Як відслідкувати статус замовлення при доставці в Центр видачі онлайн-замовлень?
Поточний статус онлайн-замовлення можна дізнатися:
1. В особистому кабінеті на сайті epicentrk.ua або в додатку EpicentrK

2. В офіційному чат-боті Viber та Telegram.

3. Надіславши Ваше звернення у будь-який зручний для Вас канал зворотного зв'язку, який доступний у розділі «Контакти».
Доступні канали звязку:

Відео інструкція
Відео інструкції
Це корисна стаття?
Дізнайся статус онлайн-замовлення в чат-боті
Додаток
Чат-бот
Коментарі
Олег
2025-10-28Доброго дня. 4 день не приходить замовлення #51595672. Будь ласка подивіться може щось не так
Епіцентр К
2025-10-31Добрий день! Дякуємо за звернення. Для відстеження замовлень рекомендуємо скористатись рекомендаціями розміщеними в даній статті.
Сергій
2025-05-01Так як же, все таки, відслідкувати Замовлення №47641601
Епіцентр К
2025-05-07Добрий день. За звичайної ситуації ми б рекомендували скористатись порадами які викладені в статті, проте у зв’язку з масштабною хакерською атакою, що відбулася в ніч на 28 квітня, тимчасово відсутня можливість надати актуальну інформацію щодо термінів готовності онлайн-замовлень. Наразі наша команда активно працює над повним відновленням усіх процесів. Ми одразу повідомили про ситуацію на офіційній сторінці нашого сайту та в соціальних мережах, аби поінформувати наших клієнтів якнайшвидше. Якщо Ваше замовлення було сформоване до моменту збою, Ви можете його отримати у точці видачі при оплаті готівкою.Просимо вибачення за тимчасові незручності та щиро дякуємо за Ваше розуміння і терпіння.