Як відмінити онлайн-замовлення при доставці на відділення поштових операторів?

Оновлено
Переглядів535

Скасувати замовлення до моменту отримання ТТН, можна: в особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua, у додатку EpicentrK, у чат-боті Viber та Telegram.

Для того щоб скасувати замовлення в особистому кабінеті, необхідно:
1. Авторизуватись в особистому кабінеті.

Відміна замовлення



2. Скасувати замовлення в розділі «Мої замовлення».

Відміна замовлення

Скасування замовлення у додатку EpicentrK

Скасування замовлення в чат-боті

Якщо ви отримали ТТН, скасувати замовлення можна, звернувшись на гарячу лінію контакт-центру за номером телефону 0 800 20 27 27 або надіславши Ваше звернення у будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, який доступний у розділі «Контакти».

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Керуй замовленнями в чат-боті

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!