Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:
1. Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення через будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали зв'язку
2. В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK.
3. В офіційному чат-боті Viber або Telegram.
Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» або «Адресна доставка поштовим оператором» і отримане повідомлення на телефон із номером ТТН, у такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.
Також у Вас є можливість відмінити замовлення і повернути сплачені кошти.
Відмінити замовлення можна, зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0 800 20 27 27 або в особистому кабінеті.
Для того щоб відмінити замовлення в особистому кабінеті, необхідно:
1. Авторизуватись в особистому кабінеті.
2. Відмінити замовлення в розділі «Мої замовлення».
Щоб повернути кошти, потрібно виконати кілька дій:
- Заповнити заяву (скачати заяву тут або отримати в Центрі видачі онлайн-замовлень).
- Надіслати заповнену заяву на електронну пошту info@on.epicentrk.ua або залишити в Центрі видачі онлайн-замовлень.
- Очікувати повернення коштів.
Термін повернення становить до 7 робочих днів із моменту реєстрації заяви та може бути продовжений до 30 днів згідно із Законодавством України.
Відео інструкція
Це корисна стаття?
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!