Каталог товарів
Послуги

Про компанію

Епіцентр К –  національний бренд, лідер у сфері непродовольчого ритейлу.

Група компанії Епіцентр К об’єднує мережу торговельних центрів «Епіцентр», мережу мультибрендових спортивних магазинів INTERSPORT, онлайн-проект Epicenter.ua, аграрний напрямок та власні виробничі потужності.

Вірити у свою країну та працювати заради її розвитку – орієнтири, на яких будують бізнес засновники компанії.

Щорічно мережу торговельних центрів «Епіцентр» відвідують майже 65 мільйонів покупців.

Група компаній Епіцентр це:

  • 59 ТЦ «Епіцентр»

  • 14 гіпермаркетів «Нова лінія»

  • 50 спортивних магазинів INTERSPORT

  • Інтернет-магазин еpicenterk.ua

  • Аграрний напрямок

  • Логістичні потужності

  • Epicenter Сeramic Соrporation: заводи з виробництва керамічної плитки

  • Деревообробне підприємство «Осмолода»

  • 34 тис співробітників

Досягнення:

  • 2006-2019 рр. – переможець міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року»

  • 2007 р. – лауреат національної премії «Український торговий Олімп»

  • 2008 р. – переможець бізнес-конкурсу «Бренд року»

  • 2010 р. – лідер галузі

  • 2010 р. – член Європейської асоціації DIY (EDRA)

  • З 2010 р. – переможець рейтингу «ТОП -100 кращих компаній України»

  • 2012 р. – член European Business Association

  • 2018 р. – кращий ритейлер України в сегменті товарів для дому та затишку

Історія компанії

Компанія Епіцентр К була заснована в 2003 році подружжям Олександром та Галиною Герега, які володіють компанією і зараз.

Перший магазин керамічної плитки площею всього 25 кв. м було відкрито в 1996 році на вулиці Петра Запорожця в Києві.

Ідея відкрити перший в країні будівельний гіпермаркет у Олександра Гереги з’явилася в 1997 році після відвідин у Польщі мереж будівельних гіпермаркетів.

Під будівництво першого гіпермаркету мережі подружжя взяло кредит. За їх словами в успішність проєкту мало хто вірив, але 2003-му відкрився перший будівельний торговий об’єкт площею 17 000 кв. м в Києві – на вулиці Братиславській.  Прообразом для першого магазину була мережа Castorama, досвід якої бізнесмен вивчав у Польщі.

history 1_img.png

Втім вже скоро «Епіцентр» створив власний, унікальний формат, якому й зараз немає аналогів у світі.

З назвою «Епіцентр» пов’язана цікава історія. Спочатку розробку бренду доручили рекламним компаніям, які надали близько 800 варіантів. Однак жоден з них не сподобався власникам і вони оголосили конкурс між співробітниками. Пропозиція назвати магазин «Епіцентр» надійшла від одного з продавців. Однак засновники компанії хотіли назву з дев’яти букв, оскільки вважали цифру «9» щасливою для себе. У Галини день народження 9 серпня, у Олександра – 27-го, а 2 + 7 = 9. Дев’ять букв було і в назві мережі Castorama. У підсумку до назви вирішили додати букву «К», що означало «команда». Так і з’явився Епіцентр К.

Перші три торгові об’єкти компанія відкрила в Києві, після чого почала освоювати регіони. Першим Епіцентром за межами столиці став магазин у Львові, потім в Полтаві. Слідом – інші міста-мільйонники – Дніпро, Харків, Одеса та Донецьк. Зараз торговельні об’єкти компанії працюють в 35 населених пунктах України. Найбільше – в Києві (7), а також Львові, Одесі та Харкові (по 3).

Сьогодні мережа Епіцентр налічує 73 ТЦ, у які входять 14 об’єктів мережі «Нова лінія». Загальна торгова площа 1,5 млн кв. м. Для порівняння, на цій площі могли б вміститися 1650 футбольних полів.

