Чому моє замовлення розділено?
Оновлено
Переглядів141
Ваше замовлення може бути розділене.
Це пов'язано зі специфікою обраного Вами товару. Причин кілька, наприклад:
- обрані Вами товари представлені різними продавцями;
- категорія товару (заборонено доставляти алкоголь і ліки одним замовленням з іншими товарами);
- товар у кошику потребує передоплати;
- особливості отримання кожного товару в кошику (одні позиції не підлягають самовивозу, інші не доставляються перевізником, а деякі неможливо замовити на поштомат).
За потреби розділення замовлення сайт про це Вас сповістить і напише причину. Тоді кожне замовлення треба оформити окремо або ж редагувати його.
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!