Як відмінити замовлення, у якому продавець товару не «Епіцентр»?

Оновлено
Переглядів688

Скасувати замовлення, у якому продавець товару не «Епіцентр» можна: в особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua, у додатку EpicentrK, у чат-боті Viber та Telegram.

Для того щоб скасувати замовлення в особистому кабінеті, необхідно:
1. Авторизуватись в особистому кабінеті.

Відміна замовлення



2. Скасувати замовлення в розділі «Мої замовлення».

Відміна замовлення

Скасування замовлення у додатку EpicentrK

Скасування замовлення в чат-боті

Також Ви можете, зв'язавшись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, доступних у розділі «Контакти».


Компанія «‎Епіцентр» приймає звернення від клієнтів через такі канали:

  • гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
  • онлайн-чат на сайті;
  • офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
  • електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
  • форма звернення у розділі «Контакти».

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Керуй замовленнями в чат-боті

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!