Найбільший ТЦ компанії працює на вулиці Полярна 20 Д у Києві (105 000 кв. м), найменший – у Шепетівці Хмельницької області (3500 кв. м).

Стратегія розвитку компанії з самого початку передбачала відкриття магазинів поряд з великими гіпермаркетами, такими як Metro чи Ашан. Це дозволяло розраховувати на синергію торгових об’єктів, коли відвідувачі продуктових магазинів могли також відвідати господарський торговельний центр і навпаки.

Спочатку магазини Епіцентр працювали в традиційному для будівельних гіпермаркетів форматі DIY (від англ. Do It Yourself – зроби сам), проте з розширенням асортименту ритейлер поступово вийшов за межі формату, ставши мережею торгових центрів, де покупець отримує весь асортимент непропродовольчих товарів та зручні сервіси.

value_ea8e10ab19a3420540429df471d8e353 1_img.png

За 17 років існування мережа торговельних центрів «Епіцентр» пройшла якісну трансформацію від будівельних до будівельно-господарських гіпермаркетів та перетворилася на потужну мережу торговельних центрів.

Сьогодні група компаній об’єднана в унікальну екосистему: 70 торговельних центрів, аграрний напрямок, виробництво керамічної плитки, деревообробку, потужну логістику та соціальні інфраструктурні об’єкти по всій Україні та сучасний онлайн сервіс.


Мережа торговельних центрів

Флагман групи компанії – мережа торговельних центрів «Епіцентр».

Високий рівень лояльності до покупців, широкий асортимент товарів та зручний сервіс дозволили мережі заслужити любов споживачів та отримати низку професійних нагород.

Щомісяця торговельні центри «Епіцентр» відвідують більше 5 мільйонів людей. У мережі представлено понад 2300 непродовольчих груп товарів. Понад 3000 постачальників успішно співпрацюють з компанією.

Мережа ТЦ «Епіцентр» в цифрах:

  • Близько 1,5 млн. кв. м. торговельних площ

  • 73 торговельних центрів «Епіцентр» та «Нова лінія»

  • 22 тис. співробітників

У 2013 році компанія придбала контрольний пакет акцій мережі будівельних гіпермаркетів «Нова Лінія».

У 2014 році «Епіцентр» почав перехід від формату «будівельно-господарські гіпермаркети» до формату «сучасні торговельні центри».

Компанія відкрила перший торговельний центр «Епіцентр» у Києві площею 105 тис. кв. м. Він став найбільшим торговельним центром формату DIY у світі та ввійшов до Книги рекордів Гіннеса.

З 2015 року мережа працює у форматі ТЦ, триває оновлення об’єктів, що працюють.

З 2019 року мережа «Нова лінія» почала перебудовуватися з гіпермаркетів у торговельні центри «Епіцентр».

ЬА ВАМЕ ЖВАЦ (вж) 1_img.png

Флагманом нового формату став відкритий у 2018 році інноваційний ТЦ «Епіцентр» у Києві на просп. Степана Бандери. Торговельний центр площею 56 тис. кв. м запропонував споживачам абсолютно новий купівельний досвід: простір для дизайнерів Design Arena, перший в Європі брендовий магазин побутової техніки Samsung Home, лабораторію бігу у магазині Intersport та найбільший у мережі магазин косметики і парфумерії Mon Chéri.

Концептуальні магазини мережі:

  • «Садовий центр»

  • «Деко»

  • «Канцтовари»

  • «Епік»

  • «Мілітарі»

  • «Центр меблів»

  • Флора-центр «Букет»

  • «Автомол»

  • Косметичний бутік Mon Cheri

  • «Центр техніки ЦЕ ТЕ»

  • «Кераміка центр»

  • «Інтерспорт»

Торговельні центри «біля дому»

Щоб наблизити свої товари та послуги до жителів віддалених міст та селищ України, «Епіцентр» розробив та успішно реалізовує стратегію будівництва торговельних центрів площею 4-6 тис. кв. м, що відкриваються у районних центрах і містах обласного підпорядкування. Кожне нове будівництво та відкриття «Епіцентру» у великих та малих містах України стає позитивним поштовхом для розвитку громад, які за рахунок відрахувань отримують ресурс на розвиток територій.

