Які доступні способи оплати при адресній доставці по Києву?

Оновлено
Переглядів374

При оформленні онлайн-замовлення доступні такі форми оплати:

Оплата готівкою при отриманні замовлення:
Товар оплачується готівкою тільки в національній валюті.
Оплатити замовлення готівкою можна при отриманні товару (спеціалісту нашого центру обслуговування, кур'єру, співробітникам поштових відділень). При здійсненні оплати Ви отримуєте чек.

Розрахунок балами карткою «Вигода»:
Балами на карті «Вигода» можна розрахуватись:
1. Під час оформлення онлайн-замовлення при виборі способу оплати

Списання балів по карті ВИГОДА


Оплата банківською картою на сайті або при отриманні замовлення:
Оплатити замовлення банківською карткою можна у кошику на сайті інтернет-магазину, оформивши онлайн-замовлення. Також оплатити карткою онлайн-замовлення можна при отриманні товару. Можлива оплата картками Visa, Mastercard.

Безготівковий розрахунок (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців):
Після оформлення замовлення ми надсилаємо Вам рахунок-фактуру електронною поштою. Після оплати Ви можете отримати товар будь-яким зручним способом. Разом із замовленням Ви отримаєте документи:
- видаткову накладну;
- рахунок-фактуру;
- акт наданих послуг (у разі доставки чи додаткових послуг);
- гарантійний талон;
Для отримання товару, який оплачено безготівковим розрахунком, із собою потрібно мати:
- для фізичних осіб – паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
- для юридичних осіб та ФОП – оригінал довіреності та документ, що посвідчує особу, або печатка компанії разом із документом, що посвідчує особу.

Оплата частинами, розстрочка
На сайті ви маєте можливість оплатити замовлення частинами через "Ощадбанк", "Монобанк", "ПриватБанк", "Сенс Банк", "А-Банк" та "Пумб".
З умовами розстрочки по кожному банку ви можете ознайомитись тут.
Також є можливість скористатись картою "Вигода" від "Сенс Банку" або "А-Банку" та оформити оплату частинами у додатку банків-партнерів.
З умовами ви можете ознайомитись тут.

Відео інструкції

  • Як відслідкувати статус замовлення?
  • Як зв'язатись зі службою підтримки клієнтів «‎Епіцентр»?
  • Як здійснити повернення товару?
  • Як зареєструвати картку «Вигода»?
  • Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
  • Чи можна здійснити повернення, якщо товар не підійшов?
  • Як здійснити повернення товару протягом встановленого строку гарантії?
  • Як забрати замовлення з поштомату?
  • Що робити, якщо оплачене замовлення не доставлене?
  • Як дізнатись поточний статус виконання онлайн-замовлення при адресній доставці по Києву?

Це корисна стаття?

Що вам не сподобалось?

Офіційний чат-бот, Ваш персональний помічник

Додаток

Чат-бот

vibertelegram
viber
telegram
Смартфони

Коментарі

Цю статтю ще не коментували, будьте першим!