Як звернутись зі скаргою на продавця маркетплейсу «Епіцентр»?

Оновлено
Переглядів1 435

Якщо у Вас виникли питання, проблеми або скарги, Ви можете зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, що доступні в розділі «Контакти».

Компанія «‎Епіцентр» приймає звернення від клієнтів за такими каналами:

Відео інструкція

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

  • Олександр

    2025-07-27

    Неможливо змінити мову сайту з російської на українську з телефону, андроїд.

    • Епіцентр К

      2025-07-28

      Добрий день! Пошук може переводити на російську мову лише у тих випадках, коли у користувача не правильно налаштована пошукова система, або увімкнено автоматичний переклад сайтів браузером. Отже, якщо у налаштуваннях пошукової системи користувача, обрана російська мова замість Української, в такому разі, у результатах пошуку, спершу будуть пропонуватись варіанти саме російською мовою. Для виправлення такої ситуації, користувачу необхідно змінити мову пошукової системи. Дякуємо Вам за звернення.