Чи можна видалити товари із замовлення або додати товар до замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?

Оновлено
Переглядів470

Видалити товар із замовлення або додати товар до замовлення можна, зателефонувавши на гарячу лінію контакт-центру 0 800 20 27 27.
Також товар можна скасувати або відмовитися від замовлення під час отримання в Центрі видачі онлайн-замовлень.
Або самостійно через офіційний чат-бот Viber та Telegram.

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?
  • Як дізнатись поточний статус виконання замовлення при доставці у відділення поштових операторів?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Керуй замовленнями в чат-боте

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!