Що робити, якщо повідомлення про підтвердження замовлення отримано, а товар ще не доставлений?
Поточний статус онлайн-замовлення можна уточнити, звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером 0 800 20 27 27, в особистому кабінеті або надіславши Ваше звернення через будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали зв'язку
![](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/943/cibkjmz32rr0rf3m0lzksjn67yom1lsf/Telegram%20bot%20(1).png)
Повідомлення про підтвердження замовлення означає те, що інтернет-магазин epicentrk.ua прийняв Ваше замовлення в роботу, але воно може бути ще не підготовлене до видачі або відвантаження зі складу.
Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із Центрів видачі онлайн-замовлень», у такому випадку потрібно дочекатись повідомлення на телефон про готовність замовлення до видачі
![смс3](https://crm.epicentrk.ua/upload/iblock/5b6/jgk4mw5qloap1imuo8yaklhzvw2ca803/%D0%A1%D0%9C%D0%A1%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20(1).png)
Тільки після отримання повідомлення про готовність замовлення до видачі, його можна отримати в Центрі видачі онлайн-замовлень.
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!