Якщо отриманий товар із неповною комплектацією?

Оновлено
Переглядів1 289

Перед отриманням необхідно обов'язково перевірити товар на цілісність, комплектність і відповідність замовленню.

Якщо Ви виявили порушення цілісності, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення до відділу «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс», або в чат-боті Viber чи Telegram.



Після того як форму буде заповнено та надіслано, наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання.

Відео інструкція

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Зверніться до відділу рекламацій у чат-боті

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!