Якщо отриманий товар не відповідає замовленню?
Перед отриманням необхідно обов'язково перевіряти товар на цілісність, комплектність і відповідність замовленню.
Якщо Ви виявили порушення цілісності, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс», або в чат-боті Viber чи Telegram.
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/743/w5flnniiwsxxm17arqaamzwxy8n0uih4/%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20(8).png)
Після того як форма буде заповнена, наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання.
Відео інструкція
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Надсилай звернення у відділ рекламацій у чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Оксана
2024-11-08Добрый вечер , вчера получила доставку на Новой почте , заказывала столешницу 3050 см , визуально она приехала меньше
Епіцентр К
2024-11-19Добрий день. Необхідно фактично виміряти розміри і в разі якщо вони все ж відрізняються. Якщо Ви виявили порушення цілісності, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс», або в чат-боті Viber чи Telegram.