ЬА ВАМЕ ЖВАЦ (вж) 2_img.png

Онлайн сервіс

Компанія стрімко розвиває онлайн-сервіс. 2016 року був запущений партнерський проект — інтернет-магазин 27.ua з асортиментом понад 400 тис. найменувань. Лише за два роки онлайн-магазин став одним із лідерів ринку.

У 2019 році на технічній платформі 27.ua створено Epicentr.ua.

Основною перевагою та цінністю для покупців є можливість забрати замовлення безкоштовно в будь-якому ТЦ «Епіцентр» в Україні.

«Епіцентр» створив свою неповторну модель, яку генеральний секретар European DIY Retail Association Джон Херберт назвав «унікальним світовим форматом». Сьогодні у мережі «Епіцентр» клієнти можуть придбати широкий асортимент товарів, відвідати ресторани та розважити дітей.

Європейська бізнес-асоціація називає «Епіцентр» «торговим центром майбутнього». Експерти західної Європи відзначають креативність, високотехнологічність, зручність та особливу атмосферу у торгових залах мережі. Постійний розвиток, переформатування, нові магазини, салони та галереї, розширення асортименту товарів та послуг зумовили беззаперечне лідерство компанії на ринку роздрібної торгівлі.

Ю БАЦБ_img.png

Аграрний напрямок

Епіцентр успішно освоює нові напрямки діяльності, сміливо виходячи за межі ритейлу.

Розвиток аграрного напрямку групи компаній Епіцентр К – Епіцентр Агро розпочався у 2015 році із заснування ТОВ «Агрохолдинг-2012», сфера діяльності якого була зосереджена у Хмельницькій області.

У 2016-2017 роках відбулося швидке зростання агробізнесу за рахунок придбання сільськогосподарських підприємств та елеваторів у Вінницькій, Київській, Тернопільській, Хмельницькій та Черкаській областях. За рахунок цього земельний банк компанії було збільшено до понад 100 тис. га. Розпочалося корегування сівозміни у рослинництві та реконструкція тваринницьких ферм.

РАА АП_img.jpg

160 тис. га земель обробляє Епіцентр Агро

Сьогодні за обсягом земельного банку аграрний напрямок Епіцентр К входить у десятку найбільших аграрних компаній України. Компанія вирощує зернові та олійні культури в 5 областях майже на 160 тис. га землі, має тваринницькі комплекси й активно розвиває елеваторне господарство. Наразі до її складу входять 14 елеваторних комплексів загальною потужністю одночасного зберігання майже 1,5 млн тонн зерна. До кінця 2020 року власні елеваторні потужності подвояться – майже до 2 млн тонн.

РАА АП 2_img.jpg

Логістичні потужності

Діяльність групи компаній Епіцентр К забезпечується розгалуженою логістичною системою.

Логістичний центр «Калинівка», площею 100 тис. кв. м, централізовано забезпечує 75% поставок товарів у торговельні центри мережі. На території логістичного центру розміщено митний термінал, який надає повний комплекс послуг для здійснення митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України автомобільним та залізничним транспортом.

ЫЦБВЗЦ ВГБВЦ_img.jpg

У 2019 році компанія збільшила власні потужності, відкривши фулфілмент-центр на вул. Полярна в Києві (14 тис. кв. м) та потужний фулфілмент-центр «Віскозна» загальною площею 30 тис. кв. м, які обробляють замовлення online клієнтів з високою точністю і швидкістю. Завдяки впровадженню на об'єкті сучасної автоматизованої системи управління і конвеєрної технології обробки вантажів, замовлення одного транспортного маршруту обробляються і відвантажуються менш ніж за 30 хвилин. Аналогічна технологія обробки вантажів використовується на складах Amazon.

