Якщо в отриманому замовленні не вистачає товару (нестача)?

Оновлено
Переглядів631

Перед отриманням замовлення необхідно обов'язково перевіряти товар на цілісність, комплектність і відповідність замовленню.

Якщо Ви виявили порушення цілісності, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс» або в чат-боті Viber чи Telegram.

Після того як форма буде заповнена і відправлена – наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання.

Відео інструкція

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Зв'яжіться з відділом рекламацій у чат-боті

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!