Які терміни доставки замовлень в регіонах?

Оновлено
Переглядів1 798

Терміни виконання замовлення залежать від таких факторів як:
1. Наявність товару на складі в обраному вами магазині (магазин, який ви обрали на сайті);
2. Адреси та регіону доставки;
3. Обраного поштового оператора (якщо доставка виконується поштовим оператором);

Доставка власним транспортом «Епіцентру»:
Якщо товар є в наявності на складі обраного Вами магазину, встановлені наступні терміни виконання замовлення:
1. Замовлення буде доставлене не пізніше наступного дня з моменту підтвердження замовлення – при адресній доставці власним транспортом «Епіцентру»;
2. Якщо товару немає в наявності в обраному Вами магазині і такий товар потребує переміщення, терміни виконання замовлення можуть складати від 2 діб.

При оформленні онлайн-замовлення обов'язково ознайомтесь з термінами виконання замовлення:
1. В картці товару:

Терміни виконання замовлення


2. В кошику товару:

Терміни виконання замовлення


Доставка поштовими операторами:
1. Замовлення буде відвантажене зі складу не пізніше наступного дня з моменту підтвердження замовлення – при доставці поштовими операторами;
2. Якщо товару немає в наявності в обраному Вами магазині і такий товар потребує переміщення, терміни відвантаження замовлення зі складу можуть складати від 2 діб.

Коли замовлення буде відвантажено зі складу, Вам на телефон надійде повідомлення:


Термін доставки поштовим оператором складає від 1 до 4 робочих днів з моменту отримання повідомлення на телефон з номером ТТН.

При оформленні онлайн-замовлення обов'язково ознайомтесь з термінами відвантаження замовлення:
1. В картці товару:

Терміни відвантаження замовлення


2. В кошику товару:

Терміни виконання замовлення

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!