Як звернутись зі скаргою на продавця маркетплейсу «Епіцентр»?

Якщо у Вас виникли питання, проблеми або скарги, Ви можете зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, що доступні в розділі «Контакти».

Компанія «‎Епіцентр» приймає звернення від клієнтів за такими каналами:

  • гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
  • онлайн-чат на сайті;
  • офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook і Instagram;
  • електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
  • форма звернення у розділі «Контакти».

Вас може зацікавити:

Це корисна стаття?

- 3
- 4