Власний автопарк ГК складається з майже 1000 одиниць:

  • 250 міжнародних ліцензованих комерційних вантажних автомобілів

  • 390 легких вантажних автомобілів для обслуговування клієнтів

  • 46 вантажних автомобілів для перевезення будівельних матеріалів

ЫЦБВЗЦ ВГБВЦ_img-1.jpg

Виробничі потужності

Група компаній Епіцентр має власні виробничі потужності.

До структури групи компаній входить Epicenter Ceramic Corporation, яка об’єднує потужні заводи з виробництва плитки керамічної.

ТАЗЦ ВГБВЦ_img.jpg

У 2019 році запущено завод із з виробництва плитки керамічної та керамограніту в Київській області.

На новітньому виробництві площею понад 70 тис. кв. м. встановлене високотехнологічне обладнання світового лідера – компанії SACMI, завдяки якому українська кераміка може успішно конкурувати із провідними світовими виробниками. Загальні потужності заводу становитимуть 12-15 млн кв. м. плитки на рік.

60% продукції експортується на зовнішні ринки.

Українську кераміку постачають до Польщі, Голландії, Бельгії, Швейцарії, Угорщини, Німеччини, Білорусі, Литви, Естонії, Таджикистану та Туркменістану. Також вітчизняною керамікою зацікавилися у Франції, Великобританії, Швеції, Ізраїлі та Ісландії.

У м. Калуш Івано-Франківської області розташований ще один завод з виробництва плитки «Карпатська кераміка». У 2019 році проведено модернізацію заводу – встановлення нової технологічної лінії, що дозволило розширити асортимент продукції. В подальшому виробнича потужність збільшиться з 2,5 до 8,5 млн кв. м. плитки на рік.

До групи компаній також входить виробництво з деревообробки – ЦБМ «Осмолода» (м. Калуш, Івано-Франківська обл.), що здійснює повний цикл переробки деревини. Воно є одним з найбільших підприємств регіону – компанія переробляє до 10 тис куб. м деревини на місяць.

Співпраця з INTERSPORT

У 2015 році Епіцентр К підписав ліцензійний договір із однією з найбільших мереж магазинів спортивних товарів у світі швейцарською компанією INTERSPORT. Україна стала 45 країною, куди прийшов INTERSPORT. Сьогодні ця мережа в Україні представлена 54 магазинами, розташованими в мережі «Епіцентр» та на зовнішніх локаціях.

У 2018 році у Києві відкрито перший в Україні INTERSPORT Outlet площею 2800 кв. м.

У лютому 2019 року INTERSPORT відкрив флагманський магазин у столичному ЦУМ із розширеним асортиментом та преміальною лінійкою товарів площею 1400 кв. м.

70 світових брендів та 5 власних торгових марок представлено в мережі Intersport

Філософія бренду INTERSPORT – «Спорт для людей». Під егідою INTERSPORT у Києві відбувається спортивне свято INTERSPORT RUN UA, яке об`єднує близько 6 000 бігунів з 12 країн світу.



Соціальна відповідальність

Соціальна відповідальність є важливим стратегічним пріоритетом та невід’ємною частиною ведення бізнесу мережі торговельних центрів «Епіцентр» з першого дня її заснування.

У 2018 році було створено громадську організацію «Епіцентр – дітям». Спільно із Фондом «Реал Мадрид» ГО «Епіцентр – дітям» заснувало єдину в світі мережу соціально-спортивних шкіл. Більше 500 звичайних українських дітей із соціально незахищених родин отримали шанс на гідну освіту. Школи працюють на Хмельниччині, Київщині та Тернопільщині.

бЖЦМ ЦЦМЦБВМ 1_img.png

Епіцентр долучився до соціального проекту 1+1 media «Право на освіту». За сприяння групи компаній в дитячій лікарні «Охматдит» створено «Школу супергероїв» для дітей, які тривалий час знаходяться поза звичайним життям через серйозні захворювання та «Резиденцію супергероя» із вуличним майданчиком для маленьких пацієнтів лікарні.

