Як звернутись зі скаргою на продавця маркетплейсу «Епіцентр»?
Якщо у Вас виникли питання, проблеми або скарги, Ви можете зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, що доступні в розділі «Контакти».
Компанія «Епіцентр» приймає звернення від клієнтів за такими каналами:
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/943/cibkjmz32rr0rf3m0lzksjn67yom1lsf/Telegram%20bot%20(1).png)
- гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
- онлайн-чат на сайті;
- офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook і Instagram;
- електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
- форма звернення у розділі «Контакти».
Вас може зацікавити:
Це корисна стаття?
- 3
- 4