Як зв'язатись із продавцем товару (не «Епіцентр»)?

Оновлено
Переглядів778

Якщо вам потрібно отримати консультацію щодо товару, ви можете натиснути «Поставити запитання»
під характеристиками товару, якщо продавець підключив цю опцію.


Статус виконання замовлення можна дізнатись:

1. В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK

2. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.



Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Дізнайся статус онлайн-замовлення в чат-боті

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!