Як відмінити замовлення, у якому продавець товару не «Епіцентр»?
Оновлено
Переглядів688
Скасувати замовлення, у якому продавець товару не «Епіцентр» можна: в особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua, у додатку EpicentrK, у чат-боті Viber та Telegram.
Для того щоб скасувати замовлення в особистому кабінеті, необхідно:
1. Авторизуватись в особистому кабінеті.
2. Скасувати замовлення в розділі «Мої замовлення».
Скасування замовлення у додатку EpicentrK
Скасування замовлення в чат-боті
Також Ви можете, зв'язавшись зі службою підтримки клієнтів «Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, доступних у розділі «Контакти».
Компанія «Епіцентр» приймає звернення від клієнтів через такі канали:
- гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
- онлайн-чат на сайті;
- офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
- електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
- форма звернення у розділі «Контакти».
Це корисна стаття?
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!