Якщо отриманий товар із заводським дефектом?

Перед отриманням та оплатою замовлення необхідно перевіряти товар на цілісність, комплектність і відповідність замовленню.

Якщо Ви виявили порушення цілісності товару, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс» або в чат-боті Viber і Telegram.

 

Після того як форма буде заповнена і надіслана – наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання.

Надсилай звернення у відділ рекламацій у чат-боті

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 2
- 5