Як зв'язатись із продавцем товару (не «Епіцентр»)?
Оновлено
Переглядів584
Якщо вам потрібно отримати консультацію щодо товару, ви можете натиснути «Поставити запитання»
під характеристиками товару, якщо продавець підключив цю опцію.
Статус виконання замовлення можна дізнатись:
1. В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK
2. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.
Якщо під час оформлення онлайн-замовлення вибраний спосіб отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» й отримане повідомлення на телефон із номером ТТН, у такому разі інформацію про поточний статус доставки можна дізнатись на сайті поштового оператора.
Це корисна стаття?
Дізнайся статус онлайн-замовлення в чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!