Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?

Оновлено
Переглядів4 891

Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:

1. Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення через будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, доступний у розділі «Контакти».

Доступні канали зв'язку

2. В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK.



3. В офіційному чат-боті Viber або Telegram.

Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» або «Адресна доставка поштовим оператором» і отримане повідомлення на телефон із номером ТТН, у такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.

Також у Вас є можливість відмінити замовлення і повернути сплачені кошти.
Відмінити замовлення можна, зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0 800 20 27 27 або в особистому кабінеті.
Для того щоб відмінити замовлення в особистому кабінеті, необхідно:
1. Авторизуватись в особистому кабінеті.

2. Відмінити замовлення в розділі «Мої замовлення».

Відміна замовлення


Щоб повернути кошти, потрібно виконати кілька дій:

  1. Заповнити заяву (скачати заяву тут або отримати в Центрі видачі онлайн-замовлень).
  2. Надіслати заповнену заяву на електронну пошту info@on.epicentrk.ua або залишити в Центрі видачі онлайн-замовлень.
  3. Очікувати повернення коштів.

Термін повернення становить до 7 робочих днів із моменту реєстрації заяви та може бути продовжений до 30 днів згідно із Законодавством України.

Відео інструкція

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Керуй замовленнями в чат-боті

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!