Замовляли автокрісло для дитини, залишились не задоволені роботою продавця LilBrand! Спочатку обіцяли, що ми отримаємо своє крісло в день замовлення на точку видачі meets-Епіцентр, після оплати товару довго чекали, щоб представники з нами звʼязались. Дзвонили кожного дня, обіцяли «сьогодні» відправити. Коли все ж таки вирішили відправляти, повідомили, що посилка буде на нову пошту, через свої габаритні розміри (замовляли спеціально «самовивіз», щоб не переплачувати за доставку), магазин пообіцяв, що сам візьме на себе оплату за доставку, врешті решт, за вказали платника за послуги нової пошти: отримувача!
Дякую гарячій лінії Епіцентру, за гарне ставлення та допомогу. Але маркетпоейсом “LilBrand” залишились дуже не задоволені!