Якщо в отриманому замовленні не вистачає товару (нестача)?
Оновлено
Переглядів631
Перед отриманням замовлення необхідно обов'язково перевіряти товар на цілісність, комплектність і відповідність замовленню.
Якщо Ви виявили порушення цілісності, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс» або в чат-боті Viber чи Telegram.
Після того як форма буде заповнена і відправлена – наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання.
Відео інструкція
Це корисна стаття?
Зв'яжіться з відділом рекламацій у чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!