Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
Оновлено
Переглядів23 215
Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:
1.Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення у будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, який доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали звязку:
2.В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK
3. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.
Відео інструкція
Це корисна стаття?
Дізнайся статус онлайн-замовлення в чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!