Епіцентр дбає про довкілля та запроваджує ініціативи по відмові від пластику. З з 2019 року Епіцентр запустив власний екопроєкт – екоторби зі слоганом «#ТобіТорба, якщо не дбатимеш про довкілля». Ці торби вироблені в Україні з екологічно чистого сучасного матеріалу – спанбонду.

З 2020 року Епіцентр вводить в продаж пакети-майки зі спанбонду, пакети з крохмалю, переходить на використання переробленого паперу.

У мережі використовуються картонні коробки, паперові пакети та стаканчики. Залишки пакування на торговельних центрах сортуються та відправляються на переробку.

Покупці можуть придбати вази з вторинної сировини замість пластику та косметички з переробленого пластику.

Група компаній «Епіцентр» стала першою зеленою компанією в Україні, яка фінансує утилізацію батарейок за європейською моделлю «виробник платить». Перші контейнери для здачі батарейок на гарантовану переробку в Європі були встановлені ГО « Батарейки, здавайтеся!»  у торгових центрах «Епіцентр» і «Нова Лінія».

бЖЦМ ЦЦМЦБВМ 2_img.png

Переробку всіх батарейок, зібраних в «Епіцентрі», оплачує торгова мережа спільно з імпортерами батарейок із доходів від продажів нових батарейок. При цьому для споживачів ціна на батарейки не змінюється.   

У 2019 році розпочато проект із протидії кібербулінгу «ДоброPhone». Компанією запущено лінійку зошитів та блокнотів, що закликають дітей використовувати інтернет з добрими намірами. Кошти від проданого товару пішли на створення безкоштовного мобільного додатку ДоброPhone для боротьби з онлайн-насильством та агресією серед дітей.

бЖЦМ ЦЦМЦБВМ 3_img.png

У межах спільного проєкту з 1+1 media в дитячих магазинах «Епік» у торговельних центрах Києва, Харкова, Дніпра, Одеси та Львова запрацювали «Каруселі мрій». Мета проєкту – надихнути дітей мріяти, відкрити їх справжні таланти та бажання. Для цього «Епіцентр» збирає малюнки маленьких мрійників, щоб обрати з них найкращі та виконати дитячі бажання.

бЖЦМ ЦЦМЦБВМ 4_img.png

Розвиток спорту в Україні

Провідним соціальним напрямом своєї діяльності компанія обрала підтримку молоді та розвиток спорту в Україні. Реалізовано сотні дитячих, молодіжних спортивних проектів, в яких взяли участь тисячі школярів, юнаків, шанувальників активного способу життя, спортсменів зі всіх куточків України.

«Епіцентр» був першим національним спонсором чемпіонату «Євро-2012».

У 2012-2014 та 2019-2021 – титульний спонсор Національної збірної команди з футболу.

Компанія інвестує у талановиту спортивну молодь, яка в майбутньому гідно представить країну на міжнародній спортивній арені, а також підтримує дитячо-юнацький спорт.

Для цього у вересні 2008 року було відкрито спортивний клуб «Епіцентр» у місті Городок Хмельницької області. У жовтні 2014 року у Городку побудовано найсучасніший спортивний комплекс «Епіцентр». А у 2015-2018 роках до спортивної родини Епіцентру додалися спортивні комплекси у Кам'янець-Подільському, Хмельницькому та Славуті.

Олексій Торохтій, Олександр Гвоздик, Олександр Усик – Олімпійські чемпіони, які починали свій шлях у спортивних комплексах «Епіцентр» у Городку та Кам'янець-Подільському.

5 сучасних спортивних комплексів відкрила компанія «Епіцентр» в Україні, де займаються як професійні спортсмени, так і усі бажаючі

У багатьох торгових центрах створені футбольні команди з працівників.

У липні 2011 року футбольна команда «Епіцентр К3» стала переможцем футбольного турніру серед непрофесіоналів та аматорів і здобула для України перемогу на світовій спортивній арені – перше місце в Чемпіонаті світу з футболу серед вболівальників, який проходив у Буенос-Айресі в Аргентині.

Компанія сьогодні

Логотипи компанії


Ви дивилися