Як прибрати один чи декілька товарів із замовлення при адресній доставці в регіонах?

Оновлено
Переглядів246

Якщо замовлення доставляєтся власним транспортом «Епіцентру», в такому разі видалити товар із замовлення або додати товар до замовлення можна, зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0 800 20 27 27. Також товар можна скасувати або відмовитися від замовлення під час отримання.


Якщо замовлення доставляється поштовим оператором, то в такому разі видалити товар із замовлення або додати товар до замовлення зі способом отримання неможливо. Замовлення можна прийняти або відмовитись від нього.

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!