Як дізнатись, поточний статус виконання замовлення при адресній доставці в регіонах?
Оновлено
Переглядів1 615
Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:
1.Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення у будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, який доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали звязку:
2.В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK
3. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.
Якщо замовлення доставляється поштовим оператором і отримане повідомлення на телефон з номером ТТН, в такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.
Відео інструкція
Це корисна стаття?
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!