Як дізнатись вартість доставки в іншого продавця (не «Епіцентр»)?
Точну вартість доставки можна уточнити під час підтвердження онлайн-замовлення з оператором або зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, доступних у розділі «Контакти».
Компанія «Епіцентр» приймає звернення від клієнтів через такі канали:
- гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
- онлайн-чат на сайті;
- офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
- електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
- форма звернення у розділі «Контакти».
Відео інструкція
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Альона Вацюк
2025-10-08Будьте готові до того, що навіть якщо вказана БЕЗКОШТОВНА доставка у пункт видачі Meest Епіцентр і при оформленні замовлення у вас буде світитися тільки сума замовлення без жодних натяків на якісь доплати, то вам обов'язково прийде повідомлення щастя від Meest, де буде вказана інша сума до оплати, більша. І ви про це дізнаєтеся тільки в той самий момент, не раніше. Це при БЕЗКОШТОВНІЙ доставці. Питання не в грошах - чому на етапі оформлення замовлення покупець не має права на повне інформування про фактичну вартість замовлення для нього? Перший раз таке бачу, скільки в своїй точці видачі не забирали з чоловіком замовлень різними способами оплати - завжди все прозоро. Замовлення 51230296. Сума до оплати 1275 грн, смс щастя з сумою 1320,50 грн.
Епіцентр К
2025-10-09Добрий день. Для отримання відповіді від продавця Aquarius Accessories Ви можете звернутись до них напряму, також для розгляду виниклої ситуації Ви можете заповнити форму звернення або зверніться в чат-бот за посиланням https://epicentrk.ua/ua/info/contacts/ вказавши номер замовлення по якому у Вас виникли питання. Дякуємо за розуміння.