Як оформити замовлення на самовивіз?

Оновлено
Переглядів1 636

Щоб оформити онлайн-замовлення для отримання самовивозом, необхідно виконати такі дії:

1. На сайті оберіть своє місто та найближчий магазин.

Окрім меню сайту, ви можете обрати необхідний магазин на сторінці списку товарів і в картці товару.

2. Оберіть товари. Мінімальна сума онлайн-замовлення становить 200 гривень.

3. Щоб показати товари, які є у наявності на обраному магазині, поставте галочку у фільтрі «Забрати сьогодні».

4. Знайдіть товари з позначкою «Є самовивіз».

Також доступність товару можна перевірити у картці товару.

5. Перейдіть у картку товару, ознайомтесь із фото і характеристиками.

6. Натисніть на кнопку «Купити».

7. Перейдіть до оформлення замовлення.

– Заповніть контактні дані або, якщо у Вас є особистий кабінет, можете натиснути на кнопку «Я постійний користувач», пройти авторизацію і Ваші контактні дані будуть заповнені автоматично.

– Укажіть спосіб отримання «Самовивіз» та оберіть зручний для Вас Центр видачі онлайн-замовлень.

– Оберіть спосіб оплати.

– Обов'язково перевірте суму до оплати й терміни.

– Натисніть на кнопку «Купити».

8. Очікуйте СМС-повідомлення про готовність онлайн-замовлення до видачі.

смс3

9. Відслідковуйте статуси онлайн-замовлень у чат-боті.

10. Якщо Вам не зручно забрати замовлення, Ви також можете легко продовжити термін його зберігання через чат-бот.

11. Для швидкого отримання замовлення зареєструйтеся в електронній черзі через чат-бот.

Під час отримання замовлення обов'язково перевіряйте відповідність товару, зовнішній вигляд, цілісність і комплектацію в присутності представника Центру видачі замовлень.

Відео інструкція

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Коментарі

  • Вадим

    2024-11-15

    Дуже інформативно особливо відео!!!

  • Віталій

    2025-09-15

    Чому я не можу зробити онлайн замовлення, вношу всі дані,але не висвічується,,спосіб оплати'' і ,,купити''

    • Епіцентр К

      2025-09-17

      Добрий день! Ми пропонуємо можливість самовивозу замовлених товарів з нашого центру видачі, проте ця послуга доступна тільки за наявності достатньої кількості товарів на складі відвантаження. Будь ласка, зверніть увагу, що товари які доступні в такий спосіб отримання позначені як "Самовивіз з обраного магазину". Водночас якщо кількість обраних Вами товарів не відповідає наявності на складі, то самовивіз даного товару не можливий. Щоб замовити товари в нашому інтернет-магазині epicentrk.ua, Вам потрібно вибрати товар(и) та натиснути кнопку "Купити". Після цього, необхідно заповнити всі поля в формі замовлення, включаючи місто, спосіб отримання (з доступних в формі замовлення) та вид оплати (з доступних в формі замовлення). Якщо у Вас виникли складнощі з оформленням замовлення, наш контакт-центр за телефоном: 0 800-20-27-27 завжди готовий допомогти. Дзвінки з мобільних операторів Київстар, Vodafone і lifecell безкоштовно по всій Україні. Важливо відзначити, що якщо товар відсутній на складі, недоступний у Вашому регіоні або він не представлений у нашому каталозі, цей товар, на жаль, не доступний для замовлення.

  • Сергей Я.С.С.

    2025-07-24

    у меня два заказа самовывоз

    • Епіцентр К

      2025-07-24

      Добрий день. Для оформлення замовлень на самовивіз рекомендуємо ознайомитись з підказками на даній сторінці - вона створена для зручності покупців і містить усі необхідні етапи оформлення. Також Ви можете переглянути коротку відеоінструкцію, яка допоможе швидше зорієнтуватися в процесі.

  • Олена

    2025-08-05

    У мене біля дома є поштомат єпіцентра, чому на сайте не можно оформить покупку на мій поштомат ? Сайт його не знаходить- Русанівська набережна 12

    • Епіцентр К

      2025-08-06

      Добрий день! Ми пропонуємо можливість самовивозу замовлених товарів з нашого центру видачі та поштоматів, проте ця послуга доступна тільки за наявності достатньої кількості товарів на складі відвантаження. Будь ласка, зверніть увагу, що товари які доступні в такий спосіб отримання позначені як "Самовивіз з обраного магазину". Водночас якщо кількість обраних Вами товарів не відповідає наявності на складі, то самовивіз даного товару не можливий. Щоб замовити товари в нашому інтернет-магазині epicentrk.ua, Вам потрібно вибрати товар(и) та натиснути кнопку "Купити". Після цього, необхідно заповнити всі поля в формі замовлення, включаючи місто, спосіб отримання (з доступних в формі замовлення) та вид оплати (з доступних в формі замовлення). Якщо у Вас виникли складнощі з оформленням замовлення, наш контакт-центр за телефоном: 0 800-20-27-27 завжди готовий допомогти. Дзвінки з мобільних операторів Київстар, Vodafone і lifecell безкоштовно по всій Україні. Важливо відзначити, що якщо товар відсутній на складі, недоступний у Вашому регіоні або він не представлений у нашому каталозі, цей товар, на жаль, не доступний для замовлення.