Якщо отриманий товар із заводським дефектом?
Оновлено
Переглядів1 217
Перед отриманням та оплатою замовлення необхідно перевіряти товар на цілісність, комплектність і відповідність замовленню.
Якщо Ви виявили порушення цілісності товару, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс» або в чат-боті Viber і Telegram.
Після того як форма буде заповнена і надіслана – наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання.
Відео інструкція
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Надсилай звернення у відділ рекламацій у чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!