазинах All4Rest зібрані різні товари для відпочинку та дачі. В товарних категоріях представлені різноманітні садові меблі та садові павільйони, матраци та подушки для шезлонгів,меблі для кемпінгу, туристичні палатки, мангали та решітки для грилю, гойдалки, валізи та термосумки Перші концепти All4Rest відкриті в 2021 році у Запоріжжі, Кропивницькому та Хмельницькому.
    All4Rest
  • Ключ Майстер

    Ключ Майстер – один з нових форматів мережі Епіцентр. Це професійна майстерня, де надаються послуги з виготовлення дублікатів для переважної більшості типів ключів, що є на ринку України. В асортименті Ключ Майстер понад 1400 заготовок ключів для квартир, сейфів, автомобілів та домофонів. Для виготовлення ключів використовується європейське обладнання, що в поєднанні з професійними майстрами забезпечує максимальну точність і якість роботи.
    Ключ Майстер
  • Дім Води

    Shop-in-shop Дім Води працює в мережі ТЦ Епіцентр з 2020 року та пропонує комплексне вирішення проблем з питною водою. В салонах Дім Води представлений широкий асортимент продукції: починаючи від бутильованої води та очищеної води з автомату до найбільш складних систем фільтрації для квартири та дому, які здатні задовольнити будь-які потреби покупця.
    Дім Води
  • TAF

    Бренд TAF (The Athlete`s foot) з 50-річною історією – в Україні на правах франшизи його розвиває група компаній «Епіцентр К». Перший магазин відкритий наприкінці 2020 року в київському ТРЦ Blockbuster Mall. TAF – це трендсеттер спортивного вуличного стилю. Тут зосереджений асортимент спортивних брендів категорії sport style, який створено для щоденного комфортного носіння. Бренди, представлені в мережі TAF, — це світові зірки, такі як Nike, Puma, Vans, Converse, Adidas, Reebok, New Balance, Asics, Jordan, Stance, Fila. В TAF можна знайти дійсно цікаві новинки, капсульні колекції та sustainable асортимент товарів, що виготовлені з перероблених матеріалів або за еко-технологіями. У першому київському магазині TAF створена бібліотека з літературою про вуличний стиль та сучасну снікер-культуру. TAF. Наважся на гру!
    TAF

Направлення онлайн

Epicentrk.ua — один з найбільших інтернет-магазинів України.
Асортимент становить понад 4 млн артикулів товарів.

Компанія почала розвивати направлення онлайн з 2016 року. Саме тоді був запущений партнерський проєкт інтернет-магазин 27.ua з асортиментом понад 1 млн найменувань. 

У 2019 році відбувся ребрендинг та перезапуск сайту epicentrk.ua. Він почав працювати як маркетплейс. Протягом 2018—2020 років epicentrk.ua масштабувався у 7 разів та став одним із найвідвідуваніших інтернет-магазинів серед українських споживачів — 25 млн відвідувань на місяць. 

Основною перевагою та цінністю для клієнтів є можливість забрати замовлення безоплатно в будь-якому ТЦ «Епіцентр», а також у Центрах видачі замовлень, що покривають всю Україну. 



  • млн
    товарів в асортименті
  • тис.
    виконаних замовлень на місяць
  • млн
    відвідувань на місяць
  •  
    центрів видачі замовлень
  •  
    e-commerce в Україні

Ви дивилися