Чи можна змінити товари у замовленні, у якому продавець не «Епіцентр»?
Оновлено
Переглядів306
Видалити товар із замовлення або додати у нього товар можна, зв'язавшись зі службою підтримки клієнтів «Епіцентр К» за допомогою будь-яких зручних для Вас каналів зворотного зв'язку, доступних у розділі «Контакти».
Компанія «Епіцентр» приймає звернення від клієнтів через такі канали:
- онлайн-чат на сайті;
- офіційні сторінки в соціальних мережах Facebook та Instagram;
- електронна пошта info@on.epicentrk.ua;
- форма звернення у розділі «Контакти».
Видалити товар із замовлення або додати у нього товар зі способом отримання «Самовивіз із відділень поштових операторів» неможливо, якщо замовлення вже відправлено. У такому разі замовлення можна прийняти або відмовитись від нього.
Відео інструкція
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Цю статтю ще не коментували, будьте першим!