Як здійснити переадресацію замовлення, купуючи товар у іншого продавця (не «Епіцентр»)?

Оновлено
Переглядів215

Здійснити переадресацію замовлення Ви можете, зв'язавшись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, що доступні в розділі «Контакти».

Компанія «‎Епіцентр» приймає звернення від клієнтів через такі канали:

  • гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
  • онлайн-чат на сайті;
  • офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
  • електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
  • форма звернення у розділі «Контакти».

Ми передаємо інформацію продавцю товару, щоб він здійснив переадресацію.
Також ми додатково зателефонуємо Вам і проінформуємо про результат здійснення переадресації.

Якщо замовлення оформлене з доставкою через «Нова Пошта», то всі зміни можна зробити в додатку цього перевізника.

Відео інструкція

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!