Як прибрати один чи декілька товарів із замовлення при адресній доставці в регіонах?
Оновлено
Переглядів246
Якщо замовлення доставляєтся власним транспортом «Епіцентру», в такому разі видалити товар із замовлення або додати товар до замовлення можна, зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0 800 20 27 27. Також товар можна скасувати або відмовитися від замовлення під час отримання.
Якщо замовлення доставляється поштовим оператором, то в такому разі видалити товар із замовлення або додати товар до замовлення зі способом отримання неможливо. Замовлення можна прийняти або відмовитись від нього.
Це корисна стаття?
Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!