Якщо отриманий товар із неповною комплектацією?
Оновлено
Переглядів1 362
Перед отриманням необхідно обов'язково перевірити товар на цілісність, комплектність і відповідність замовленню.
Якщо Ви виявили порушення цілісності, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання й оплати, у такому разі Вам необхідно надіслати звернення до відділу «Сервіс», заповнивши форму на сайті у розділі «Гарантія та сервіс», або в чат-боті Viber чи Telegram.
Після того як форму буде заповнено та надіслано, наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання.
Відео інструкція
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Зверніться до відділу рекламацій у чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!