Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?

Оновлено
Переглядів23 215

Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:

1.Звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення у будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, який доступний у розділі «Контакти».

Доступні канали звязку:


2.В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK

3. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.

Відео інструкція

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Дізнайся статус онлайн-замовлення в чат-боті

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!