Як звернутись зі скаргою на продавця маркетплейсу «Епіцентр»?
Оновлено
Переглядів1 435
Якщо у Вас виникли питання, проблеми або скарги, Ви можете зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, що доступні в розділі «Контакти».
Компанія «Епіцентр» приймає звернення від клієнтів за такими каналами:
.png)
- гаряча лінія контакт-центру 0 800 20 27 27;
- онлайн-чат на сайті;
- офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook і Instagram;
- електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
- форма звернення у розділі «Контакти».
Відео інструкція
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!