Якщо отримано пошкоджений товар?
Оновлено
Переглядів1 144
Перед отриманням обов'язково необхідно перевіряти товар на цілісність, комплектність і відповідність замовленню.
Якщо Ви виявили порушення цілісності товару, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс», або в чат-боті Viber / Telegram .
Після того, як форма буде заповнена, наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання. ""
Відео інструкція
Це корисна стаття?
Надсилай звернення у відділ рекламацій в чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!