Якщо товар вийшов із ладу під час гарантійного терміну?

Оновлено
Переглядів2 372

Ми надаємо обов'язкову гарантію протягом 14 днів. У цей період покупець може повернути товар за умови збереження його цілісності та товарного вигляду. Гарантія не поширюється на товари, повернення яких обмежено законодавством України. Гарантійний термін на товар встановлюється фірмою-виробником. Точні умови гарантії вказані в гарантійному талоні.

Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно звернутися до уповноваженого виробником сервісного центру. Їх перелік можна подивитися на гарантійному талоні, сайті виробника або звернутися до Центру технічної підтримки за телефоном гарячої лінії, що вказаний у гарантійному талоні.

Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.

Вимоги до заповнення гарантійного талону:
- чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер;
- вказана дата продажу;
- наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
- підпис покупця;
- повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
- у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).

Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.

Для детальнішої інформації заповніть на сайті або в чат-боті Viber та Telegram форму «Залишити звернення в сервіс» у розділі «Гарантія та сервіс».


Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- порушення правил експлуатації;
- ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
- виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
- внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
- наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
- серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам'яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
- механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
- пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.

Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). 
Перелік таких деталей і їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

Відео інструкція

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?
  • Як дізнатись поточний статус виконання замовлення при доставці у відділення поштових операторів?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Залишайте звернення в сервіс через чат-бот

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!