Якщо отримано пошкоджений товар?

Оновлено
Переглядів1 144

Перед отриманням обов'язково необхідно перевіряти товар на цілісність, комплектність і відповідність замовленню.

Якщо Ви виявили порушення цілісності товару, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс», або в чат-боті Viber / Telegram .

Після того, як форма буде заповнена, наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання. ""

Відео інструкція

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Надсилай звернення у відділ рекламацій в чат-боті

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!