Чи можна змінити товари у замовленні, у якому продавець не «Епіцентр»?

Оновлено
Переглядів306

Видалити товар із замовлення або додати у нього товар можна, зв'язавшись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, доступних у розділі «Контакти».

Компанія «‎Епіцентр» приймає звернення від клієнтів через такі канали:

Видалити товар із замовлення або додати у нього товар зі способом отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» неможливо, якщо замовлення вже відправлено. У такому разі замовлення можна прийняти або відмовитись від нього.

Відео інструкція

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!