Як здійснити переадресацію замовлення, купуючи товар у іншого продавця (не «Епіцентр»)?
Оновлено
Переглядів215
Здійснити переадресацію замовлення Ви можете, зв'язавшись зі службою підтримки клієнтів «Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, що доступні в розділі «Контакти».
Компанія «Епіцентр» приймає звернення від клієнтів через такі канали:
- гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
- онлайн-чат на сайті;
- офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
- електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
- форма звернення у розділі «Контакти».
Ми передаємо інформацію продавцю товару, щоб він здійснив переадресацію.
Також ми додатково зателефонуємо Вам і проінформуємо про результат здійснення переадресації.
Якщо замовлення оформлене з доставкою через «Нова Пошта», то всі зміни можна зробити в додатку цього перевізника.
Відео інструкція
Це корисна стаття?
Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!