Чому моє замовлення розділено?

Оновлено
Переглядів141

Ваше замовлення може бути розділене.

Це пов'язано зі специфікою обраного Вами товару. Причин кілька, наприклад:

  • обрані Вами товари представлені різними продавцями;
  • категорія товару (заборонено доставляти алкоголь і ліки одним замовленням з іншими товарами);
  • товар у кошику потребує передоплати;
  • особливості отримання кожного товару в кошику (одні позиції не підлягають самовивозу, інші не доставляються перевізником, а деякі неможливо замовити на поштомат).

За потреби розділення замовлення сайт про це Вас сповістить і напише причину. Тоді кожне замовлення треба оформити окремо або ж редагувати його.

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?
  • Як дізнатись поточний статус виконання замовлення при доставці у відділення поштових операторів?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!