Каталог товарів

Що потрібно знати про шини Boto?

Автомобілісти, Ви вже бачили? Хто це тут у нас? Новачки завжди піддаються пильній увазі!

Так і шини Boto – впевнено увірвалися на прилавки, та ще й з гучними заявами, мовляв «Ви нас полюбите!». Перше, що кидається в очі – демократична ціна. Давайте розберемося, чи є ще якісь переваги.

Що потрібно знати про шини Boto?

Хто робить шини Boto

Хто ж ти, Вoto? Перш ніж потрапити на український ринок, китайське підприємство Shandong Wanda Boto Tyre Co Ltd пройшло чотирнадцятирічний шлях. Ціль, зрозуміло, висока – стати таким собі «Каучуковий королівством». Для цього залучили закордонних партнерів, і за станом на 2018 рік зібрали всіляке німецьке, голландське й американське обладнання.

Оснащення заводу Boto Winda Tyre Co Ltd

Уявіть собі фабрику з виготовлення шин. Ви прогулюєтеся коридорами заводу і натикаєтеся на дослідницьку лабораторію. Саме так усе і влаштовано – інженери проектують нові покришки, і тут же за стіною ідеї втілюються у реальність.

А що там з імпортом? Будь-яка компанія прагне постачати товар в усі куточки світу... Так і Boto відкрили представництва у Німеччині, Італії, Кореї, США, Японії, Росії, Східній Європі та Азії. А щоб справлятися з таким великим планом і «взувати» легкову/вантажну/спецтехніку, до штату взяли понад 2300 фахівців.

Boto Winda Tyre Co Ltd на виставці

Сировина для шин

Автомобільне взуття по суті на 80% складається з гумової суміші (натуральний або синтетичний каучук). Ще 20% – наповнювачі: нафтопродукти (пом'якшують гуму), сажа (дає колір), компоненти для вулканізації та інші хім. речовини. Цю сировину змішують при температурі 120 °C.

Але це ще не все – для м'якої гуми потрібен каркас. На посилення конструкції зазвичай працюють 10-30 компонентів, серед яких бортові кільця, сталевий брекер і текстильний корд – їх теж прогумовують.

Що стосується продукції Boto, для її виготовлення технологи обрали малайзійський натуральний каучук – він добре проявив себе у даній галузі. З компонентів використовують сталевий дріт Bekaert і технічний вуглець Cabot USA.

Добування каучуку для шин

Добування каучуку для шин

Збирання шини і вулканізація

Продовжуємо прогулянку заводом. Запитайте будь-якого робочого, що таке «сира шина», і він Вам покаже заготівлю, яка збирається немов конструктор на двох барабанах.

Ви переходите безпосередньо до складальних верстатів: на першому бачите каркас покришки, на другому – брекерний пакет. Каркасу надають форму профілю шини і за допомогою транспортера переносять на нього зібраний брекерний пакет. Робітник контролює, щоб вони ідеально «з'єдналися». Готово!

Що далі? А далі – вулканізація.

Вулканізатор – незамінний прилад на виробництві, який робить покришці «татуювання». Роздута від тиску пари діафрагма просто притискає заготовку до металевого пресу. І ось Ви вже впізнаєте малюнок протектора, а отже, заготівля стала шиною.

Шини BOTO з малюнком GENESYS

Шини BOTO з малюнком GENESYS:
218 175/65R14 82H и 228 205/60R16 96H

Як тестують шини і на що це впливає

Останній етап у виробництві – лабораторні випробування. Адже якість кожної одиниці товару – не аксіома, а теорема, яку ще потрібно довести.

Це відбувається у два великі етапи, які включають безліч дій:

  • 1. Візуальний огляд. Оцінка «зовнішності». Зрозуміло, що покришка з дефектами не котується.
  • 2. Перевірка на спеціальному обладнанні. Тут визначають витривалість і міцність. Показники порівнюють зі стандартними нормами, і якщо вони збігаються або навіть б'ють рекорди – продукт із гордістю «виходить у світ». Якщо ж знаходять проблему, то виріб йде в утиль або на переробку.

На другому пункті варто зупинитися. Надзвичайно впливають на роботу шини показники різних жорсткостей (бічної, кутової, радіальної, тангенціальної). Тому проводиться цілий ряд експериментів з однією спільною метою – перевірити співвідношення зусиль, а також рівень деформації усіх напрямків шини під час навантаження.

Тестування шин

Тепер про стандарти діагностики. Тривалість випробування у 50 годин вважається нормою для визначення терміну служби. Звичайно виробники прагнуть до вершин та проводять випробування до 100 годин, ті ж Boto – яскравий приклад. Тому їхній показник експлуатації за нормальних дорожніх умов – мінімум 120 000 км. Це щодо витривалості.

А тепер про міцність внутрішньої конструкції. Стандартна норма – хоча б 20 годин використання за умови 70% від стандартного тиску і подвійного навантаження. І знову ж таки виробники змагаються, хто довше. Boto дали цифру – більш ніж 40 годин, що загалом добре звучить і дозволяє називати шину «міцним горішком».

Їзда при нормальних дорожніх умовах

Сертифікація та маркування

Окрім технічних характеристик автомобільних покришок, чомусь не менше уваги приділяється наявності сертифікатів якості та заводському маркуванні. Чому це так важливо? Д – довіра. Оскільки у разі браку або невідповідності Вам потрібно знати куди бігти і в кого питати.

У Boto, здається, про це прекрасно знають і спокійно надають документ із серійним номером, типорозміром, варіантами виконання та датуванням. Те саме зображено і на самій покришці. Просто звірте, щоб ця інформація збігалася.

Розшифровка розміру шини

Взагалі, китайську компанію ніхто би просто так не допустив торгувати на просторах 120 (на хвилиночку) країн.

Зараз будуть написані «незрозумілі букви», завдяки яким Boto заробили довіру. Мова про американський сертифікат DOT, європейський ECE & E-Sound, GCC (Саудівська Аравія) та ISO & CCC (Китай). Насправді, думка цих організацій дійсно вагома, адже кожен сертифікат – це результат довгого тестування і пильного вивчення.

Маркування шини Boto та індекси швидкості

Підсумки: хороші шини чи погані?

Ах, ці шини від машини... То все ж таки, хороші чи погані? Висновок, звичайно, краще робити після того, як вдосталь покатаєтесь. А ми, вивчивши каталог і асортимент, підбиваємо наступні підсумки:

  • - автошини Boto підходять для всіх легкових авто для середнього та короткого пробігу;
  • - залежно від моделі, вони годяться для міських, змішаних і сільських ґрунтових доріг.

Конструкція покришок теж справила певне враження. Вона:

  • - підвищує ефективність маневрування;
  • - дозволяє уникнути нерівномірного зношування й ефективно зменшує нагрів і резонанс (мова про малюнок протектора);
  • - поздовжні канавки відводять воду, забезпечуючи хороше зчеплення і маневрування на мокрій дорозі.
Повний асортимент шин Boto

А як же свіжість гуми, запитаєте Ви? Адже каучук чимось схожий на хлібець – із часом твердне, «черствіє». Не знаємо, як в інших місцях, але в Інтернет-магазин «Епіцентр» надійшли шини із «датою народження» лютий-березень 2018. Одним словом, тільки з конвеєру. Тож чекаємо на Вас і бажаємо комфортних поїздок.



Ви дивилися